00115-2013-0064
Технически редакции | ||
20.12.2013 16:47 ч. : | 20/12/2013 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.12.2013 16:47 ч. : | 20/12/2013 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж.Катя Павлова-Директор Дирекция ЕР и арх.Живка Бучуковска – Ръководител на проекта, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 506684; 082 506816
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. Свобода №6, За: Ваня Попова, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода №6, За: Ваня Попова, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“ДЕЙНОСТИ ПО ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ” ПО ПРОЕКТ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА НА ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЗОНА – УЧАСТЪК ОТ УЛ. „АЛЕКСАНДРОВСКА“, ПЛОЩАД „БАТЕНБЕРГ“ И ПРИЛЕЖАЩИТЕ ПРОСТРАНСТВА“, ДОГОВОР BG161PO001/1.4-09/2012/023, ФИНАНСИРАН ПО ОП „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ 2007-2013
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата поръчка е “ДЕЙНОСТИ ПО ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ“, включващ: 1.„Изработка на информационни и комуникационни материали“: - 3 бр. билбордове, изработени в съответствие с изискванията за обхват и съдържание, определени в Насоките за публичност и информация и техните задължителни елементи, които да указват, че обектите са изпълнение по ОПРР и приноса на ЕФРР (прилож. към настоящата документация). Билбордовете следва да бъдат изработени и поставени на ул. «Александровска» и пл. «Ал. Батенберг», гр. Русе в границите на определената строителна площадка, след съгласуване с Възложителя. Билбордовете следва да бъдат със следните технически параметри (за 1 билборд): метални, с размери 70/50 см, цветност 4+ 0 с UV устойчиви мастила, материал за печат винил, включително приспособления за закрепване, стойки, фундаменти и др. Размерите на билдбордовете могат да претърпят промени след уточняване на местоположението и видимостта им; - 3 бр. постоянни табели. Те следва да бъдат поставени на три площадни пространства, част от завършения строителен обект, след приключване на строително-ремонтните работи, на места, указани от Възложителя. Постоянните табели следва да бъдат изработени в съответствие с изискванията за обхват и съдържание, определени в Насоките за публичност и информация и техните задължителни елементи, които да указват, че обектите са изпълнение по ОПРР и приноса на ЕФРР. Табелите следва да бъдат със следните технически параметри (за 1 табела): метални, с размери 70/50 см, цветност: 4 цвята, материал PVC за външни условия, каширано върху еталбонд, включително приспособления за закрепване, стойки, фундаменти и др. Размерите на табелите могат да претърпят промени след уточняване на местоположението и видимостта им. В 14 дневен срок след като Възложителят уведоми Изпълнителя за приключване на СМР, Изпълнителят представя за одобрение на Възложителя проект на постоянните табели, съдържащ обяснителна записка, изглед на табелата, снимки на одобрените места с фотомонтаж на табелите и конструктивно становище за начина на закрепване. Монтажът на табелите се извършва след одобрение на проекта и уведомление до Изпълнителя. - 2 бр. подвижни банери. Те ще бъдат за визуализация на събитията за публичност и информация, които ще бъдат поставени в залите за брифинги и пресконференции по проекта. Банерите (тип вертикални, рол-банери) следва да бъдат изработени съгласно Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на ОПРР 2007 -2013. Материалите следва са бъдат със следните параметри: размери – минимум 80 х 200 см.; материал – винил; цветност – пълноцветен едностранен печат; Комплект рол-банер със стойка и калъф. Преди изработването на гореизброените визуализационни материали Изпълнителят задължително предоставя на Възложителя за одобрение изготвения за тях дизайн и съдържание. - Комплект професионални фотографски снимки на всички участъци от обектите за интервенция, които да визуализират настоящото положение, а след извършване на СМР, постигнатата промяна на рехабилитираните и обновени територии. Следва да бъдат изработени мин. 100 дигитални снимки с високо качество, които ще бъдат използвани за визуализиране на резултатите от проекта чрез медиите, Интернет-страницата на общината, социалните мрежи. 2. „Осигуряване на кафе-паузи за 2 пресконференции и кетъринг за официално откриване на завършен обект ". - Провеждане на 2 пресконференции, една от които в края на проекта, с уч-е на представители на местни медии и кореспонденти. За целта е необходимо осигуряване на по 1 кафе-пауза за прес-конференция, всяка от които да бъде за около 25-30 участника. - Осигуряване на кетъринг за официалното откриване на обекта - блок-маса за около 50 участника, който да включва напитки, студен и топъл бюфет, десерти.
39294100, 79952000, 79960000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Изработка на информационни и комуникационни материали“ - изработване на 3 бр. билбордове, 3 броя постоянни обяснителни табели, 2 броя подвижни банери, комплект професионални фотографски снимки (минимум 100 броя дигитални снимки). „Осигуряване на кафе-паузи за 2 пресконференции и кетъринг за официално откриване на завършен обект " - провеждане на две пресконференции, осигуряване на кетъринг за официалното откриване на обекта.
НЕ
10.06.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в процедурата: участникът следва да представи гаранция за участие в процедурата в размер на 100 (сто) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя. 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя, допълнително посочена на определения за изпълнител участник или 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие/респ.изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части, със срок на валидност най-малко: - срокът на валидност на офертата /за гаранцията за участие/; - срокът посочен в договора, удължен с 6 /шест/ месеца /за гаранцията за изпълнение/. Същата следва да съдържа заявление на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При избор на гаранция за участие (съответно за изпълнение) парична сума, то тя следва да бъде внесена по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG37IORT73793300030000 BIC: IORTBGSF Банка :”Инвестбанк„ АД Задържането и освобождаването на гаранциите за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; 3. на всички участници в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване – при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ изпълнените работи по следния начин: а) едно междинно плащане - след монтаж на билдбордовете – в срок до 10 (десет) календарни дни след представяне на доклад от Изпълнителя, приемо-предавателен протокол между представители на Изпълнителя и Възложителя и фактура - оригинал. б) окончателно плащане (в размер разликата между общата цена на договора и междинното плащане) – след приключване на всички дейности, в срок до 10 (десет) календарни дни след представяне на доклади от Изпълнителя за отделните дейности, приемо-предавателни протоколи между представители на Изпълнителя и Възложителя и фактура.
Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата от 12 (дванадесет) лв. с ДДС следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка: IBAN: BG 96IORT73798400080000 вид плащане: 447000 BIC: IORTBGSF Банка: „Инвестбанк” АД
Български
60
Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, техни упълномощени представители /не е необходимо пълномощното да е с нотариална заверка/, както и представители на юридическите лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
ПРОЕКТ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА НА ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЗОНА – УЧАСТЪК ОТ УЛ. „АЛЕКСАНДРОВСКА“, ПЛОЩАД „БАТЕНБЕРГ“ И ПРИЛЕЖАЩИТЕ ПРОСТРАНСТВА“, ДОГОВОР BG161PO001/1.4-09/2012/023, ФИНАНСИРАН ПО ОП „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ 2007-2013.
Наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП е основание за отстраняване на участника, както и представяне на оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
20.12.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ