Версия за печат

04700-2014-0001

BG-ПЛОВДИВ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201964523

Многопрофилна болница за активно лечение „Мед Лайн Клиник“АД, ул."Филип Македонски" №37, ет.4, За: Невен Йорданов Енчев, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4000, ПЛОВДИВ, Тел.: 032 656600, E-mail: medline_clinic@abv.bg, Факс: 032 990699

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.medline.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.medline.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ДОСТАВКА НА ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ, МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ, ОБЩОБОЛНИЧНИ КОНСУМАТИВИ, ЛАБОРАТОРНИ РЕАКТИВИ И КОНСУМАТИВИ И ДЕЗИНФЕКТАНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА „МБАЛ „МЕД ЛАЙН КЛИНИК”“ АД – ПЛОВДИВ, СЪС СЛЕДНИТЕ ПЕТ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: Обособена позиция №1: Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти, разделени в 11 групи, 268 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията; Обособена позиция №2: Периодични доставки по заявка на Възложителя на медицински изделия за ортопедия и хирургия, използвани в дейността на болницата, 51 номенклатурни единици, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията; Обособена позиция №3: Периодични доставки по заявка на Възложителя на общоболнични медицински консумативи, разделени в 19 групи, 175 номенклатурни единици съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията”; Обособена позиция №4: Периодични доставки по заявка на Възложителя на лабораторни реактиви и консумативи за лабораторията, разделени в 11 групи, 147 номенклатурни единици съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията”; Обособена позиция №5: Периодични доставки по заявка на Възложителя на медицински дезинфектанти, 15 номенклатурни единици, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
сградата на възложителя, находяща се в град Пловдив-4000, район Централен, ул. „Филип Македонски“ №37
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката касае доставка на лекарствени продукти, медицински изделия, общоболнични консумативи, лабораторни рективи и консумативи и дезинфектанти за нуждите на болницата. Пълно описание на обекта на поръчката и съответно на лекарствените продукти /като международни непатентни наименования/, медицинските изделия, общоболничните консумативи, лабораторни реактиви и консумативи и дезинфектантите, включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно дадено по лекарствени форми, количество лекарствено вещество; вид, наименование, единица мярка и количество изделия и консумативи в приложените към документацията приложения-спецификации от №1 до №5. Обектът на обществената поръчка, включва общо 5-пет обособени позиции, както следва: - Обособена позиция №1: лекарствени продукти, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията; - Обособена позиция №2: медицински изделия за ортопедия и хирургия, използвани в дейността на болницата, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията; - Обособена позиция №3: общоболнични медицински консумативи, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията”; - Обособена позиция №4: лабораторни реактиви и консумативи за лабораторията, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията”; - Обособена позиция №5: медицински дезинфектанти, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията” Основни условия: 1. В техническите спецификации на участниците с лекарствените продукти, медицински изделия, общоболнични консумативи, лабораторни реактиви и консумативи, и дезинфектанти, трябва да са посочени търговските наименования, производителя и предлагана опаковка. 2. .Лекарствените продукти трябва да отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ) – трябва да притежават валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004г. на Европейския парламент и Съвета /чл.23, ал.1 на ЗЛПХМ/. Лекарствените продукти следва да бъдат с държавно регулирана цена съгласно чл.261а, ал.1 от ЗЛПХМ. Срокът на годност на предлаганите лекарствени продукти следва да бъде не по – малък от 60 /шестдесет/ на сто от обявения от производителя към датата на всяка доставка. 3. Доставените медицински изделия трябва да притежават СЕ марка и сертификати за качество и произход съгласно изискванията на българските и съответните международни норми и стандарти, както и с документи, удостоверяващи съответствието на доставяните търговски продукти с изискванията на Закона за медицинските изделия, включително на въведените с него разпоредби на относимите Директиви на Европейския парламент и Съвета относно медицинските изделия и на Наредбата за съществените изисквания за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2, ал.1, т.3 от Закона за медицинските изделия. Медицински изделия да имат маркировка (партиден номер, дата на производство, производител, срок на годност и др.), както необходимите документи за качество. Участниците задължително оферират и доставят разрешени за употреба медицински изделия на територията на България. Остатъчният срок на годност на доставените стоки не може да бъде по - малък от 75% от обявения от производителя върху опаковката към датата на доставката. 4. Предложените препарати-дезинфектанти следва да бъдат придружени с указания за приложение (вкл. посочване на минималната препоръчителна концентрация на работния разтвор) и с информационен лист за безопасност. Специфични изисквания по номенклатурни единици относно дезинфектантите са дадени в спецификациите и приложенията от тръжната документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000, 33140000, 24455000

Описание:

Фармацевтични продукти
Медицински консумативи
Дезинфектанти

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- За обособена позиция №1: лекарствените продукти, обект на доставката, са подробно описани в Приложение №1, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура; - За обособена позиция №2:медицинските изделия за ортопедия и хирургия, използвани в дейността на болницата, обект на доставката, са подробно описани в Приложение №2, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура; - За обособена позиция №3:общоболничните медицински консумативи, обект на доставката, са подробно описани в Приложение №3, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура; - За обособена позиция №4:лабораторните реактиви и консумативи за лабораторията, обект на доставката, са подробно описани в Приложение №4, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура; - За обособена позиция №5:медицинските дезинфектанти, обект на доставката, са подробно описани в Приложение №5, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура;

Стойност, без да се включва ДДС
1500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ се представя в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП със срок на валидност 200 (двеста) дни от крайния срок за получаване на офертите. Гаранцията-парична сума- може да се внесе по банкова сметка на МБАЛ„Мед Лайн Клиник” АД – гр.Пловдив, или в касата на болницата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл.62 от ЗОП. Размерът на ГАРАНЦИИТЕ ЗА УЧАСТИЕ по всяка една обособена позиция на обществената поръчка са определени съгласно чл. 59, ал.2 от ЗОП в размер на 0,5% от прогнозната стойност на поръчката и в абсолютна сума, възлизащи на: - 3000.00лв. (три хиляди лева) за Обособена позиция №1; - 1000.00лв. (хиляда лева) за Обособена позиция №2; - 1250.00лв. (хиляда двеста и петдесет лева) за Обособена позиция №3; - 1000.00лв. (хиляда лева) за Обособена позиция №4 и - 750.00лв. (седемстотин и петдесет лева) за Обособена позиция №5. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие, като избира сам формата на гаранцията за участие – парична или банкова. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция – предмет на поръчката, гаранцията е на стойност равна на сбора от гаранцията за всички позиции, за които подава предложение, като в документа следва да са посочени обособените позиции. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на банкова гаранция участникът представя неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61 от ЗОП. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Представя се при подписване на договора в една от предвидените в чл.60 от ЗОП форми и следва да е със срок на валидност не по–малко от 30 дни след изтичане срока на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката без ДДС. Ако Участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на договора за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се извършва със средства от търговската дейност на възложителя. Плащането за осъществените доставки, се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ /ПРОДВАЧА/, отложено в срок до 60 (шестдесет) дни, след извършена доставка и след представяне на следните документи : - Данъчна фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал и 2 /два/ броя заверени копия; - Приемо-предавателни протоколи; - Писмени заявки заверени от получателя;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1) Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. 2) Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, посочени от Възложителя в настоящата документация за съответната обособена позиция; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация за съответната обособена позиция; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а (предл.първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП – по образец на Възложителя; 6) Декларация за ползване на подизпълнител/и, съдържаща информация за вида и обема работи, които ще изпълнява подизпълнителя/ите/, както и дела на тяхното участие; 7) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо); 8) Документ за гаранция за участие в процедурата за съответната обособена позиция - оригинал; 9) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 10) Начален документ на оферта по образец; 11) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника; 12) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, с посочване на представляващия обединението, с нотариална заверка на подписите (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверен препис. 13) Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 14 Разрешение за производство на лекарствени продукти(когато участникът е производител) – заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала”; 15). Разрешение за търговия на едро и/или внос на лекарствени продукти, издадено от ИАЛ или от надлежен регулаторен орган на друга държава членка– заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала”; 16). Валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (EO) № 726/ 2004 г. на Европейския парламент и Съвета; 17). В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба /РУ/ на ЛП през 2012/2013г., участникът представя декларация, че количествата от ЛП ще бъдат доставяни в болницата до изтичане срока на договора, в съответствие с чл.55, ал.6 от ЗЛПХМ; 18). Заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала” на лицензия, издадена по реда на ЗКНВП, когато участникът участва за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества; 19). Разрешение за търговия на едро и/или внос на медицински изделия, издадено от ИАЛ или от регулаторен орган на друга държава членка – заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала”; 20). Документи за регистрация на медицинското изделие и/или уведомление за пускане на пазара (когато такова се изисква) - заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала”; 21). Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2012г . и 2013г.- копия, подписани и подпечатани на всяка страница от участника; 22) Декларация относно срока на валидност на офертата и срока за изпълнение на поръчката, съгласно приложения към документацията образец. 23) Декларация, за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти и/или медицински изделя за целия срок на договора;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2012г . и 2013г.- копия, подписани и подпечатани на всяка страница от участника;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има положителен финансов резултат за последните две приключили финансови години. 2.Когато участникът е новоучреден или по други обективни причини не може да представи информация за годишното си приключване на положителен финансов резултат за предходната година, следва да е получил референция от обслужваща банка като надежден и лоялен клиент във връзка с участието си в настоящата процедура.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. при доставка на лекарствен продукт - разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл.196, ал.1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро на лекарствени продукти, както лицензия, издадено по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП; и разрешение за внос, издадено по реда на ЗЛПХМ – за лекарствени продукти, за които се изисква такова. 2. При доставка на медицински изделия - разрешение за търговия на едро с медицински изделия в съответствие с чл.77 от ЗМИ, и/или разрешение за внос, издадено по реда на ЗМИ (когато е приложимо). 3. Участниците следва да притежават съответните разрешения за употреба на продуктите на територията на България, разрешения за регистрация, уведомления, когато се изискват за продуктите; съответните декларация за съответствие, сертификат за качество, нанесена "СЕ" маркировка; документи за качество на продуктите; 4. Участниците в обществената поръчка следва да представят декларация от тяхно име за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти и/или медицински изделия за целия срок на договора. 5. Участниците в процедурата по обособена позиция №1 трябва да разполага с помещение/складова база за съхранение на стоките – лекарствени продукти. Спазването на това изискване се доказва с представяне на заверени от Участника документи – договор за наем, нотариален акт или други документи, от които безспорно да се установява това обстоятелство. 6.Всички участници трява да имат опит в осъществяване доставки на лекарствени/медицински продукти – предмет на поръчката през последните три години назад, или по-малко в зависимост от датата на регистрацията. Доказва се със Списък на основните договори за доставки, изпълнени през посочения период, включително стойностите, датите и получателите, придружен от поне една референция/препоръка за добро изпълнение на един договор на стойност не по-малко от 100 000лв., като изрично в препоръката следва да е отразен предмета на договора, Възложител, периода на изпълнение и стойността на договора. 7. Участникът трябва да е оторизиран/упълномощен от производител или негов упълномощен представител/дистрибутор в България да предлага/дистрибутира оферирания от Участника продукт на пазара с права на валидност на пълномощията за целия срок на договора. Спазването на това изискване следва да е видно от Оторизационно писмо/пълномощно. 8. Да отговорят и на останалите изисквания, посочени в тръжната документация и закона;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. при доставка на лекарствен продукт - разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл.196, ал.1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро на лекарствени продукти, както лицензия, издадено по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП; и разрешение за внос, издадено по реда на ЗЛПХМ – за лекарствени продукти, за които се изисква такова. 2. При доставка на медицински изделия - разрешение за търговия на едро с медицински изделия в съответствие с чл.77 от ЗМИ, и/или разрешение за внос, издадено по реда на ЗМИ (когато е приложимо). 3. Участниците следва да притежават съответните разрешения за употреба на продуктите на територията на България, разрешения за регистрация, уведомления, когато се изискват за продуктите; съответните декларация за съответствие, сертификат за качество, нанесена "СЕ" маркировка; документи за качество на продуктите; 4. Участниците в обществената поръчка следва да представят декларация от тяхно име за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти и/или медицински изделия за целия срок на договора. 5. Участниците в процедурата по обособена позиция №1 трябва да разполага с помещение/складова база за съхранение на стоките – лекарствени продукти. Спазването на това изискване се доказва с представяне на заверени от Участника документи – договор за наем, нотариален акт или други документи, от които безспорно да се установява това обстоятелство. 6.Всички участници трява да имат опит в осъществяване доставки на лекарствени/медицински продукти – предмет на поръчката през последните три години назад, или по-малко в зависимост от датата на регистрацията. Доказва се със Списък на основните договори за доставки, изпълнени през посочения период, включително стойностите, датите и получателите, придружен от поне една референция/препоръка за добро изпълнение на един договор на стойност не по-малко от 100 000лв., като изрично в препоръката следва да е отразен предмета на договора, Възложител, периода на изпълнение и стойността на договора. 7. Участникът трябва да е оторизиран/упълномощен от производител или негов упълномощен представител/дистрибутор в България да предлага/дистрибутира оферирания от Участника продукт на пазара с права на валидност на пълномощията за целия срок на договора. Спазването на това изискване следва да е видно от Оторизационно писмо/пълномощно. 8. Да отговорят и на останалите изисквания, посочени в тръжната документация и закона;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: ЦЕНА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ; тежест: 60
Показател: СРОК ЗА ДОСТАВКА; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

Пловдив, ул.Филип Македонски №37, ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

законният представител на участника или надлежно упълномощено с нотариално заверено пълномощно от него лице

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти, разделени в 11 групи, 268 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията;
1) Кратко описание

доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
600000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на медицински изделия за ортопедия и хирургия, използвани в дейността на болницата, 51 номенклатурни единици, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията;
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на медицински изделия за ортопедия и хирургия, използвани в дейността на болницата, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на общоболнични медицински консумативи, разделени в 19 групи, 175 номенклатурни единици съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията”;
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на общоболнични медицински консумативи, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията”;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията”;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
350000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на лабораторни реактиви и консумативи за лабораторията, разделени в 11 групи, 147 номенклатурни единици съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията”;
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на лабораторни реактиви и консумативи за лабораторията, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията”;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500, 33140000

Описание:

Лабораторни реактиви
Медицински консумативи

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията”;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на медицински дезинфектанти, 15 номенклатурни единици, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на медицински дезинфектанти, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24455000

Описание:

Дезинфектанти

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
150000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12