Версия за печат

00361-2014-0001

BG-Карлово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 115518099

"Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Киро Попов"-Карлово" ЕООД, ул."Ген.м-р Гурко Мархолев" № 3, За: Атанаси Иванов Даргов, РБългария 1000, Карлово, Тел.: 0335 90804, E-mail: mbal_karlovo@abv.bg, Факс: 0335 94945

Място/места за контакт: "МБАЛ "Д-р Киро Попов"-Карлово" ЕООД

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Киро Попов"-Карлово" ЕООД по 495 обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Болничната аптека в сградата на "МБАЛ "Д-р Киро Попов"-Карлово" ЕООД.
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Киро Попов"-Карлово" ЕООД по 495 обособени позиции, съгласно Приложение №1. Всеки кандидат може да представи само едно предложение, включващо изпълнението на един, няколко или всички лекарствени продукти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата на лекарствените продукти са посочени в Приложение №1-Спецификация №1, неразделна част от конкурсната документация.

Стойност, без да се включва ДДС
1543500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1000 лв. Гаранцията за изпълнение на договорите за възлагане на обществена поръчка е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС, която се предоставя от участниците определени за изпълнители. Гаранциите да бъдат представени като парична сума, внесена по банкова сметка на възложителя - BG26CBUN91951000133372, банков код CBUNBGSF при Юнионбанк ЕАД, клон Карлово. Гаранците се освобождават при условията на чл.62 и 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват по банков път, чрез платежно нареждане, при минимален срок на отложено плащане не по-малко от 30 календарни дни, след доставка и представяне на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: 1. Разпечатка от регистрацията на кандидата от електрония търговски регистър,съгласно чл.23 от ЗТР, съдържаща ЕИК, а ако кандидатът е физическо лице - заверено от същия копие от лична карта или съответния документ за самоличност /за чужди граждани/, или еквивалентен документ удостоверяващ правосубектността на чуждестраното юридическо лице, съгласно местното законодателство /легализиран превод/. 2. Разрешения за търговия на едно с лекарствени продукти по чл.195 от ЗЛПХМ /представя се само от участниците, които участват в процедурата по съответните позиции. 3. Лицензия за съхранение и търговия с наркотични вещества, съгласно изискванията на ЗКНВП. 4. Декларации по чл.47, ал.1,т.1, ал.2 т.1, т.2, т.2а, т.3 и т.5 и ал.5 от ЗОП. 5.Декларация за използването на подизпълнител/и/, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършва/т и дела на тяхното участие. 6. Документ за закупена документация за участие в откритата процедура. 7. Документ за внесена гаранция за участие. 8. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане условията на проекта на договор. 9. Документ, удостоверяващ представителната власт на кандидата в случай, че това не е законния представител на същия. 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника по чл.56, ал.1 т.14 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидата по чл.50, ал.1 от ЗОП, а именно: 1. Баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 години. 2. Информация за общия оборот и оборота на стоките, предмет на поръчката за последните 3 години.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидата по чл.50, ал.1 от ЗОП, а именно: 1. Баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 години. 2. Информация за общия оборот и оборота на стоките, предмет на поръчката за последните 3 години.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и квалификация на служителите по чл.51 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Документи по чл.51, ал.1, т.1 т.6, т.7, т.8 и т.9 /декларации за налични складови бази и МПС/ от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 30
Показател: Срок на доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 70 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в деловодството на възложителя "МБАЛ "Д-р Киро Попов"-Карлово" ЕООД, на адрес гр.Карлово, ул."Ген.м-р Гурко Мархолев" № 3. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност 70 лева, които се заплащат в касата на възложителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на "МБАЛ "Д-р Киро Попов"-Карлово" ЕООД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на кандидатите, подали впредложение за участие в процедурата или упълномощени от тях лица по надлежен ред с нотариална заверка на подписа на упълномощителя.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти
1) Кратко описание

Поръчката включва 495 обособени позиции, съгласно Приложение № 1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Количеството на всеки лекарствен продукт е посочено в Приложение № 1, неразделна част от конкурсната документация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1543500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти
1) Кратко описание

Поръчката включва 495 обособени позиции, съгласно Приложение № 1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Количеството на лекерствените продукти е посочено в Приложение №1, неразделна част от конкурсната документация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
0 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24