Версия за печат

00210-2013-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, ул."Раковски" №102, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: e.gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: Дирекция "Финанси и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на копирна хартия” Обособена позиция № 1 “Доставка на рециклирана копирна хартия”; Обособена позиция № 2 “Доставка на нерециклирана копирна хартия”; Обособена позиция № 3 “Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за нуждите на Министерството на финансите, съгласно сключени Рамкови споразумения от ЦООП с номера С-36; С-37 и С-38 от 22.10.2013 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
21540.62 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 035 - 055295 от 19.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Дог - 329 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на рециклирана копирна хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация „ПАНДА” ЕИК 000885099, район Младост, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766873, Факс: 02 9766879

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16256 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Дог - 330 История / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на нерециклирана копирна хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Плесио Компютърс” ЕАД, ЕИК 131262158, ул. "Ангел Кънчев" № 5, България 1000, София, Тел.: 02 9377147, Факс: 0800 180300

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4116.5 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Дог - 328 История / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация „ПАНДА” ЕИК 000885099, район Младост, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, гр. София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1168.12 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Номер на поръчката в РОП 00210-2013-0004

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г.