Версия за печат

00270-2013-0030

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. "Дондуков" № 1, За: Емил Александров, Маргарита Димитрова, България 1594, София, Тел.: 03592 9402761; 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Правителствена канцелария", дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността" - отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерски съвет

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно пълно сервизно обслужване и поддръжка с доставка на резервни части и консумативи на 3 (три) бр. черно-бели производствени копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, Р България
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка: Печатната база в Министерския съвет разполага с 3 (три) бр. производствени черно-бели копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501” за обслужване на администрацията на Министерския съвет и на заседанията на правителството. Едната от черно-белите копирни машини е на 19 000 000 бр. копия, другата на 14 700 000 бр. и третата – 4 500 000 бр., като две от машините са произведени през 2005 г., а третата през 2007 г. Цветната копирна машина е на 780 000 бр. копия. С оглед нормалното функциониране на копирните машини е необходимо да се сключи договор за абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на машините с доставка на резервни части и консумативи. Сервизното обслужване включва повиквания за сервиз и профилактика, труда на сервизните специалисти, всички софтуерни лицензи, консумативи и всички резервни части, които се изхабяват в процеса на работа, в зависимост от броя отпечатани копия, с изключение на разходите за посещение извън официалното работно време и на разходите за следните консумативи: - за цветната копирна машина - staples FS 607; - за черно-белите копирни машини – staples FS 503, staples for booklet finisher SD-501 и лепило GC-501. Пълното сервизно обслужване е в зависимост от броя на отпечатаните копия - черно-бели или цветни. Сумата за направени копия за всеки месечен период се получава, като от показанията на броячите в края на периода се извадят показанията на броячите в началото на периода и разликата се умножи по съответната цена за бр. копие. Дължимата сума се начислява след подписване на предавателно-приемателни протоколи между страните. Предавателно-приемателните протоколи за отчитане показанията на броячите и начисляване на дължимата сума се подписват от 1 (първо) до 3 (трето) число всеки месец и плащането се извършва в срок от 5 (пет) работни дни след издаване на фактура и представяне на предавателно-приемателния протокол. При възникване на повреда възложителят отправя до Изпълнителя заявка по телефон, факс с информация за характера на повредата и обстоятелствата, при които е възникнала. Изпълнителят трябва да осигури и гарантира надеждно и регулярно сервизно обслужване със собствен транспорт и поддръжка на място на техниката и софтуера, както и да гарантира време за реакция 3 (три) часа от подаден от Възложителя сигнал, отстраняване на повредите в рамките на 4 (четири) часа от пристигането на сервизния екип и подмяна на съответните резервни части в рамките на 3 (три) работни дни от констатирането на необходимостта за това. В случай, че изпълнителят не успее да отстрани повредите в срока, той се задължава да осигури заместваща техника със същите или по-добри параметри. Изпълнителят следва да осигури поддръжка на системата най-малко 8 часа в 5 дни от седмицата. Да има възможност за осигуряване на 24 часова сервизна поддръжка в случай на необходимост.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50313200

Описание:

Услуги по поддържане на фотокопирни апарати

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 046 - 074195 от 06.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 208 - 360549 от 25.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: МС-151 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Абонаментно пълно сервизно обслужване и поддръжка с доставка на резервни части и консумативи на 3 (три) бр. черно-бели производствени копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, бул. „Цариградско шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 03592 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 03592 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.01.2014 г.