Версия за печат

00466-2014-0002

BG-Долни чифлик: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ДОЛНИ ЧИФЛИК, Обаст Варна, Община Долни чифлик, град Долни чифлик, пл."Тича" №1, За: Светла Димитрова, Република България 9120, Долни чифлик, Тел.: 0878 963672, E-mail: оbst_dchiflik@mail.bg, Факс: 0878 963672

Място/места за контакт: Обаст Варна, Община Долни чифлик, град Долни чифлик, пл."Тича" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dolni-chiflik.acstre.com..

Адрес на профила на купувача: www.dolni-chiflik.acstre.com..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Изпълнение на: Обособена позиция 1. „Проект за възстановяване и облагородяване на крайбрежната алея в с. Шкорпиловци“ Обособена позиция 2. “Създаване на местен туристически информационен център в с. Старо Оряхово“ Обособена позиция 3. “Изграждане на спортна площадка в с. Шкорпиловци“, на територията на община Долни чифлик»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: общ. Долни чифлик, обл. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обособена позиция 1. «Проект за възстановяване и облагородяване на крайбрежната алея в с. Шкорпиловци». Прогнозна стойност – до 464 462,96 лв. без вкл. ДДС. Срок за изпълнение – до 90 календарни дни. Предвижда се възстановяване на съществуваща крайбрежна алея, разположена в източната част на КК Шкорпиловци, контактуваща от изток с пясъчната ивица на Черно море. Алеята осигурява достъп до прилежащите и имоти и достъп на туристи до плажната ивица. Общата дължина на съществуващата алея е 980 м. Предвижда се вход към алеята от север от съществуващото кръстовище. Алеята достига до имота с почивна база на БТА от юг. Имотът е с променлива ширина от 8,0 м до 4,8м . Ширината на възстановената алея ще бъде 6 м, като са предвидени изграждане на места за паркиране на автомобили от западната страна и изграждане на тротоари с ширина 1,5 м от източната страна на алеята. Ширината на пътното платно е 4,5 м. В определени участъци е проектирано изграждането на габиони с цел укрепване на пътното платно. Също така в тези участъци се предвижда поставяне на стоманен парапет за пешеходци върху стоманобетонов елемент. Предвижда се изграждане на парково осветление. Обособена позиция 2. «Създаване на местен туристически информационен център в с. Старо Оряхово». Прогнозна стойност – до 132 687,25 лв. без вкл. ДДС. Срок за изпълнение – до 60 календарни дни. Предвижда се извършването на вътрешно преустройство и текущ ремонт на съществуваща сграда в УПИ I-парк в кв. 9 по регулационния план на с. Старо Оряхово без да се засягат конструктивни елементи. Архитектурният проект предвижда само в първия етаж от сградата да бъдат премахнати някои разпределителни неносещи тухлени стени с дебелина 12 см и да бъдат изградени нови леки преградни стени от гипсокартон с дебелина 12 см. Във вторият етаж не се предвиждат никакви промени в архитектурното разпределение. Обособена позиция 3. «Изграждане на спортна площадка в с. Шкорпиловци». Прогнозна стойност – до 185 713,13 лв. без вкл. ДДС. Срок за изпълнение – до 30 календарни дни. Спортната площадка се предвижда да се разположи в близост до съществуващо училище и детска градина /ясла/ в с. Шкорпиловци, община Долни чифлик и в непосредствена близост до центъра на селото. Спортната площадка е с размери 18м/34м и с трибуни за 100 зрители. Площадката е предназначена за футбол на малки врати, волейбол и баскетбол. Терена ще се подравни. Ще се насипе и валира с трошен камък с дебелина 30 см и ще се положи асфалтова настилка. За финал ще се положи многослойна полиуретанова настилка с бордюри по периферията. Ще се изгради ограда с височина от 4 м по периферията на игралното поле за контрол на достъп и предпазване от излизане на игралните топки от рамките на игралното поле. Конструкцията на оградата е метална-метални колони на точкови стоманобетонни фундаменти и частична стоманобетонна подпорна стена. Предвидените трибуни за зрители са със стоманобетонна конструкция и седалки за зрители с индивидуални места за сядане. Предвижда се изграждането на инсталация за осветление от прожектори, разположени на 4 стоманени стълба /готови елементи/. Забележка: Участниците могат да подават оферти по една, по няколко или по всички от обособените позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Обособена позиция 1. «Проект за възстановяване и облагородяване на крайбрежната алея в с. Шкорпиловци». Прогнозна стойност – до 464 462,96 лв. без вкл. ДДС. Срок за изпълнение – до 90 календарни дни. - Обособена позиция 2. «Създаване на местен туристически информационен център в с. Старо Оряхово». Прогнозна стойност – до 132 687,25 лв. без вкл. ДДС. Срок за изпълнение – до 60 календарни дни. - Обособена позиция 3. «Изграждане на спортна площадка в с. Шкорпиловци». Прогнозна стойност – до 185 713,13 лв. без вкл. ДДС. Срок за изпълнение – до 30 календарни дни.

Прогнозна стойност без ДДС
782863 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Оригинал на документ за предоставена банкова гаранция със срок на действие до 15 дни след изтичане валидността на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция за участие, както следва: За участниците по І - ва обособена позиция - в размер на 4600,00 лв. За участниците по ІІ - ра обособена позиция- в размер на 1300,00 лв. За участниците по ІІІ - та обособена позиция- в размер на 1800,00 лв. по банкова сметка: IBAN BG05IABG74793301309100 BIC IABGBGSF в Банка „Интернешънъл Асет Банк”, клон Варна

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението се финансира от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство”, Приоритетна ос №4, Мярка4.1. „Развитие на рибарските области, подмярка 4.1.А „Финансова подкрепа за прилагане на местните стрпатегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи”, съгладно Договори, сключени между МЗХ-Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА), Местна инициативна рибарска група „Български черноморски сговор Бяла-Долни чифлик-Аврен” и Община Долни чифлик.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта;2.Списък на документите, съдържащи се в офертата;3. Административни сведения ;4. Копие от документа за регистрация;5. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;6.Пълномощно на лицето, подписващо офертата;7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП;8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП;10.Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 11.Документ за закупена документация за участие; 12.Оригинал на документ за предоставена банкова гаранция със срок на действие до 15 дни след изтичане валидността на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция за участие;13.Списък на подизпълнителите;14.Минимални изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние;15.Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности, опит и/или квалификация;16. Декларация за съгласие за приемане на условията на поръчката и оглед на обекта; 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор;18.Предложение за изпълнение на поръчката;Предлагана цена.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от застраховката за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За чуждестранните лица – документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. Участниците трябва да представят декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. 2.Декларация по образец (Приложение № 7), която съдържа информация за оборота от строителство за последните 3 години /2010, 2011 и 2012 г./; 3.Заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: * Заверено копие на балансите за последните 3 три /2010, 2011 и 2012 г./ финансови години; * Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 /2010, 2011 и 2012 г./ финансови години; * Заверено копие на одиторските доклади от експерт-счетоводителя заверил финансовите отчети за последните 3 /2010, 2011 и 2012 г./ финансови години, ако участникът не подлежи на одит, следва да представи декларация за това обстоятелство-свободен текст.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентна такава. 2.Участниците трябва да са реализирали оборот от строителство за последните три години /2010, 2011 и 2012 г./ или в зависимост от датата, на която са учредени, както следва: За участниците по І-ва обособена позиция – не по-малък от 1 300 000,00 лв. сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.); За участниците по ІІ-ра обособена позиция – не по-малък от 390 000,00 лв. сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.); За участниците по ІІІ-та обособена позиция – не по-малък от 550 000,00 лв. сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.); При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. При положение, че даден участник участва за повече от една обособена позиция, то той трябва да има реализиран оборот от строителство, общата сума по всички обособени позиции, за които участва.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка – декларация съдържаща списък на договорите за строителство през последните 5 години /включително тези, чрез които участникът е реализирал декларирания в образец от документацията (Приложение № 7) оборот от строителство/, придружена от препоръки за добро изпълнение. Препоръките трябва да съдържат стойността, датата и мястото на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък (по образец – Приложение № 9), съдържащ данни за инженерно-техническия пресонал, който ще участва при изпълнението на поръчката. Към списъка се прилагат: професионална автобиография с посочен професионален опит, копие от диплома, копие от трудова книжка, трудов/граждански договор. При участие на обединение изискването се отнася сумарно за обединението. 3.Заверени копия от сертификати ISO 9001:2000 или еквивалент и ISO 14001 или еквивалент. 4.Заверено копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, придружено от валиден талон за 2013 г. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право, че чуждестранният участник притежава съответното право. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1. Да има и докаже опит в изпълнението на строителни обекти, през последните пет години, считано от крайната дата за получаване на оферти. 2.Участникът следва да разполага с необходимия инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, който да отговаря на следните изисквания: • 1 (един) ръководител обект - дипломиран строителен инженер, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, със стаж по специалността минимум 5(пет) години; • 1 (един) технически ръководител – строителен техник със средно-специално строително образование (техникум или професионална гимназия) със стаж по специалността минимум 3 (три) години; 3.Участниците по всички обособени позиции трябва да притежават валиден сертификат ISO 9001:2000 или еквивалент /обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката/ и да са сертифицирани по ISO 14001 или еквивалент. 4.Участниците по всяка обособена позиция трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията трябва да отговаря на съответната група и категория, изискваща се за трите обособени позиции, а именно: За участниците по І - ва обособена позиция - ІI група- ІII категория За участниците по ІІ - ра обособена позиция – I група- V категория За участниците по ІІІ - та обособена позиция - I група- V категория
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценова оценка; тежест: 60
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: код за плащане: 44 70 00 IBAN: BG71 IABG 7479 8402 0339 00; BIC: IABG BGSF при Интернешънъл Асет Банк АД, клон Варна, или в касата на общината.Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 9,00ч до 12,00 ч. и от 13,00 ч. до 17,00 ч. в общинска администрация гр. Долни чифлик е, след представяне на документ за платена такса. В случай, че участник поиска документацията да бъде изпратена по куриер, същият представя платежно нареждане, че документацията е закупена. В този случай Възложителят следва да изпрати документацията на адреса на закупилия участник по куриер, като всички разходи са за сметка на лицето, отправило искането. Цената от 50 лв. е без ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

Обаст Варна, Община Долни чифлик, град Долни чифлик, пл."Тича" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Изпълнението се финансира от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство”, Приоритетна ос №4, Мярка4.1. „Развитие на рибарските области, подмярка 4.1.А „Финансова подкрепа за прилагане на местните стрпатегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи”, съгладно Договори, сключени между МЗХ-Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА), Местна инициативна рибарска група „Български черноморски сговор Бяла-Долни чифлик-Аврен” и Община Долни чифлик.

VI.3) Допълнителна информация

Община Долни чифлик ползва възможността по чл. 64,ал.3 от ЗОП - обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят е предоставил пълен достъп до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: www.dolni-chiflik.acstre.com /профил на купувача - 2013 г./

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите се подават едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва, в сроковете посочени в чл.120, ал.5 т.1 и ал.6 от Закона за обществени поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ