Версия за печат

01472-2014-0001

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000674910

Централна лаборатория по приложна физика към БАН, бул."Санкт Петербург" № 61, За: Румен Давидков Каканаков, България 4000, Пловдив, Тел.: 0893 611030, E-mail: ipfban@mbox.digsys.bg, Факс: 032 632810

Място/места за контакт: Централна лаборатория по приложна физика към БАН

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.clap-bas.com.

Адрес на профила на купувача: www.clap-bas.com.

Електронен достъп до информация: www.clap-bas.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: научноизследователска и иновативна дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка и въвеждане в експлоатация на: "Високотехнологично оборудване за екологични многослойни наноструктурирани покрития с многофункционални приложения, получени чрез разбалансирано магнетронно разпрашване".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, 4000 Пловдив, бул. "Санкт Петербург" № 61
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, инсталиране, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на: "Високотехнологично оборудване за екологични многослойни наноструктурирани покрития с многофункционални приложения, получени чрез разбалансирано магнетронно разпрашване" съгласно пълното описание и техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Под „оборудване” се разбира машина, състояща се от модули и системи, обединени в едно цяло за осъществяване на една обща функция, а именно, нанасяне на тънки слоеве и покрития по метода на разбалансирано магнетронно разпрашване. 1. Оборудването трябва да отговаря на следните минимални технически и функционални характеристики: - Вакуумна камера – с ефективни размери: диаметър 500700 mm; височина 500700mm. - Базов вакуум – не по-нисък от 1x10Е-6 mbar. - Държател на образците – планетарен механизъм с минимум двуосно въртене. - Източници на разпрашване- плоски разбалансирани магнетрони не по-малко от два броя. - Захранване на магнетроните – DC и пулсиращо DC не по-малко от 6kW на всеки магнетрон. - Захранване на базовото напрежение на образците – не по-малко от 5kW. - Управление – пълно автоматизирано и компютъризирано управление на оборудването и процесите. 2. Доставчикът доставя, съгласно Договора за поръчка оборудване, в едно с прилежащите му софтуер и разработена техническа документация при условия на доставка: DDU - доставено в сградата на Централна Лаборатория по Приложна Физика към БАН, бул. Санкт Петербург №61, гр. Пловдив 4000, Република България, - INCOTERMS 2000. 3. При подписването на предавателно-приемателния протокол Доставчикът предоставя на оптичен носител (CD) софтуерна схема за "source usage". 4. Доставчикът извършва монтаж и инсталация на доставеното оборудване по Договора на адреса на Възложителя. 5. Доставчикът извършва настройка и изпитания на оборудването, пускане експлоатация и демонтрационни тестове пред комисия, представляваща Възложителя. 6. Доставчикът извършва обучение на персонал на Възложителя, необходим за безопасна манипулация и експлоатация на оборудването. 7. Доставчикът осигурява поддръжка чрез гаранционен и извънгаранционен сервиз.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31712100 (CA46, FG11)

Описание:

Микроелектронни машини и уреди (С високи технически характеристики , За научни нужди )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката е високотехнологично научноизследователско оборудване за получаване на тънки слоеве и покрития чрез разбалансирано магнетронно разпрашване -1 (един) брой със следната конфигурация: двустенна водоохлаждаема вакуумна камера от неръждаема стомана с ефективни размери (диаметър 500700 mm; височина 500700 mm) - 1 бр.; източници на разпрашване (правоъгълни разбалансирани магнетрони) - 2 бр.; Захранване на магнетроните ( DC и пулсиращо DC) - 2 бр.; Безмаслена изпомпваща система с турбомолекулярна помпа осигуряваща базов вакуум не по-нисък от 1 х 10Е-6 mbar - 1 бр.; Захранване на базовото напрежение на образците с мощност не по-малка от 5 kW - 1 бр.; Пълно автоматизирано и компътъризирано управление на оборудването и процесите със софтуер - 1 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
1290000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 12900 BGN (1% от прогнозната стойност в лева, без ДДС)- представя се от участника в процедурата. Гаранция за изпълнение: 3% от стойността на договора за изпълнение в лева, без ДДС - представя се от изпълнителя при подписването на договора за поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми, по избор на участника, съответно изпълнителя: 1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя; Банка: Уникредит Булбанк, ул. Иван Вазов № 4, Пловдив 4000. IBAN: BG62 UNCR70001521086606 BIC: UNCRBGSF 2. Банкова гаранция в полза на Възложителя, по приложен към документацията образец. 2.1. Банкова гаранция за участие на класираните на първо и второ място се освобождава след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите участници- в срок 5 работни дни след изтичането срока на обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2.2. Условията и сроковете за освобождаване или задържане на Банковата гаранция за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път по схема - авансово, междинни и окончателно (балансово) плащане, по следния начин: 1. Авансово: 30% от цената на оборудването в срок до 15 дни от датата на подписване на договора. 2. Междинно: 25% от цената на оборудването в срок до 60 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 3. Междинно: 30% от цената на оборудването в срок до 30 дни след провеждане на фабричния тест на оборудването при продавача (производител). 4. Окончателно: 15% от цената на оборудването в срок до 60 дни след приемането на място при купувача и подписването на окончателния приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Доставчикът се задължава да извърши за своя сметка и всички допълнителни дейности, свързани с транспорта,въвеждане в експлоатация на оборудването и обучение персонала на възложителя. 2. Изискуем гаранционен срок – не по-малко от 12 месеца.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на предварително обявените условия на възложителя. Участниците следва да представят следните документи, описани в документацията за участие и приложените образци: 1. Документ за актуална съдебна регистрация (заверено от участника копие), ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец или копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2. При участници – обединения се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият участника; 3. Документ за гаранция за участие в процедурата /оригинал /; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от Закона за обществените поръчки,че участникът: 4.1. Не е осъждан с влязла в сила присъда за някое от следните престъпления по Наказателния кодекс или съгласно законодателството на страната, в която е установен или регистриран: - престъпления против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари; - подкуп; - участие в организирана престъпна група; - престъпления против собствеността; - престъпления против стопанството. 4.2. Не е обявен в несъстоятелност. 4.3. Не е в производство по ликвидация и не се намира в подобна процедура съгласно законодателството на страната, в която е установен/регистриран (отнася се за случаите, когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице). 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от Закона за обществените поръчки, че участникът: 5.1. Не е в открито производство по несъстоятелност и не се намира в аналогично производство, съгласно законодателството на страната, в която е установен/регистриран (отнася се за случаите, когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице); 5.2. Няма парични задължения към държавата или община (посочва се общината, към която лицето не следва да има задължения), установени с влязъл в сила акт на компетентен орган; 5.3. В следствие на друга процедура за определяне на изпълнител или отпускане на безвъзмездна финансова помощ, финансирана от бюджета на ЕО, не е обявен в тежко нарушение на поръчката поради неизпълнение на свои договорни задължения. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от Закона за обществените поръчки, че участникът: 6.1. Не е свързано лице по смисъла на § 1 от Закона за държавния служител с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в организацията на Възложителя; 6.2. Не е в състояние на конфликт на интереси с бенефициента или с член на управителен или контролен орган на бенефициента. 7. Декларация, че участникът не попада в някоя от категориите, определени в чл.106, параграф 1, букви а) - д), и чл.107 параграф 1, букви а) - в) от Регламента (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Съвета от 25 октомври 2012 г. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участника: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, и ал.5 от Закона за обществените поръчки и, съответно, Регламент №966/2012 (ЕС,Евратом) на Съвета от 25 октомври 2012 г. чл.106, т.1, чл.107, т.1. и съгласно документацията за участие; 2. Непредставяне на документите по чл.56 от Закона за обществените поръчки и съгласно Указанията за подготовката на офертата от документацията за участие; 3. Ако участникът не отговаря на минималните изисквания на възложителя, посочени в Обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката или сходни с него за последните три години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден/е започнал дейността си. 2. Удостоверения за финансово състояние, издадени от банки, обслужващи участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е реализирал за последните три години 2011, 2012 и 2013 г): - общ оборот на оборудване не по-малък от три пъти прогнозната стойност на поръчваното оборудване; - специализиран оборот (оборот от доставки на поръчваното оборудване или оборудване сходно с предмета на поръчката) не по-малък от един и половина пъти прогнозната стойност на поръчваното оборудване.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори за доставка на оборудване (предмет на настоящата поръчка) или сходно такова, изпълнени от участника през последните три години /2011, 2012 и 2013 г/, включително стойностите, датите и получателите, придружен с референции за добро изпълнение, свързани с предмета на поръчката от предишни възложители или постоянни партньори; 2. Сертификати, издадени от акредитираните институции или агенции за управление на качеството, които потвърждават съответствието на оборудването на ISO стандарти 9001:2000 или други Европейски еквивалентни сертификати, издадени от органите, установени в други държави членки; 3. Участникът може да предостави и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват на сертификацията, приложим към предмета на поръчката. 4. Оторизационно писмо от производителя на оборудването, доказващо правото на участника да го продава, инсталира и сервизира на територията на Р.България - представя се в случай, че участникът не е производител.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има изпълнени минимум три доставки на оборудване (предмет на настоящата поръчка) или сходно такова, изпълнени от участника през последните три години /2011, 2012 и 2013 г./ в зависимост от датата на учредяване на кандидата, всяка на стойност минимум 50% от прогнозната стойност на поръчката. 2. Участникът трябва да представи минимум 3 броя референции за извършени доставка и монтаж на същото или сходно оборудване от последните 3 години, в зависимост от датата на учредяване на кандидата. Под „сходно оборудване” да се разбира оборудване със същото предназначение, което съдържа магнетрони (независимо от броя, формата, размера и вида на захранването им), изпомпваща система с различни видове помпи, държатели на образците с обикновен или планетарен механизъм на въртене. Оборудването може да бъде с научноизследователско или полупромишлено предназначение.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена - П1; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок (в месеци) - П2; тежест: 10
Показател: Държател на образците - П3; тежест: 12
Показател: Източници на разпрашване - П4 ; тежест: 12
Показател: Захранваща мощност на всеки магнетрон в kW - П5; тежест: 12
Показател: Захранване на базовото напрежение в kW - П6; тежест: 12
Показател: Температура на нагряване на държателя на образците - П7; тежест: 12
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

4000 Пловдив, бул. Санкт Петербург № 61

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват: 1. Представители на УО/ДО 2. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Всичките горе упоменати лица имат право да присъстват при отваряне на постъпилите пликове, проверяване на съответствието на офертите със списъка на документите, съдържащи се в офертата и обявяване предложената цена от всеки кандидат, след което ще бъдат поканени да напуснат заседанието на оценителната комисия.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е в рамките на проект BG161PO003-1.2.04-0038 с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 - 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката е по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO003-1.2.04 "Развитие на приложните изследвания в изследователските организации в България". Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е предоставен на интернет адреса на възложителя: www.clap-bas.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице (съгласно чл.120, ал. 5, т.1 от ЗОП) в 10-дневен срок от: 1. Изтичането на 14-дневния срок (съгласно чл. 27а, ал.3 от ЗОП) от датата на публикуване на обявлението за откриване на процедурата; 2. Срокът на обжалване на решението по т.1. ( съгласно чл. 120, ал.6 от ЗОП) тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: а) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; б) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; в) документацията е получена след срока по т.1. 3. Получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата (съгласно чл.120, ал.5, т.4 от ЗОП).

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ