Версия за печат

00115-2013-0064

BG-Русе:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-01-3533 от 20.12.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж.Катя Павлова-Директор Дирекция ЕР и арх.Живка Бучуковска – Ръководител на проекта, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 506684

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu..

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

“ДЕЙНОСТИ ПО ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ“ по проект „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА НА ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЗОНА – УЧАСТЪК ОТ УЛ. „АЛЕКСАНДРОВСКА“, ПЛОЩАД „БАТЕНБЕРГ“ И ПРИЛЕЖАЩИТЕ ПРОСТРАНСТВА, ДОГОВОР BG161PO001/1.4-09/2012/023, ФИНАНСИРАН ПО ОПРР 2007-2013, включващ: 1.„Изработка на информационни и комуникационни материали“: - 3 бр. билбордове, изработени в съответствие с изискванията за обхват и съдържание, определени в Насоките за публичност и информация и техните задължителни елементи, които да указват, че обектите са изпълнение по ОПРР и приноса на ЕФРР (прилож. към настоящата документация). Билбордовете следва да бъдат изработени и поставени на ул. «Александровска» и пл. «Ал. Батенберг», гр. Русе в границите на определената строителна площадка, след съгласуване с Възложителя. Билбордовете следва да бъдат със следните технически параметри (за 1 билборд): метални, с размери 70/50 см, цветност 4+ 0 с UV устойчиви мастила, материал за печат винил, включително приспособления за закрепване, стойки, фундаменти и др. Размерите на билдбордовете могат да претърпят промени след уточняване на местоположението и видимостта им; - 3 бр. постоянни табели -следва да бъдат поставени на 3 площадни пространства, част от завършения строителен обект, след приключване на СРР, на места, указани от Възложителя. Постоянните табели следва да бъдат изработени в съотв-е с изискванията за обхват и съдържание, определени в Насоките за публичност и информация и техните задължителни елементи, които да указват, че обектите са изпълнение по ОПРР и приноса на ЕФРР. Табелите следва да бъдат със следните технически параметри (за 1 табела): метални, с размери 70/50 см, цветност: 4 цвята, материал PVC за външни условия, каширано върху еталбонд, включително приспособления за закрепване, стойки, фундаменти и др. Размерите на табелите могат да претърпят промени след уточняване на местоположението и видимостта им. В 14 дневен срок след като Възложителят уведоми Изпълнителя за приключване на СМР, Изпълнителят представя за одобрение на Възложителя проект на постоянните табели, съдържащ обяснителна записка, изглед на табелата, снимки на одобрените места с фотомонтаж на табелите и конструктивно становище за начина на закрепване. Монтажът на табелите се извършва след одобрение на проекта и уведомление до Изпълнителя. - 2 бр. подвижни банери. Те ще бъдат за визуализация на събитията за публичност и информация, които ще бъдат поставени в залите за брифинги и пресконференции по проекта. Банерите (тип вертикални, рол-банери) следва да бъдат изработени съгласно Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на ОПРР 2007 -2013. Материалите следва са бъдат със следните параметри: размери – минимум 80 х 200 см.; материал – винил; цветност – пълноцветен едностранен печат; Комплект рол-банер със стойка и калъф. Преди изработването на гореизброените визуализационни материали Изпълнителят задължително предоставя на Възложителя за одобрение изготвения за тях дизайн и съдържание. - Комплект професионални фотографски снимки на всички участъци от обектите за интервенция, които да визуализират настоящото положение, а след извършване на СМР, постигнатата промяна на рехабилитираните и обновени територии. Следва да бъдат изработени мин. 100 дигитални снимки с високо качество, които ще бъдат използвани за визуализиране на резултатите от проекта чрез медиите, Интернет-страницата на общината, социалните мрежи. 2. „Осигуряване на кафе-паузи за 2 пресконференции и кетъринг за официално откриване на завършен обект ". - Провеждане на 2 пресконференции, една от които в края на проекта, с уч-е на представители на местни медии и кореспонденти. За целта е необходимо осигуряване на по 1 кафе-пауза за прес-конференция, всяка от които да бъде за около 25-30 участника. - Осигуряване на кетъринг за официалното откриване на обекта - блок-маса за около 50 участника, който да включва напитки, студен и топъл бюфет, десерти.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Стойността на настоящата обществена поръчка дава възможност на Възложителя да прилага процедурите и условията и реда на глава осма "а“ по Закона за обществените поръчки, но тъй като Община Русе е планирала за тази календарна година обявяване и възлагане и на други поръчки с предмет дейности по информация и публичност, като общата им стойност надхвърли стойностните прагове, предвидени в чл. 14, ал.4, т. 2 и ал.5, т.2 от ЗОП, предвид това и в съответствие с изискванията на чл.15, ал.4 и 6 от ЗОП възлагането на настоящата обществена поръчка следва да стане след провеждането на някоя от регламентираните в Закона за обществените поръчки процедури. Възложителят ще възложи настоящата поръчка след провеждане на предвидената от Закона за обществените поръчки „открита“ процедура предвид следните обстоятелства: - естеството на дейностите позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации; - не са налице условията за провеждане на процедури на договаряне (със или без обявление) или състезателен диалог; - ще се осигури максимална публичност; - ще се гарантира прозрачност при разходването на предоставените средства; ще се насърчи конкуренцията, ще се гарантира равнопоставеност при участие в процедурата, тъй като всички заинтересовани лица могат да подадат оферти (чл.16, ал.4 от ЗОП).

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

20.12.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Пламен Пасев Стоилов
Длъжност: Кмет на Община Русе