Версия за печат

00311-2014-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

Агенция по заетоста, бул. "Княз Александър Дондуков" No 3, За: Станислава Поповска - ръководител проект, Република България 1000, София, Тел.: 073 881753, E-mail: direсtor-rszbl@mbox.contact.bg, Факс: 073 887003

Място/места за контакт: ДРСЗ Благоевград,ул.Иван Михайлов №58

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.az.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.az.government.bg/internal.asp?CatID=20/01&WA=PublicOrder/ZOP.htm..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Друг: насърчаване на заетостта

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител за разработване на методика и процедурни правила за функционирането на 10 броя кариерни центрове към ДРСЗ - Ловеч, Благоевград, Монтана, Варна, Русе, Бургас, София, Хасково, Пловдив и ЦА на АЗ - София и организиране на обучение на 30 назначени кариерни консултанти в изградените кариерни центрове”, по проект „Кариерно развитие на заети лица”, схема BG051PO001 - 2.2.02 „Услуги за развитие на гъвкав пазар на труда” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ДРСЗ Ловеч, Благоевград, Монтана, Варна, Русе, Бургас, София, Хасково, Пловдив и ЦА - АЗ София
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В настоящата обществена поръчка са включени две основни взаимосвързани дейности: Дейност 1: Разработване на методика и процедурни правила за функционирането на 10 броя кариерни центрове към ДРСЗ и ЦА на АЗ. Дейност 2: Организиране на обучение на 30 назначени кариерни консултанти в изградените кариерни центрове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В настоящата обществена поръчка са включени две основни взаимосвързани дейности: Дейност 1: Разработване на методика и процедурни правила за функционирането на 10 броя кариерни центрове включително - Разработване на практическите инструменти за определяне на профила на потребителите на услугите на кариерните центрове към ДРСЗ и ЦА на АЗ; Разработване на помощни материали /формати формуляри/ за отделните услуги и предлаганите инструменти, в т.ч. тестове, шаблони за автобиография, мотивационно писмо, план за кариерно развитие, анкетна карта за удовлетвореността от услугите предоставяни в кариерните центрове и др.; Дейност 2: Организиране на обучение на 30 назначени кариерни консултанти в изградените кариерни центрове – 30 броя кариерни консултанти две групи по 15 човека

Стойност, без да се включва ДДС
368500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3 600 (три хиляди и шестстотин) лева представя се в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на възложителя или банкова гаранция - безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец, включен в документацията за участие, или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Агенция по заетостта - Банка: БНБ, IBAN: BG96 BNBG 9661 3300 1910 01, BIC: BNBGBGSD, Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, която може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Агенция по заетостта и че е със срок на валидност съгласно договора за изпълнение на проекта. В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие (Образец № 18) или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения Образец. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителя ще изплати на Изпълнителя извършените услуги при следните условия : За Дейност 1 – след предаване и одобрение на готовите методика и процедурни правила за функционирането на кариерните центрове в пълен обем и съдържание съгласно техниеската спецификация. За изпълнение на дейноста Изпълнителя ще получи аванс в размер на 20% /двадесет процента/ от стойноста на дейноста. За Дейност 2 – Възложителят ще заплати на Изпълнителя действително изпълнените и приети услуги по единични цени за реален брой участници в обучението, след представяне на Доклад за извършеното обучение и придружващи документи /доказващи броя на обучаемите/. Окончателните плащанията на всяка от дейностите по договора се извършват в срок до 20 (двадесетдесет) календарни дни след изпълнение на условията

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оф-ти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1 (без б.”е” на ал.1 т.1), ал. 2 т.1,2а /с изключение на предл.2/,3,4 и5 и ал.5 от ЗОП. Офертите, надхвърлящи обявения фин. ресурс, ще бъдат отстранени.Участниците трябва да представят-в ПЛИК-1-(1) Списък на док-те, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 19; (2) Оферта –Обр. №; (3) 1Кратка анотация – кратко пред-не за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката (4) Адм. сведения – Обр. № 2; (4а) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител/; (5) Декларации за приемане условията на договора и поръчката Обр. № 3 и 3а. Когато участникът е обединение, декларацията се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; (6) Регистрационни документи на участника /копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице/, когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговски, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за; (7) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществ. поръчка, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и Декларация от членовете на обединението/консорциума; (8) нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да ги представлява, да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението с изключение на случаите когато това упълномощаване е извършено в самото споразумение; (9) Документ за внесена гаранция за участие; (10) Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е”), ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП -Обр. № 4; (11) Декларация чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а /с изкл. на предл. 2/, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП -Обр. № 5; (12) Деклар. за липсата на обстоятелствата по чл.93, ал.1, чл.94 и чл.96, буква “а от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на ЕО, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС -Обр. № 6; (13) Доказателства за икономическото и финансово състояние – съгласно чл.50 ал.1,т.3 от ЗОП -Обр. № 7; (14) – (17) Доказателства за техническа възможност и квалификация за изпълнение на настоящата обществена поръчка - съгласно чл.51 на ЗОП посочени в поле ІІІ 2.3.) на обявлението (18) Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители - Обр. № 12; В ПЛИК “2 -(1) Техн. предложение – Образец №14 попълнен и подписан оригинал . В ПЛИК 3 -Предлагана цена- Образец №15 попълнен и подписан оригинал Всички документи се представят в оригинал или копия заверени от участника. Документите, които не са на бълг. език, се представят и в превод с изключение на документите по чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Образец № 7 - Информация за общ оборот и оборот, сходен с предмета на поръчката за предходните три приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.)- попълнен подписан и подпечатан и копие на годишен финансов отчет за приходите и разходите, баланс Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър за което участника прилага декларация.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има за предходните три приключени финансови години 2010г., 2011г. и 2012г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, общ оборот в размер на не по-малко от 700 000 (седемстотин хиляди) лева без ДДС и специализиран оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката в размер на не по малко от 400 000 (четиристотин хиляди) лева без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с разработване на методики и процедурни правила, методики за изпълнение на програми, ръководства за управление на проекти и/или програми, програми и подобни, както и организиране и провеждане на обучение В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък- декларация на договори изпълнени през последните 3 години (считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите) за дейности сходни с предмета на поръчката– доказва се с попълнен оригинал на Образец №8 . 2. Заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение на договори (посочени в Образец №8) - минимум 3 броя. 3. Копие на документ, доказващ правото да издава международно признат сертификат за кариерни консултанти - заверени от участника “Вярно с оригинала”, с подпис и печат; 4. Списък на екип от ключови експерти - Образец № 9, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 10, Декрации Образец № 11 или копия на трудови договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: - копия от дипломи за завършено образование, удостоверения и други ; - копия от трудови договори, длъжностни характеристики, трудови книжки и други удостоверяващи професионалния опит на лицата. - препоръки и референции издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има през последните три години считани от датата на подаване на офертата изпълнени (или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение) и минимум три договора за разработване на методики и процедурни правила, наръчници, ръководства за управление, указания за работа и подобни, както и организиране и провеждане на обучение, като поне един от тях да е за разработване на методики и процедурни правила, методики за изпълнение на програми, ръководства за управление на проекти и/или програми, програми и подобни, и поне един за организиране и провеждане на обучение - 2. Препоръки за добро изпълнение за договорите (посочени в Образец №8) - минимум 3 броя. Препоръките трябва да доказват по недвусмислен начин за всеки от договорите – изпълнените дейности, техните параметри, стойността, срок на изпълнение и Възложител, както и дали то е изпълнено качествено 3. Участникът трябва да има право да издава международно признати сертификати за кариерни консултанти. 4.Участникът трябва да има на разположение екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата, Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката следните ключови експерти: Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: Квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър” със специалност в областта на образование, право, икономика, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: минимум 5 години опит по специалността и доказан опит в управлението на минимум два проекта или една програма свързана със заетост или управление на човешки ресусри. Координатор – един брой - Квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър” със специалност в областта на образование, право, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: Минимум 2 г. професионален опит и доказан опит в изпълнението на минимум два проекта или една програма свързана със заетост или управление на човешки ресусри. За изпълнение на Дейност 1 - екип от минимум 4 /четирима/ експерти които да отговарят на следните изисквания : Минимална образователна степен – „магистър” и опит по специалноста минимум 5 /пет/ години Квалификация – по един експерт от следните специалности: икономическа или еквивалентна, управление на човешките ресурси или еквивалентна, право или еквивалентна, психология или еквивалентна Минимум двама от експертите в екипа трябва да имат доказан опит в разработване на методики и процедурни правила, методики за изпълнение на програми, ръководства за управление на проекти и/или програми, програми и подобни. За изпълнение на Дейност 2 - екип от минимум 4 /четирима/ експерти /преподаватели/, които да отгпварят на следните изисквания: Минимална образователна степен – „магистър” и опит по специалноста минимум 5 /пет/ години Квалификация – по един експерт от следните специалности: икономическа или еквивалентна, управление на човешките ресурси или еквивалентна, право или еквивалентна, психология или еквивалентна Минимум двама от експертите в екипа трябва да имат доказан опит в обучението на възрастни и да притежават международно признат сертификат за обучение на кариерни консултанти. По своя преценка участника може да предложи и допълнителни ключови експерти. Когато участникът е обединение, изискванията важат за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат за тях в зависимост от дейностите, които ще изпълняват. Забележки: Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. Дондуков 3, Агенция по заетоста

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „ Развитие на човешките ресурси 2007-2013г ” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка „Избор на изпълнител за разработване на методика и процедурни правила за функционирането на 10 броя кариерни центрове към ДРСЗ - Ловеч, Благоевград, Монтана, Варна, Русе, Бургас, София, Хасково, Пловдив и ЦА на АЗ - София и организиране на обучение на 30 назначени кариерни консултанти в изградените кариерни центрове”, по проект „Кариерно развитие на заети лица”, схема BG051PO001 - 2.2.02 „Услуги за развитие на гъвкав пазар на труда” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013г.”

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица могат да се запознаят с пълния пакет на документация за участие на сайта на Агенция по заетостта, раздел „Профил на купувача” http://www. az.government.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по заетоста, бул. "Княз Александър Дондуков" No 3, Република България 1000, София, Тел.: 073 881753, E-mail: direсtor-rszbl@mbox.contact.bg, Факс: 073 887003

Интернет адрес/и:

URL: http:// www.az.goverment.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ