Версия за печат

01019-2014-0001

BG-Неделино: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. "Александър Стамболийски" №104, За: Стоян Беширов, Евгений Велков, Република България 4990, Неделино, Тел.: 03072 8801, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: ул. "Александър Стамболийски" №104

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nedelino.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително монтажни работи за реализиране на инвестицията по проект 21/313/00183 „Изграждане на туристическа пътека местност „Гребенар” - Неделино – Омареви колиби” и създаване на интегриран туристически продукт”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Неделино, обл. Смолян
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Туристическата пътека ще е разположена изцяло на съществуващ стопански път с ширина 3-4 метра. Предвижда се в рамките на съществуващия габарит да бъде изградена туристическа пътека с асфалтова настилка, която ще осигури комфортност при придвиждане на туристи и велосипедисти. Пълно описание на обекта на настоящата процедура е дадено в „Техническа спецификация - пълно описание на обекта на поръчката и одобрени количествени сметки”, съгласно Раздел Х, Глава ІІ от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45213316, 45233162

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изграждане на пешеходни пътеки/алеи
Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дължината на екопътеката е 1330м. , габарита на пътеката е 4,50м. и включва: 3.00м пътно платно за велосипедна алея и 2х0,75м банкети. Настилки- 4см плътен асфалтобетон и 20см. трошенокаменна настилка. Отводняване- предвидени са 5 бр. напречни отводнители ф400 със средна дължина 7м. Съоражения- при км 0+085 е предвидена са беседка с декоративна чешма; при км 0+770- площадка с панорамен изглед-навес, пейка и маса; при км 0+870 –беседка, декоративна чешма и ремонт на съществуващ водоем 6х3,5м, който освен предназначението си за селскостопански нужди ще има и естетическо въздействие като водно огледало; при км 0+000 и км 0+610 – ремонт на две съществуващи каменни чешми. Строително монтажните работи, предвидени за извършване са описани подробно по видове и количества в приложените Количествена сметки в „Техническа спецификация - пълно описание на обекта на поръчката и одобрени количествени сметки”, съгласно Раздел Х, Глава ІІ от документацията за участие. Стойността на поръчката е определена в български лева без данък върху добавената стойност (ДДС), като включва стойностите за строително– ремонтните работи обща стойност на 218 682,00 лв. без ДДС и непредвидени разходи за СМР до 10 000,00 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
228682 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Община Неделино; б) банкова гаранция в полза на Община Неделино. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде парична сума същата следва да бъде внесена по сметка на Община Неделино в Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Размера на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка определен в абсолютна сума е 2 286,82 лв. /две хиляди двеста осемдесет и шест лева и осемдесет и две стотинки/, което е 1 на сто от стойността на поръчката. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника, и че е за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от (един процент) от стойността на обществената поръчка. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община Неделино в Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за добро изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко 120 дни от изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Община Неделино е бенифициент по проекта, по силата на сключен ДОГОВОР № 21/313/00183/19.11.2012 г. ЗА ОТПУСКАНЕ НА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО МЯРКА 313 „ НАСЪРЧАВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕЙНОСТИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 – 2013 Г. (ПРСР) ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР). Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на проекто- договора за изпълнение на СМР, приложен към документацията за участие. Видовете плащания са: •Допустимо е авансово плащане в размер от 1 % до 50 % от ценовата оферта на Изпълнителя, в срок съгласно предложението на участника; •Окончателно плащане в размер на останалите след авансовото плащане договорени и изпълнени СМР, платимо след приемането на обекта съгласно ЗУТ и издаване на фактура от Изпълнителя, в която се приспадне полученото авансово плащане. Срока за плащане е съгласно предложението на участника, което следва да бъде съобразено с и определено съгласно изискванията на чл. 303а, ал. 2 от Търговския закон.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес: www.nedelino.bg, "Профил на купувача", поради което срокът за получаване на оферти е намален с 12 /дванадесет/ дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдърж. на плик № 1с надпис „Документи за подбор”: 1. Списък на докум., съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта по образец; 3. Докум. за закуп. докумен. за участие в настоящ. процедура; 4. Докум. за внесена гаранция за участие ; 5. Админ. сведения за участника; 6. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участн. е юридич. лице или едноличен търговец; копие от докум. за самолич., когато участн. е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участн. – юридич. лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостов. за актуално състояние, което да е актуално към датата на подаване на офертата (т.е. да е издадено до 3 /три/ месеца преди датата на подаване на офертата). Чуждестр. юридич. лица прилагат еквивал. документ на съдебен или администр. орган от държавата, в която са установени. Ако участн. е обедин., докумен. се представят от всяко физич. или юрид. лице, включено в обединението. 7. Деклар. за запозн. с условията в документ. и приемане им; 8. Деклар. по чл. 47, ал. 1, т.1 (без б. «е») от ЗОП; 9. Деклар. по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 от ЗОП; 10. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 2 и т. 2а от ЗОП; Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на търговска дейност съгласно законод. на държавата, в която е извършено нарушението, вкл. за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността са пречка в участието на настоящ. процедура. 11. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП; 12. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 4 и т. 5от ЗОП; 13. Деклар. по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП; 14. Деклар. по чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП; 15. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; (Органите, от които участн. могат да получат необход. информ. за задълж., свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р България, където трябва да се извършат услугите са: Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда“). 16.Деклар. по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП; 17. Деклар. за участ./неучаст. на подизпълн.; 18. Деклар. за съгласие от подизпълн. (когато е приложимо) - с прилож. докум. от подизпълн. съгласно чл.56 ал.1 т.1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП; 19. Нотар. завер. споразум.за създаване на обединение / консорциум (ако е приложимо) 20. Списък на лицата в консорц./обедин. (ако е приложимо); 21. Деклар. от член на обедин./консорц. (ако е приложимо); 22. Доказ. за иконом. и финан. състояние на участн. и технич. възмож. и/или квалиф. са посоч. съотв.в раздел ІІІ.2.2. и раздел.2.3. от обявлението. 23. Удостов. за вписване в ЦПРС за изпълн. на строеж предмет на настоящата обществ. поръчка. В случай, че участн. е чужд. лице той може да представи валиден еквив. докум., изд. от комп. орган на държава – членка на ЕС или др. държава – страна по Споразум. за ЕИП или да докаже регистрац. си в еквив. проф. регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостов. за наличието на такава регистрация от комп. органи съгласно националния му закон. 24. Д е к л а р а ц и я за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза 25. Деклар. свободен текст от участн., че е запознат, респект. незапознат с инвестиц.. проект и строит. площадка и услов. на строителство на място; 26. Документ, удостов. регистр. на участн. по ЗДДС /при налична такава/ или еквивал. 27. Нотар. заверено пълномощно на лицето, упълном. да представлява участн. в процедурата (оригинал). При обедин. - ако в споразум. няма посочено лице, което да е упълном. да представлява всички членове на обедин., тогава се изисква нотар.заверено пълном. от всеки член на обедин., което да упълном. същото лице да представлява участн. в настоящ. процедура.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от годишния финансов отчет – баланс и отчет за приходите и разходите, за всяка една от последните три приключили финансови години . Изискването за представяне на годишни финансови отчети – баланс и отчет за приходите и разходите, не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър. 2.Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, съответстващ на групата и категорията на строежа, обект на поръчката, за лица регистрирани на територията на Р. България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. 3.Декларация от участника в свободен текст, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Коефициентите на участника за всяка от последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) да бъдат: • Коефициент на рентабилност на собствения капитал да бъде равен или по-висок от нула; • Коефициент на ефективност на приходите да бъде по висок от 0; • Коефициент на обща ликвидност да бъде по висок от 0; • Коефициент на финансова автономност да бъде равен или по-висок от 0 2.Сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, отговаряща на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна, с минимален праг на застраховката, съответстващ на обекти четвърта категория съобразно чл.137 от ЗУТ. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. Забележка: При участие на обединение изисквания се прилагат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строеж предмет на настоящата обществена поръчка.В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 2.Списък - декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 19). 3. Декларация съдържаща списък на предложените от участника експерти – Образец № 17. Същата трябва да бъде придружена с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит – заверени копия. 4.Професионални автобиографии на експертите. 5.Списък (съгласно образец №14) на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години. Списъкът съдържа обект (предмет), възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълнение на договора; 6.Референции (препоръки) за добро изпълнение на най – важните строителни обекти, изброени в списъка. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІІ-ва (втора) група, съгласно чл.5, ал.1, т.2 и ал.6, т.2.4.1 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), IV-та (четвърта) категория, по смисъла на чл.137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ и чл. 8, ал. 1, т. 1 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи; За целта, Участникът представя съответното Удостоверение за вписване, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС, или представя валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 2.Участникът трябва да разполага със следното минимално строително оборудване, както следва: •Багер за изкопи с дълбочина до 4 м.- 1бр. •Трамбовки за ръчно уплътняване на изкопите - 1бр. •Челни товарачи – 2 бр. •Товарни автомобили / самосвал - 2бр. Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.3 от ЗОП и се удостоверява с приложени доказателства за собственост, и/или договори за наем и/или лизинг/, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката. Да се приложат копия от контролен талон за извършен годишен технически преглед на техниката, включени в списъка на техническото оборудване, удостоверяващ тяхната изправност към датата на подаване на офертата. Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.Същото условие се прилагат и когато кандидат или участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица. 3.Участника следва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката назначени по трудов договор или по граждански договор: •„Технически ръководител” – да има минимум 2 (две) години стаж на позиция Технически ръководител на обект; •Физическо лице, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве, притежаващо валидно Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Представят се копия от трудови/граждански договори. Образованието и професионалния опит се доказват чрез дипломи и сертификати за придобити квалификации, опит и стажа по специалността се доказват с копия от трудови и/или осигурителни книжки. Представя се копие от Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопастни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Забележка: При участие на обединение изисквания се прилагат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение –П1; 1.1Техн. последов.на строител. процеси-60; 1.2. Управление на риска-40. ; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката - П2; тежест: 10
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 12/дванадесет/ с вкл. ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Неделино с административен адрес: област Смолян, община Неделино, град Неделино, ул. „ Александър Стамболийски” № 104 всеки работен ден от 8.00 до 17:00 часа. Крайният срок за получаване на документацията е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена в деловодството на Община Неделино, или банкова сметка на Община Неделино BG 10 IABG 74918401090600, „Интернешънъл Асет Банк” АД -офис Неделино, код/параграф за плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.02.2014 г.  Час: 08:30
Място

Гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация, ет.2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Община Неделино е бенифициент по проект, по силата на сключен ДОГОВОР № 21/313/00183/19.11.2012 г. ЗА ОТПУСКАНЕ НА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО МЯРКА 313 „ НАСЪРЧАВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕЙНОСТИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 – 2013 Г. (ПРСР) ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1.) от настоящото обявление: 2. Съдърж. на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” 2.1. Технич. предлож., съдържащо изискуемата по образец информ., както и следните задълж. съставни части: • Технол. послед. на строител. процеси; •Линеен график и график за разпред. на работн. ръка; •Управление на риска; •Срок за изпълн. на поръч. в кал. дни задълж., в който следва да бъдат предвид. и дни за неблагопр. клим. условия при изпълн. на СМР. •Срок на отлож. плащане в кал. дни •Гаранц. срокове за отделн. видове СМР, съоръж. и строителни обекти. 2.2. Параф. на всяка страница от участн. (без попълн. цени) проект на договор; 3. Съдърж. на плик № 3 с надпис „Предлагана цена” 3.1. Ценово предложение- Образец № 25 – се подготвя от участника на хартиен (1бр.) и един брой на електронен носител в excel на КСС; Допълнителна информация: Изисквания по чл. 47, ал, 2 от ЗОП – наличието на посочените обстоятелства са основания за отстраняване на участник, съгласно чл.47, ал.3 от ЗОП, а именно: а) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б) който е лишен от правото да упражнява търговска дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; в) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; г) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община Неделино и общината където е регистриран участникът, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда и условията на чл. 120, ал .5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ