Версия за печат

02718-2014-0006

BG-с. Михалково: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Теритотиално Поделение Държавно горско стопанство /ТП ДГС/ - Михалково към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян, с. Михалково, За: Атанас Карагьозов - юрисконсулт, Република България 4820, с. Михалково, Тел.: 030472 316, E-mail: dgsmihalkovo@ucdp-smolian.com, Факс: 030472 314

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgsmihalkovo.ucdp-smolian.com; http://ucdp-smolian.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на горски територии - държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на охрана с помощта на сигнално-известителна техника, включваща проектиране, монтиране, използване и поддържане в обекти на ТП „ДГС – Михалково”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: административна сграда на ТП "ДГС - Михалково"
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избраният за изпълнител ще проектира, монтира и поддържа сигнално-охранителна техника в следните обекти: оръжейна стая и стая на касиер с каса за съхранение на пари и документи, находящи се в административната сграда на ТП „ДГС – Михалково”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79710000

Описание:

Услуги по безопасност

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно описаното в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранциите за участие в процедурата е 50 лева. Гаранцията за участие се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата. Гаранцията за участие се внася по сметка ЮЦДП ТП ”ДГС – Михалково” IBAN: BG48 KORP 9220 1052 6811 01, BIC: KORP BGSF, „Корпоративна търговска банка” АД – гр. Смолян. Гаранциите за участие се задържат, усвояват и освобождават съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три процента) от предложената от спечелилия участник стойност за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършват от възложителя в срок до 3 работни дни след приемане на извършеното от изпълнителя с приемо-предавателен протокол и издаване на фактура от същия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Валиден лиценз за извършване на охранителна дейност по Закона за частната охранителна дейност и Закона за МВР.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526288 от 27.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде заплатена в касата на ЮЦДП ТП ”ДГС – Михалково” или по банкова сметка ЮЦДП ТП ”ДГС – Михалково” IBAN: BG48 KORP 9220 1052 6811 01, BIC: KORP BGSF, „Корпоративна търговска банка” АД – гр. Смолян. Документация може да бъде предоставена и по електронен път на посочена електронна поща от заинтересованото лице, стига да е заплатена посочената по-горе цена. Всички заинтересовани лица могат да се запознаят с документацията на електронните страници на възложителя http://dgsmihalkovo.ucdp-smolian.com/ и http://ucdp-smolian.com.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.01.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на ТП "ДГС - Михалково", с. Михалково, община Девин, област Смолян

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ