01472-2014-0001
Технически редакции | ||
02.01.2014 11:47 ч. : | 02/01/2014 11:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.01.2014 11:47 ч. : | 02/01/2014 11:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
Централна лаборатория по приложна физика към БАН, бул."Санкт Петербург" № 61, За: Румен Давидков Каканаков, България 4000, Пловдив, Тел.: 0893 611030, E-mail: ipfban@mbox.digsys.bg, Факс: 032 632810
Място/места за контакт: Централна лаборатория по приложна физика към БАНИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.clap-bas.com.
Адрес на профила на купувача: www.clap-bas.com.
Електронен достъп до информация: www.clap-bas.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: научноизследователска и иновативна дейност
НЕ
Доставка и въвеждане в експлоатация на: "Високотехнологично оборудване за екологични многослойни наноструктурирани покрития с многофункционални приложения, получени чрез разбалансирано магнетронно разпрашване".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка, инсталиране, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на: "Високотехнологично оборудване за екологични многослойни наноструктурирани покрития с многофункционални приложения, получени чрез разбалансирано магнетронно разпрашване" съгласно пълното описание и техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Под „оборудване” се разбира машина, състояща се от модули и системи, обединени в едно цяло за осъществяване на една обща функция, а именно, нанасяне на тънки слоеве и покрития по метода на разбалансирано магнетронно разпрашване. 1. Оборудването трябва да отговаря на следните минимални технически и функционални характеристики: - Вакуумна камера – с ефективни размери: диаметър 500700 mm; височина 500700mm. - Базов вакуум – не по-нисък от 1x10Е-6 mbar. - Държател на образците – планетарен механизъм с минимум двуосно въртене. - Източници на разпрашване- плоски разбалансирани магнетрони не по-малко от два броя. - Захранване на магнетроните – DC и пулсиращо DC не по-малко от 6kW на всеки магнетрон. - Захранване на базовото напрежение на образците – не по-малко от 5kW. - Управление – пълно автоматизирано и компютъризирано управление на оборудването и процесите. 2. Доставчикът доставя, съгласно Договора за поръчка оборудване, в едно с прилежащите му софтуер и разработена техническа документация при условия на доставка: DDU - доставено в сградата на Централна Лаборатория по Приложна Физика към БАН, бул. Санкт Петербург №61, гр. Пловдив 4000, Република България, - INCOTERMS 2000. 3. При подписването на предавателно-приемателния протокол Доставчикът предоставя на оптичен носител (CD) софтуерна схема за "source usage". 4. Доставчикът извършва монтаж и инсталация на доставеното оборудване по Договора на адреса на Възложителя. 5. Доставчикът извършва настройка и изпитания на оборудването, пускане експлоатация и демонтрационни тестове пред комисия, представляваща Възложителя. 6. Доставчикът извършва обучение на персонал на Възложителя, необходим за безопасна манипулация и експлоатация на оборудването. 7. Доставчикът осигурява поддръжка чрез гаранционен и извънгаранционен сервиз.
31712100 (CA46, FG11)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката е високотехнологично научноизследователско оборудване за получаване на тънки слоеве и покрития чрез разбалансирано магнетронно разпрашване -1 (един) брой със следната конфигурация: двустенна водоохлаждаема вакуумна камера от неръждаема стомана с ефективни размери (диаметър 500700 mm; височина 500700 mm) - 1 бр.; източници на разпрашване (правоъгълни разбалансирани магнетрони) - 2 бр.; Захранване на магнетроните ( DC и пулсиращо DC) - 2 бр.; Безмаслена изпомпваща система с турбомолекулярна помпа осигуряваща базов вакуум не по-нисък от 1 х 10Е-6 mbar - 1 бр.; Захранване на базовото напрежение на образците с мощност не по-малка от 5 kW - 1 бр.; Пълно автоматизирано и компътъризирано управление на оборудването и процесите със софтуер - 1 бр.
НЕ
НЕ
8
Гаранция за участие: 12900 BGN (1% от прогнозната стойност в лева, без ДДС)- представя се от участника в процедурата. Гаранция за изпълнение: 3% от стойността на договора за изпълнение в лева, без ДДС - представя се от изпълнителя при подписването на договора за поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми, по избор на участника, съответно изпълнителя: 1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя; Банка: Уникредит Булбанк, ул. Иван Вазов № 4, Пловдив 4000. IBAN: BG62 UNCR70001521086606 BIC: UNCRBGSF 2. Банкова гаранция в полза на Възложителя, по приложен към документацията образец. 2.1. Банкова гаранция за участие на класираните на първо и второ място се освобождава след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите участници- в срок 5 работни дни след изтичането срока на обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2.2. Условията и сроковете за освобождаване или задържане на Банковата гаранция за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Плащането се извършва по банков път по схема - авансово, междинни и окончателно (балансово) плащане, по следния начин: 1. Авансово: 30% от цената на оборудването в срок до 15 дни от датата на подписване на договора. 2. Междинно: 25% от цената на оборудването в срок до 60 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 3. Междинно: 30% от цената на оборудването в срок до 30 дни след провеждане на фабричния тест на оборудването при продавача (производител). 4. Окончателно: 15% от цената на оборудването в срок до 60 дни след приемането на място при купувача и подписването на окончателния приемо-предавателен протокол.
ДА
1. Доставчикът се задължава да извърши за своя сметка и всички допълнителни дейности, свързани с транспорта,въвеждане в експлоатация на оборудването и обучение персонала на възложителя. 2. Изискуем гаранционен срок – не по-малко от 12 месеца.
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на предварително обявените условия на възложителя. Участниците следва да представят следните документи, описани в документацията за участие и приложените образци: 1. Документ за актуална съдебна регистрация (заверено от участника копие), ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец или копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2. При участници – обединения се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият участника; 3. Документ за гаранция за участие в процедурата /оригинал /; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от Закона за обществените поръчки,че участникът: 4.1. Не е осъждан с влязла в сила присъда за някое от следните престъпления по Наказателния кодекс или съгласно законодателството на страната, в която е установен или регистриран: - престъпления против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари; - подкуп; - участие в организирана престъпна група; - престъпления против собствеността; - престъпления против стопанството. 4.2. Не е обявен в несъстоятелност. 4.3. Не е в производство по ликвидация и не се намира в подобна процедура съгласно законодателството на страната, в която е установен/регистриран (отнася се за случаите, когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице). 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от Закона за обществените поръчки, че участникът: 5.1. Не е в открито производство по несъстоятелност и не се намира в аналогично производство, съгласно законодателството на страната, в която е установен/регистриран (отнася се за случаите, когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице); 5.2. Няма парични задължения към държавата или община (посочва се общината, към която лицето не следва да има задължения), установени с влязъл в сила акт на компетентен орган; 5.3. В следствие на друга процедура за определяне на изпълнител или отпускане на безвъзмездна финансова помощ, финансирана от бюджета на ЕО, не е обявен в тежко нарушение на поръчката поради неизпълнение на свои договорни задължения. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от Закона за обществените поръчки, че участникът: 6.1. Не е свързано лице по смисъла на § 1 от Закона за държавния служител с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в организацията на Възложителя; 6.2. Не е в състояние на конфликт на интереси с бенефициента или с член на управителен или контролен орган на бенефициента. 7. Декларация, че участникът не попада в някоя от категориите, определени в чл.106, параграф 1, букви а) - д), и чл.107 параграф 1, букви а) - в) от Регламента (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Съвета от 25 октомври 2012 г. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участника: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, и ал.5 от Закона за обществените поръчки и, съответно, Регламент №966/2012 (ЕС,Евратом) на Съвета от 25 октомври 2012 г. чл.106, т.1, чл.107, т.1. и съгласно документацията за участие; 2. Непредставяне на документите по чл.56 от Закона за обществените поръчки и съгласно Указанията за подготовката на офертата от документацията за участие; 3. Ако участникът не отговаря на минималните изисквания на възложителя, посочени в Обявлението и Документацията за участие.
1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката или сходни с него за последните три години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден/е започнал дейността си. 2. Удостоверения за финансово състояние, издадени от банки, обслужващи участника.
1. Участникът да е реализирал за последните три години 2011, 2012 и 2013 г): - общ оборот на оборудване не по-малък от три пъти прогнозната стойност на поръчваното оборудване; - специализиран оборот (оборот от доставки на поръчваното оборудване или оборудване сходно с предмета на поръчката) не по-малък от един и половина пъти прогнозната стойност на поръчваното оборудване.
1.Списък на основните договори за доставка на оборудване (предмет на настоящата поръчка) или сходно такова, изпълнени от участника през последните три години /2011, 2012 и 2013 г/, включително стойностите, датите и получателите, придружен с референции за добро изпълнение, свързани с предмета на поръчката от предишни възложители или постоянни партньори; 2. Сертификати, издадени от акредитираните институции или агенции за управление на качеството, които потвърждават съответствието на оборудването на ISO стандарти 9001:2000 или други Европейски еквивалентни сертификати, издадени от органите, установени в други държави членки; 3. Участникът може да предостави и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват на сертификацията, приложим към предмета на поръчката. 4. Оторизационно писмо от производителя на оборудването, доказващо правото на участника да го продава, инсталира и сервизира на територията на Р.България - представя се в случай, че участникът не е производител.
1. Участникът трябва да има изпълнени минимум три доставки на оборудване (предмет на настоящата поръчка) или сходно такова, изпълнени от участника през последните три години /2011, 2012 и 2013 г./ в зависимост от датата на учредяване на кандидата, всяка на стойност минимум 50% от прогнозната стойност на поръчката. 2. Участникът трябва да представи минимум 3 броя референции за извършени доставка и монтаж на същото или сходно оборудване от последните 3 години, в зависимост от датата на учредяване на кандидата. Под „сходно оборудване” да се разбира оборудване със същото предназначение, което съдържа магнетрони (независимо от броя, формата, размера и вида на захранването им), изпомпваща система с различни видове помпи, държатели на образците с обикновен или планетарен механизъм на въртене. Оборудването може да бъде с научноизследователско или полупромишлено предназначение.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
4000 Пловдив, бул. Санкт Петербург № 61
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват: 1. Представители на УО/ДО 2. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Всичките горе упоменати лица имат право да присъстват при отваряне на постъпилите пликове, проверяване на съответствието на офертите със списъка на документите, съдържащи се в офертата и обявяване предложената цена от всеки кандидат, след което ще бъдат поканени да напуснат заседанието на оценителната комисия.
НЕ
ДА
Поръчката е в рамките на проект BG161PO003-1.2.04-0038 с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 - 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Поръчката е по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO003-1.2.04 "Развитие на приложните изследвания в изследователските организации в България". Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е предоставен на интернет адреса на възложителя: www.clap-bas.com
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице (съгласно чл.120, ал. 5, т.1 от ЗОП) в 10-дневен срок от: 1. Изтичането на 14-дневния срок (съгласно чл. 27а, ал.3 от ЗОП) от датата на публикуване на обявлението за откриване на процедурата; 2. Срокът на обжалване на решението по т.1. ( съгласно чл. 120, ал.6 от ЗОП) тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: а) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; б) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; в) документацията е получена след срока по т.1. 3. Получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата (съгласно чл.120, ал.5, т.4 от ЗОП).
02.01.2014 г.