Версия за печат

00010-2013-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УСБАЛССЗ"СВЕТА ЕКАТЕРИНА"ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Клинична лаборатория, Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена, и отделение по клинична патоанатомия, хистология и съдебна медицина при УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, Болнична аптека
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на медицински изделияи принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Клинична лаборатория, Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена, и Отделение по клинична патоанатомия, хистология и съдебна медицина при УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД ,извършвани по предварителни писмени заявки

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33192500, 33696000, 33696300, 33698100, 33793000, 38436150 (LA21) , 38437000, 44619000 (LA21)

Описание:

Медицински консумативи
Епруветки
Реактиви и контрастни вещества
Химически реактиви
Микробиологични култури
Стъклени изделия за лабораторна употреба
Държачи за чаши Петри за шейкъри (За лабораторна употреба )
Лабораторни пипети и принадлежности
Други видове контейнери (За лабораторна употреба )

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
17330.01 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 061 - 102313 от 27.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-232 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Клинична лаборатория, Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена, и отделение по клинична патоанатомия, хистология и съдебна медицина при УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, обособени позиции №№86, 94, 95 и 98
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

23

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ХРОНО" ООД, ЕИК 130998890, София парк, Търговска зона, сграда 16Б, ет.2, офис 8, България 1166, гр.София, Тел.: 02 9582180, E-mail: info@medilon.bg, Факс: 02 9582181

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17330.01 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2013 г.