Версия за печат

00030-2013-0032

BG-Силистра: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: мл. експерт Обществени поръчки, тел:086 816280, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Община Силистра

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на допълнителни строително -ремонтни дейности по обекти към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е „Извършване на допълнителни строително -ремонтни дейности по обекти към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421000, 45000000

Описание:

Монтажни работи на дограма
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
27282.07 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2013-015-С / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на допълнителни строително-ремонтни дейности по обекти към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”.
V.1) Дата на сключване договора
14.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Феро- Стилян Атанасов" ЕИК 118041361, ул. "Петър Мутафчиев" № 85 ет.6 ап.16, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 821141, E-mail: fero_12@abv.bg, Факс: 086 821141

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 27322.99 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 27282.07 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Община Силистра, след проведена процедура, открита с Решение № 938 на 19.06.2013г. сключва два писмени договора, № 2013-008-С и № 2013-009-С с избрания Изпълнител ЕТ „Феро- Стилян Атанасов” за изпълнение на обществена поръчка с предмет: СМР/СРР на социалните заведения към Община Силистра, по обособени позиции. Първа обособена позиция -СМР/СРР на Дом за стари хора с отделения за лежащи. Втора обособена позиция -СМР/СРР на Дом за възрастни с физически увреждания, Дневен център за деца и младежи с увреждания, Дневен център за стари хора, Защитено жилище, Център за временно настаняване. В договорите е заложено извършване на допълнителни ремонтни дейности, възникнали в хода на изпълнението на СМР/СРР по основните договори, свързани с предмета на първоначалната обществена поръчка. При изпълнението на договорите е установена нужда от извършване на допълнителни ремонтни дейности, възникнали в резултат на скрити недостатъци, които са констатирани след започване на строително ремонтните дейности. Допълнителните дейности не могат да бъдат отделени технически и икономически от предмета на основните договори без значителни затруднения за Възложителя и необходимостта от извършването на които е съществено необходима. Затрудненията са свързани с необходимостта от провеждане на нова процедура за възлагане на обществена поръчка, която би забавила изпълнението на допълнителните ремонтни дейности, необоснована забава предвид наближаващата зима и типа заведения, предоставящи социални услуги. Времето за провеждане на нова процедура ще надвиши значително времето за самото извършване на допълнителни ремонтни дейности. В обект „Дом за стари хора с отделения за лежащи”, не са били предвидени предупрежденията от „Областна дирекция по безопасност на храните”, относно изискванията за хигиена и съхраняване на хранителните продукти, необходими за осигуряване на социалната услуга. Общата стойност на поръчката, с която се възлагат допълнителните строителни дейности, не е повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка. Тези обстоятелства налагат прилагане на чл.90, ал.1, т.8 от ЗОП.