Версия за печат

00145-2013-0189

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64, За: Пламена Ранчева, България 1303, София, Тел.: 02 9261470, E-mail: Plamena.Rancheva@nssi.bg, Факс: 02 9261424

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/282-cu.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване.Друго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на канцеларски материали за Централно управление на Националния осигурителен институт.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на ЦУ на НОИ, София, бул."Александър Стамболийски" №62-64
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осигуряване на фабрично нови и неупотребявани канцеларски материали, необходими за осъществяване на дейността на Централно управление на Националния осигурителен институт. *** Пълното описание на предмета на поръчката се съдържа в техническото заданиe към документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
55000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за периодични доставки; тежест: 95
Показател: Предложена търговска отстъпка; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526935 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 551030 от 17.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 213 / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодични доставки на канцеларски материали за Централно управление на Националния осигурителен институт.
V.1) Дата на сключване договора
20.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ООД; ЕИК:121798467, район Лозенец, бул. Христо Смирненски №53, България 1164, София, Тел.: 02 9430565, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9430565

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 55000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 55000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор