00037-2014-0001
Технически редакции | ||
03.01.2014 16:58 ч. : | 03/01/2014 16:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.01.2014 16:58 ч. : | 03/01/2014 16:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Тетевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
Услуги
Община Тетевен, гр. Тетевен, пл. "Сава Младенов" № 9, За: инж. Мариян Алексиев, Десислав Цветанов, Р България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52588
Място/места за контакт: гр. Тетевен, пл. "Сава Младенов" № 9Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.teteven.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
"Избор на строителен надзор по време на строителство по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод", с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Избор на строителен надзор по време на строителство на ВиК мрежа по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод" и Обособена позиция № 2 "Избор на строителен надзор по време на инженеринг на ПСОВ по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод".
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Избор на строителен надзор по време на строителство по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод", с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Избор на строителен надзор по време на строителство на ВиК мрежа по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод" и Обособена позиция № 2 "Избор на строителен надзор по време на инженеринг на ПСОВ по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод". Тази дейност включва изпълнение на строителен надзор във връзка с чл.168, ал.2 и чл 177, ал.1 и ал.3 от ЗУТ, контрол по изпълнените СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, включително и изготвяне на технически паспорт на строежите по реда на чл. 11 от Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за технически паспорти на строежите. Изпълнителят на строителният надзор ще отговаря за целия обхват на строителните дейности,както и изготвянето на Доклади за оценка на съотвествието на инвестиционните проекти. Обхватът на дейността включва осъществяване на надзор по отношение на: - извършване оценка на съответствието на проект за издаване на разрешение за строеж за обект: „Проектиране, строителство и авторски надзор(инженеринг) на ПСОВ на гр. Тетевен“; - извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна” - упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите - изготвяне на технически паспорт на обектите съгласно нормативната уредба
71520000, 71521000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обществената поръчка включва изпълнение на строителен надзор във връзка с чл.168, ал.2 и чл 177, ал.1 и ал.3 от ЗУТ, контрол по изпълнените СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, включително и изготвяне на технически паспорт на строежите по реда на чл. 11 от Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за технически паспорти на строежите. Изпълнителят на строителният надзор ще отговаря за целия обхват на строителните дейности,както и изготвянето на Доклади за оценка на съотвествието на инвестиционните проекти. Обхватът на дейността включва осъществяване на надзор по отношение на: - извършване оценка на съответствието на проект за издаване на разрешение за строеж за обект: „Проектиране, строителство и авторски надзор(инженеринг) на ПСОВ на гр. Тетевен“; - извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна” - упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите - изготвяне на технически паспорт на обектите съгласно нормативната уредба В рамките на дейностите по строителен надзор за ПСОВ ще бъдат извършени услуги, както следва услуги свързани с изготвяне на доклад за оценка на съответствието на работния проект, в съответствие с чл. 142, ал. 6 и ал. 8 от ЗУТ; осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности за пречиствателната станция за отпадъчни води в рамките на инвестиционния проект, включително: осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа на ПСОВ; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството на ПСОВ; изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; извършване на оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа на ПСОВ, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; изготвяне на технически паспорт на обекта съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г.; координация на строителния процес до въвеждането на ПСОВ в експлоатация. Допълнителни подробности по изискванията за обхват и обем на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка са указани в Техническата спецификация към документацията за участие.
НЕ
ДА
31.12.2014 г.
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата по обособени позиции е в размер на : Обособена позиция №1 - 10 000.00 лева (десет хиляди лева); Обособена позиция №2 - 2 000.00 лева (две хиляди лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Тетевен: IBAN: BG88 IORT 8046 3310 0100 00, BIC: IORTBGSF, Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Ловеч, офис Тетевен или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат възможност за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на1 % от стойността на договора по съответната обособена позиция и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на приключване на строително-монтажните работи по обекта по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Тетевен: IBAN: BG88 IORT 8046 3310 0100 00, BIC: IORTBGSF, Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Ловеч, офис Тетевен или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията проекто-договор. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Дейностите по проекта се финансират по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Кохезионен фонд 2007-2013 г., Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”, проект „Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод”. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. Цената на договора ще бъде заплатена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, както следва: а) Авансовото плащане към Изпълнителя, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора се осъществява до 30 (тридесет) дни след писмено уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за начало на изпълнението на договора и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на запис на заповед на предявяване за сума, покриваща 100 % (сто процента) от стойността на авансовото плащане и със срок на предявяване – до приспадане на целия размер на авансовото плащане. б) Авансовото плащане към изпълнителя се извършва от възложителя само след представен разходооправдателен документ (фактура или документ с еквивалентна доказателствена стойност) за дължимата стойност по авансово плащане и се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания по договора до окончателното разплащане. в) Междинните плащания към Изпълнителя, в размер на 60 % (шестдесет процента) от стойността на договора, до достигане на общо 80 % (осемдесет процента) от стойността му, се осъществяват въз основа на представени и одобрени от възложителя периодични /тримесечни/ доклади, при наличие на изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, в срок до 20 дни от датата на одобряването на представените от Изпълнителя разходооправдателни документи (фактури или документи с еквивалентна доказателствена стойност). г) Окончателното плащане представлява сума, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и общата сума от авансовото и междинните плащания, но не повече от 20 /двадесет/ % от цената на договора. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми, за стойността с която надвишават внесената гаранция за изпълнение. Заплаща се в срок до 30 /тридесет/ работни дни след приключване на дейностите по договора и окончателно приемане на извършената работа, при издаден от Изпълнителя и одобрен от възложителя разходооправдателен документ (фактура или документ с еквивалентна доказателствена стойност).
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват нотариално заверен договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - да определя лице, което да представлява обединението/консорциума, да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението / консорциума за целите на поръчката; - всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е представено нотариално заверено копие от договора за създаването на обединението / консорциум, или в приложения липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Ако в договора за създаване на обединение не е определен предстаявлващ, то участниците представят и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия.
НЕ
В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг.или чужд.физ.или юрид.лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и наст.документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а(предл.първо), т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Участниците трябва да притежават Лиценз съгласно Наредбата за усл.и реда за изд.на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инв.проекти и/или упр.на стр.надзор/ПМС № 247/31.10.2003г./ или Удостоверение за извършване на дейностите, предмет на общ.поръчка, издадено от Началника на ДНСК съгласно чл.166 ал.2 от ЗУТ. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удост.регистрацията му в някой от проф.или търг.регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от комп.органи съгласно нац.му закон. В случай на участие на обединение, което не е регистриран като самост.юр.лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, изискуемия документ се представя за всеки един от членовете на обединението, съобр.разпр.на лицата при изп.на дейностите, предв.в дог.за създ.на обед-то, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражн.на стр.надзор. Участниците представят: 1) Подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника;2) Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр.лице или ЕТ;В случаите, при които не е представен ЕИК, съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация, съответно документът за самоличност, се представя в официален превод.3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІII.2.2. Мин.изисквания за икон. и фин.състояние на участниците;4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за техн.възможности и квал.;5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а (предл.първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП;6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП съгл.пос. в поле VІ.3) Допълнителна информация от обявлението; 7) Декларация за ползване на подизпълнител/и, съд.наим.на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие;8)Декларация – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо);9) Документ за гаранция за участие в процедурата;10)Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен;11) Нач-н документ за оферта за обществената поръчка, без посочване на данни относими към Плик№2 и №3;12) Нот. заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в наст.процедура, когато е различно от предст. по акт.рег.;13) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.поръчка с нотариална заверка на подписите.Ако в договорът за създаване на обединение не е определен представляващ, то участниците представят и документ, подписан от лицата в обед., в който задълж.се посочва представляващия;14) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откр.процедура и с инв.проект;15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор;16) Плик№2 - Техническо предложение и срок за изпълнение;17) Плик№3 - Ценово предложение
1.Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участниците с Декларация по образец по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от дейности като консултант по извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и се удостоверява със заверени от участника копия на следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години /2011,2012 и 2013/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) години /2011,2012 и 2013/; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) години /2011,2012 и 2013/ или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен, както и справка общия оборот и за оборота от дейности като консултант по извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за общия оборот и за оборота от дейности като консултант по извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2012 г., то същият представя справка за приходите и за приходите от дейности като консултант по извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, подписана от участника/или представляващия го/ и главния счетоводител. 2. Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участниците с представяне на копие от застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.) или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обекти/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета, за която е подадена оферта, като участникът прилага Декларация в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора.
1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, обороти от дейността си не по-малко от: По обособена позиция 1: общ оборот в размер 3 420 000,00 лв /три милиона четиристотин и двадесет хиляди лева/ без ДДС, и оборот от дейности като консултант по извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор на обща стойност не по-малко от 650 000 лв без ДДС (шестотин и петдесет хиляди лева без ДДС); По обособена позиция 2: общ оборот в размер 640 000,00 лв /шестотин и четиридесет хиляди лева/ без ДДС и оборот от дейности като консултант по извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор на обща стойност не по-малко от 200 000 лв без ДДС (двеста хиляди лева без ДДС). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. В случай, че един и същ участник кандидатства за двете обособени позиции следва да е реализирал общо за последните 3 /три/ години (2011, 2012 и 2013 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от дейността си както следва: общ оборот в размер 3 420 000,00 лв /три милиона четиристотин и двадесет хиляди лева/ без ДДС, и оборот от дейности като консултант по извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор на обща стойност не по-малко от 650 000 лв без ДДС (шестстотин и петдесет хиляди лева без ДДС); 2. В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.), за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Същата трябва да е валидна към момента на подаване на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със осъществяването на строителния надзор.
1. Списък на основният/ните изпълнен/нени договор/и по образец, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки посочен договор. В препоръките задължително се посочва датата, мястото на изпълнение и наименованието на възложителя, стойността на договора и телефон и адрес за контакт, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания и условията на договора. 2. Списък-декларация на техническите лица, включително на тези отговорни за контрол на качеството по образец, Автобиография във формат по образец и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самост. юр. лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, изискуемия лиценз за упражняване на строителен надзор се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражняване на строителния надзор.
1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата, посочена в обявлението като крайна за подаване на офертите, поне един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. *Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират: По обособена позиция 1: дейности по договор за упражняване на строителен надзор за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация на ВиК мрежи; По обособена позиция 2: дейности по договор за упражняване на строителен надзор за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация на ПСОВ; В случай, че участникът е подал оферта за двете обособени позиции следва да отговаря на изискванията за двете кумулативно. В случай, че участникът е обединение, което не е юр.лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва да разполага с квал.персонал за изпълнение на поръчката, отг. на изискванията на Възложителя, както следва: За обособена позиция 1 и 2: 1. Ръководител обект – стр.инженер с обр.степен „магистър”, спец. „ВиК“, “ХМС“, „ХТС“ или екв.спец., с минимум 10г. проф.опит 2.Спец. по ЗБУТ - инж. с обр.степен „магистър”, с минимум 5г. проф.опит 3. Спец. по качеството и съответствието на материалите - инж.с обр.степен „магистър”, с минимум 5г. проф.опит 4. Специалист по опазване на околна среда - инж. с обр.степен „магистър”, с минимум 5г. проф.опит За обособена позиция 1: 1. Стр.инженер с обр.степен „магистър”, спец.„Пътно строителство” или екв.спец., с минимум 5г. проф.опит 2. Стр.инженер с обр.степен „магистър”, спец.„ВиК” или екв. спец., с минимум 5г. проф.опит 3. Стр.инженер с обр.степен „магистър”, спец.„Геодезия” или екв.спец., с минимум 5г. проф.опит За обособена позиция 2: 1. Стр.инженер с обр.степен „магистър”, спец.„ПГС”, „ССС” или екв.спец., с минимум 5г. проф.опит 2. Стр.инженер с обр.степен „магистър”, спец.„Геодезия” или екв.спец., с минимум 5г. проф.опит 3. Стр.инженер с обр.степен „магистър”, спец.„ВиК - мрежи и съоръжения” или екв.спец., с минимум 5г. проф.опит 4. Инженер с с обр.степен „магистър”, спец.„КИП и А” или екв.спец., с минимум 5г. проф.опит 5. Стр.инженер с обр.степен „магистър”, спец.„ВиК - профил пречистване” или екв.спец., с минимум 5г. проф.опит В случай, че участникът е обединение, което не е юр.лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ДА
Закон за устройство на територията, Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., съгласно чл. 166 от ЗУТ.
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
180
общинска администрация Тетевен
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
ДА
Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”
Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg от датата на изпращане на настоящото обявление.Документацията е безплатна. Възложителят ще използва за целите на настоящата процедура съкратените срокове по чл.64, ал.2 и ал. 3 от ЗОП, предвид публикуваното предварително обявление № 072517 от дата 05.03.2013г. в Официален вестник, както и обстоятелството, че обявлението е изпратено по електронен път, и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, както и че в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://www.teteven.bg/ Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл. 39, ал. 1, т. 5 ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП
03.01.2014 г.
Тази дейност включва изпълнение на строителен надзор във връзка с чл.168, ал.2 и чл 177, ал.1 и ал.3 от ЗУТ, контрол по изпълнените СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, включително и изготвяне на технически паспорт на строежите по реда на чл. 11 от Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за технически паспорти на строежите. Изпълнителят на строителният надзор ще отговаря за целия обхват на строителните дейности.
71520000, 71521000
Описание:
Тази дейност включва изпълнение на строителен надзор във връзка с чл.168, ал.2 и чл 177, ал.1 и ал.3 от ЗУТ, контрол по изпълнените СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, включително и изготвяне на технически паспорт на строежите по реда на чл. 11 от Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за технически паспорти на строежите. Изпълнителят на строителният надзор ще отговаря за целия обхват на строителните дейности.
Тази дейност включва изпълнение на строителен надзор във връзка с чл.168, ал.2 и чл 177, ал.1 и ал.3 от ЗУТ, контрол по изпълнените СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, включително и изготвяне на технически паспорт на строежите по реда на чл. 11 от Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за технически паспорти на строежите. Изпълнителят на строителният надзор ще отговаря за целия обхват на строителните дейности, както и изготвянето на Доклади за оценка на съотвествието на инвестиционните проекти.
71520000, 71521000
Описание:
Тази дейност включва изпълнение на строителен надзор във връзка с чл.168, ал.2 и чл 177, ал.1 и ал.3 от ЗУТ, контрол по изпълнените СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, включително и изготвяне на технически паспорт на строежите по реда на чл. 11 от Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за технически паспорти на строежите. Изпълнителят на строителният надзор ще отговаря за целия обхват на строителните дейности, както и изготвянето на Доклади за оценка на съотвествието на инвестиционните проекти.