00270-2013-0030
Технически редакции | ||
02.01.2014 14:25 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.01.2014 14:25 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.01.2014 14:25 ч. : | 02/01/2014 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.01.2014 14:25 ч. : | 02/01/2014 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.01.2014 14:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
Министерски съвет, бул. "Дондуков" № 1, За: Емил Александров, Маргарита Димитрова, България 1594, София, Тел.: 03592 9402761; 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402177
Място/места за контакт: Дирекция "Правителствена канцелария", дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността" - отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.government.bg.
Друг: Министерски съвет
Друг: Министерски съвет
НЕ
„Абонаментно пълно сервизно обслужване и поддръжка с доставка на резервни части и консумативи на 3 (три) бр. черно-бели производствени копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501”.
Предмет на обществената поръчка: Печатната база в Министерския съвет разполага с 3 (три) бр. производствени черно-бели копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501” за обслужване на администрацията на Министерския съвет и на заседанията на правителството. Едната от черно-белите копирни машини е на 19 000 000 бр. копия, другата на 14 700 000 бр. и третата – 4 500 000 бр., като две от машините са произведени през 2005 г., а третата през 2007 г. Цветната копирна машина е на 780 000 бр. копия. С оглед нормалното функциониране на копирните машини е необходимо да се сключи договор за абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на машините с доставка на резервни части и консумативи. Сервизното обслужване включва повиквания за сервиз и профилактика, труда на сервизните специалисти, всички софтуерни лицензи, консумативи и всички резервни части, които се изхабяват в процеса на работа, в зависимост от броя отпечатани копия, с изключение на разходите за посещение извън официалното работно време и на разходите за следните консумативи: - за цветната копирна машина - staples FS 607; - за черно-белите копирни машини – staples FS 503, staples for booklet finisher SD-501 и лепило GC-501. Пълното сервизно обслужване е в зависимост от броя на отпечатаните копия - черно-бели или цветни. Сумата за направени копия за всеки месечен период се получава, като от показанията на броячите в края на периода се извадят показанията на броячите в началото на периода и разликата се умножи по съответната цена за бр. копие. Дължимата сума се начислява след подписване на предавателно-приемателни протоколи между страните. Предавателно-приемателните протоколи за отчитане показанията на броячите и начисляване на дължимата сума се подписват от 1 (първо) до 3 (трето) число всеки месец и плащането се извършва в срок от 5 (пет) работни дни след издаване на фактура и представяне на предавателно-приемателния протокол. При възникване на повреда възложителят отправя до Изпълнителя заявка по телефон, факс с информация за характера на повредата и обстоятелствата, при които е възникнала. Изпълнителят трябва да осигури и гарантира надеждно и регулярно сервизно обслужване със собствен транспорт и поддръжка на място на техниката и софтуера, както и да гарантира време за реакция 3 (три) часа от подаден от Възложителя сигнал, отстраняване на повредите в рамките на 4 (четири) часа от пристигането на сервизния екип и подмяна на съответните резервни части в рамките на 3 (три) работни дни от констатирането на необходимостта за това. В случай, че изпълнителят не успее да отстрани повредите в срока, той се задължава да осигури заместваща техника със същите или по-добри параметри. Изпълнителят следва да осигури поддръжка на системата най-малко 8 часа в 5 дни от седмицата. Да има възможност за осигуряване на 24 часова сервизна поддръжка в случай на необходимост.
50313200
Описание:
Открита
НЕ
ДА
10.12.2013 г.
1
КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, бул. „Цариградско шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 03592 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 03592 9766879
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
02.01.2014 г.