Версия за печат

00087-2013-0193

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Париж" №3, За: инж. Цветан Иванов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377200, E-mail: cvetanivanov@mail.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Здравеопазване"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Основен ремонт на вътрешни инсталации и осигуряване на достъпна среда в бл. „Б” в дом за стари хора кв. „Горна баня”, район „Овча купел” гр. София”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София, кв. Горна Баня, ул.”Обзор” № 29
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка, са следните видове РСМР: - ремонт и подмяна ЕЛ. Инсталации, ремонт и подмяна ВиК инсталации, подмяна вътрешна дограма, обши РСМР - бояджийски работи, доставка и монтаж гранитогрес и други.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ремонт и подмяна ЕЛ. Инсталации, ремонт и подмяна ВиК инсталации, подмяна вътрешна дограма, обши РСМР - бояджийски работи, доставка и монтаж гранитогрес и други, подробно описани в количествените сметки.

Прогнозна стойност без ДДС
625000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 6 250/шест хиляди двеста и петдесет/. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

/1/.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ чрез Дирекция „Социални дейности” превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер до 20% от общата стойност на договорените видове работи в срок до 30/тридесет/ дни от датата на регистрационния индекс на договора, осигуряване на финансиране и представяне на фактура. /2/.Разплащането се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на акт за установяване на извършени СМР, съставен между СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР, ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ, сметка 22 и фактура като се приспада преведеният аванс. /3/.Допускат се междинни плащания, при условията на т.2 след изпълнение на всяка отделна част от строително-монтажните работи на обекта, като пропорционално се приспада преведеният аванс. /4/.Окончателното разплащане се извършва при условията на т.2 до 30/тридесет/ дни след приемане на обекта с приемо-предавателен протокол и издадена фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. II.Участниците в процедурата трябва да представят:Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът за регистрация се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Същите следва да представят и документ, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостоверението за актуално състояние. III. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, IV-та категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, в зависимост от вида на СМР, които ще изпълняват. IV.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. 1.Като минимално съдържание документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. 2.Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие и да отговаря на следните изисквания: Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; В документа трябва да се определи и наименованието на участника; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи IV категория, съгласно „Наредба за задължително застраховане в проектирането и строителството /Д.В. бр.17/2004г./”. 2.Декларация - Образец №10, съдържаща информация за оборота от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка за последните 3/три/ години (2010, 2011 и 2012г.). Декларацията трябва да бъде придружена от отчети за приходите и разходите за всяка от последните три години (2010, 2011 и 2012г.).
Минимални изисквания: 1.Да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи IV категория, съгласно „Наредба за задължително застраховане в проектирането и строителството /Д.В. бр.17/2004г./”. 2.Участникът трябва да има реализиран оборот от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка, в размер на не по-малко от 750 000/седемстотин и петдесет хиляди/ лева за последните 3/три/ години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за изпълнени строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка. Към списъка се представят препоръки за изпълнението на посочените договори, указващи доброто изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Списък с техническите лица, отговорни за изпълнение на поръчката, съгласно приложен образец, като към списъка задължително се представят документи, доказващи придобита квалификация и професионалния опит на лицата от списъка, както и документи, доказващи правоотношението с участника. От представените документи следва да е видно, че участника отговаря на поставените минимални изисквания за наличие на технически лица за изпълнение на поръчката. 3.Заверено копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на качеството по БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 4.Заверено копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на околната среда по БДС ISO 14001-2004 или еквивалентен с обхват строителство. 5.Заверено копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за внедрена система за безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001-2007 или еквивалентен с обхват строителство. 6.Всеки участник посочва в списък по образец собствените или наети лица/изпълнителски състав, които ще използва при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Към списъка се представят документи доказващи правоотношението на лицата с участника.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени през последните пет години, считано от крайния срок за подаване на офертите минимум два договора за строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка. 2. Всеки участник да разполага със следните технически лица: на най- малко 5 бр. технически лица по част ВиК с минимален стаж по специалността 2г., 5 бр. технически лица по част ЕЛ с минимален стаж по специалността 2г., 5 бр. технически лица по част АС с минимален стаж по специалността 2г., 3 бр. технически ръководители с минимален стаж по специалността 2г. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 4.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001-2004 или еквивалентен с обхват строителство. 5.Участникът да има внедрена система за безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001-2007 или еквивалентен с обхват строителство.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 522203 от 05.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01 BIC: SOMB BGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.01.2014 г.  Час: 13:00
Място

гр. София, ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1.) 3.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. V.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2.Документите по ал.1, т.4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Удостоверението за вписване в ЦПРС, за съответна група и категория, следва да бъде представено от участниците в обединението, които ще извършват строително-монтажните работи. 3.Декларация по ал. 1, т. 11 на чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. V.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Представените от подизпълнителя документи не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с изискванията посочени от Възложителя. VI.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ