Версия за печат

00246-2013-0139

BG-с. Ковачево, обл. Стара Загора: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: инж.Даниел Радовски - Н-к Котелен цех; Татяна Татарова - специалист търговия, ТО;, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662240; 042 662910, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Котелен цех, Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Татяна Татарова - специалист търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662544, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, За: Христина Димитрова - Танева, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507; 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуги във връзка с реконструкция на КА-1 и КА-2 с цел гарантиране на подобрен горивен процес и емисии на NOx, по-ниски от 200 mg/Nm3

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услуги във връзка с реконструкция на КА-1 и КА-2 с цел гарантиране на подобрен горивен процес и емисии на NOx, по-ниски от 200 mg/Nm3, съгласно техническо задание

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90721000

Описание:

Услуги по безопасност на околната среда

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

01.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие (представя се в офертата на кандидата и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) е в размер на 3500 лв. (три хиляди и петстотин лева). 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава в срок до 30 дни след 01.05.2016 г. и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите; - за изпълнение на договора - до 01.06.2016 г.;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: - 30% от стойността на договора до 60 дни след приемане на работен проект, който е приет на технически съвет; - 15% от стойността на договора до 60 дни след завършване на авторския надзор и включване на котлите в работа на базата на двустранно подписан протокол; - 30% от стойността на договора до 60 дни след приключване на работата по настройка на режима на работа и провеждане на тестове за определяне ефективността на работата на котлите, след приемането им на технически съвет; - 25% от стойността на договора до 60 дни след извършване на окончателни тестове за доказване на екологичния ефект от акредитирана от БСА лаборатория за оценка емисиите от NOx, CO, O2 на изхода на котлите на базата на двустранно подписан протокол. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на проект BG-$-0012 и BG-$-0013 като част от Националния план за инвестиции за периода 2013-2020 година във връзка с дерогация по чл.10в от Директива 2003/87/ЕО на Европейския парламент и на Съвета, и е свързан с намаляване на вредни емисии на парникови газове. 2. Гаранционен срок - 7000 работни часа, но не повече от времето на следващия планов ремонт. 3. Срок за изпълнение на поръчката: 01.05.2015 г. Сроковете за изпълнение на отделните етапи ще се определят в зависимост от изпълнението на ремонтна програма на “ТЕЦ МАРИЦА ИЗТОК 2” ЕАД, с.Ковачево за 2014 г. както следва: •Извършване на моделни изследвания на работата на ППС на котли тип ПК-38-4 и на работата на пещна камера – 1 месец след сключване на договора; •Предаване на работен проект – 2 месеца след сключване на договора; •Изпълнение на авторския надзор – съвпада с времето на протичане на плановия ремонт на КА-1 и КА-2; •Настройване на режима на работа на реконструираните котли и изработване на режимна карта – 15 дни след пускането на котлите в експлоатация след плановия ремонт и непрекъсната работа при нормални параметри. В случай, че по някакви причини някой от котлите бъде спрян, срокът се изчислява до натрупване на сумарна продължителност на работата при нормални параметри; •Провеждане на тестове за определяне на ефективността на работата на котлите – до 3 месеца непрекъсната работа на котлите или до натрупване на 2160 работни часа от пускането им след плановия ремонт; •Извършване на окончателни тестове за доказване на екологичния ефект - до 1 месец непрекъсната работа на котлите или до натрупване на 720 работни часа от провеждането на тестовете по предходната точка;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки кандидат представя в офертата си: 1. Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, т.2, т.3, т.5 и ал.5 от ЗОП. Представят се декларации по приложени към документацията за участие образци. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 се отстранява от участие. 3. Всички изискуеми документи по чл.77, ал.3-5 от ЗОП, съгласно обявлението и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изисква.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години (2011, 2012, 2013). Възложителят изисква наличие на: 1.1. Изпълнен поне един договор, свързан с изграждане на цифров симулационен модел на прахоприготвящи системи или пещни камери на котли и извършване на моделни изследвания с него; 1.2. Изпълнен поне един договор, свързан с изработване на технологична документация на прахоприготвящи системи или пещни камери на котли; 1.3. Изпълнен поне един договор свързан с настройка/пускане в експлоатация на котел след ремонт/реконструкция; 1.4. Изпълнен поне един договор свързан с провеждане на тестове за определяне ефективността на работата на котлите – КПД (балансови изпитания), съгласно БДС - ЕN – 12952 – 15 – Водотръбни котли и спомагателни инсталации. Част 15 – Приемни изпитвания; 1.5. Изпълнен поне един договор, свързан с извършване на 120 часови непрекъснати измервания на концентрацията на: кислород (О2), въглероден оксид (СО), азотни оксиди (NOх) [азотен оксид (NO) и азотен диоксид (NO2)] . 2. Съгласно чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП - списък на техническите лица включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. 3. Съгласно чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на услугата. Кандидатът трябва да представи документ за пълна проектантска правоспособност по машинно-технологична част, раздел „Технология на енергийните производства” на поне 1 проектант ; 3. Съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП - декларация за техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. Използваната измервателна апаратура трябва да бъде придружена със сертификати за проверка/калибриране от акредитирана лаборатория за калибриране. Освен това апаратурата трябва да покрива следните стандарти на измерване: •БДС EN 15058:2006 за концентрация на въглероден оксид (СО); •БДС EN 14789:2006 за концентрация на кислород (О2); •БДС EN 14792:2006 за концентрация на азотни оксиди (NOх) [азотен оксид (NO) и азотен диоксид (NO2)]; 4. Кандидатът да декларира лабораторията за изпитване, която ще използва. Кандидатът представя сертификат за акредитация от БСА или друг Европейски орган на Лаборатория за изпитване на газови потоци в газоходи с обхват, включващ емисиите изпускани от котлите. Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

13150

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.01.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от кандидата или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 13:00 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, след представяне на бланка с данните на кандидата (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка”, гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.02.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда, Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Минимален срок, през който кандидатът е обвързан с офертата си - 150 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ