Версия за печат

00339-2013-0044

BG-Ямбол: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Мария Караиванова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681311, E-mail: mkar435@gmail.com, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: www.yambol.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Таня Иванова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681409, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Дирекция "Стратегии и програми"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.yambol.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Ваня Андреева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.yambol.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на мерки за информация и публичност на проект „Осигуряване на устойчиво и интегрирано развитие чрез обновяване и модернизиране на градската среда в община Ямбол” при изпълнение на основен обект”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Област Ямбол, Община Ямбол, гр.Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

С настоящата процедура „Изпълнение на мерки за информация и публичност на проект „Осигуряване на устойчиво и интегрирано развитие чрез обновяване и модернизиране на градската среда в община Ямбол” при изпълнение на основен обект” се цели избор на изпълнител за прилагане на мерките за информация и публичност в рамките на изпълнявания от Община Ямбол проект. Проектът е финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.”, договор BG161PO001/1.4-09/2012/017, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22000000, 22140000, 22150000

Описание:

Рекламни услуги
Печатни материали и свързани с тях продукти
Диплянки
Брошури

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: Дейност 1-Пресконференции,общо 3бр.:Начална пресконф. – 1 бр.,Пресконф. за отчитане на напредъка по проекта – 1 бр.,Заключ. пресконф.– 1 бр.;Дейност 2. Публикации в медиите-общо 4 бр.;Дейност 3. Репортажи – 2бр.Всеки от репортажите следва да е с продължителност не по-малка от 5 минути. ;Дейност 4. Изготвяне на рекламни материали: Брошури/1000 бр./- Формат – А5,8 стр.,хартия мин, 130 g/m2, гланцирана, пълноцветен двустр, печат;Рол банер/1бр./- ролков банер с размери 85/200 см.,едностранен, материал – винил, 4+0 цвята;Дипляни/1000бр./- - формат мин. А3, хартия мин. 130 g/m2, гланцирана, пълноцветен двустранен печат,бр. на сгъванията, респ. бр. на секциите за поднасяне на информ. е по дизайн на Изпълнителя;Банери с въжета/6бр./-изработване, доставка и монтаж, размер 6мх2м, едностранен,материал – винил,4+0 цвята, с неизтриваеми надписи, да издържат на атм, условия при поставяне на открито;Временни инф. табели /билборд - 2бр./-изработване, доставка и монтаж,билбордовете се отстраняват след приключване на строителните работи по проекта и се заменят с постоянни обяснителни табели,следва да бъдат изработени от подходящи материали – винилово платно с метална рамка с неизтриваеми надписи, да издържат на атм. условия при поставяне на открито, като запазят първоначалния си вид в продължение на мин. 18 месеца след поставянето им. При евент.амортизация – избледняване, скъсване или др.деформации, изпълнителят да подмени виниловите платна с нови в рамките на изпълнението на договора. Размерът следва да бъде мин.от 3 м х 4 м. Билбордът трябва да е на метална стойка, закрепена на бетонов армиран фундамент;Постоянни билбордове /на обектите на интервенция-2бр./-изработване, доставка и монтаж, материали – ламарина / еталбонд с дебелина мин.5 мм, с неизтриваеми надписи и защитно покритие, нанесено чрез прахово боядисване, да издържат на атм. условия при поставяне на открито, като запазят първоначалния си вид в продължение на мин. 5 г. след поставянето им. Мин.допустим размер на табелите е 2 м х 2 м, 4+0 цвята;Постоянните информационни табели ще заменят билбордовете. Постоянен билборд /на ключово място в рамките на града-1бр./- изработване, доставка и монтаж;билбордът следва да бъде изработени от подходящи материали – ламарина / еталбонд с дебелина минимум 5 мм, с неизтриваеми надписи и защитно покритие, нанесено чрез прахово боядисване, така, че да издържа на атмосферните условия при поставяне на открито, като запази първоначалния си вид в продължение на минимум 5 години след поставянето им. Минималният допустим размер на табелите е 2 м х 2 м, 4+0 цвята.Постоянните информационни табели ще заменят билбордовете.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

20.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят няма изискване за представяне на депозити и гаранции.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по Договора ще се извършват, както следва:1/ Междинни плащания в размер до 80% от стойността на Договора. Междинните плащания се извършват на база на приетите /с приемо-предавателни протоколи/ дейности по изпълнение на поръчката. Плащането се извършва въз основа на представена от Изпълнителя оригинална фактура, съдържаща в описателната си част текст „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор BG161PO001/1.4-09/2012/017 по ОПРР”, придружена с подписан приемо-предавателен протокол между страните. Плащането се извършва в срок до 30 дни от представяне на фактурата. 2/ Окончателно плащане в размер на останалата част от стойността на договора, след приемане на всички възложени съгласно договора дейности. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 дни след представяне от Изпълнителя на оригинална фактура, съдържаща в описателната си част текст „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор BG161PO001/1.4-09/2012/017 по ОПРР”, придружена с подписан приемо-предавателен протокол между страните за цялостното изпълнение на предмета на Договора. Дължими суми за начислени неустойки /в случай че има такива/ могат да бъдат удържани от Възложителя от всяко едно от междинните плащания или от окончателното плащане. Плащанията към Изпълнителя се извършват в български лева.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че Участникът участва като обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в него трябва да сключат договор за участие в откритата процедура. В случаите, когато съдружниците в обединението са сключили договор за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки, участникът трябва да представи допълнително писмено споразумение към този договор. В този договор/ споразумение съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обединението (консорциума) и какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението (консорциума) трябва да са определили в договора/ споразумението или в отделно пълномощно едно лице,което да представлява обединението пред Възложителя и трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да са определили и наименованието на участника. В договора/ споразумението задължително се посочва представляващия. Договорът/ споразумението трябва да бъде представено от участника в нотариално заверено копие. В случай, че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът/ споразумението между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - всички членове на обединението да са солидарно отговорни, заедно и поотделно, по закон за качественото изпълнение на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението; - представителят на обединението да е упълномощен да поема задължения, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението да са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора и състава му няма да се променя след подаването на офертата. - не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В процедурата по възлагане обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта. Договорът/Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителя представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение № 4);2.Оферта (Прил. № 1); 3.Административни сведения за участника (Прил. № 2);4.Регистрационни документи на участника:единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/ или копие от документа за регистрация – копие заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юрид. лице/ЮЛ/, което е регистрирано в България);Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците – ЮЛ или еднолични търговци, прилагат и удостоверение за актуално състояние. Чужд. ЮЛ прилагат еквив. документ на съд. или адм. орган от държавата, в която са установени, като документът следва да бъде представен в офиц.превод на бълг.език;документ за регистрация на чужд.лице, съобразно нац. му законодателство, като документът бъде представен в офиц. превод на бълг.език (за ЮЛ, което не е регистрирано в България), документа за самоличност (копие) за участник- физ. лице;5.Декларации:Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че приема условията в проекта на договора съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Прил. №3);Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП за лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП, при участници установени/регистрирани в България (Прил. №5) Когато участникът е чужд. физ. или ЮЛ, установено/регистрирано извън България следва да приложи еквив.документ за деклариране на посочените обстоятелства съобразно нац. си законодателство;Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП за лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП, за участници,установени/регистрирани в България (Прил. №5А).Попълва се, когато участникът е ЮЛ, установено/регистрирано в България. Когато участникът е чужд. физ. или ЮЛ, установено/регистрирано извън България следва да приложи еквив.документ за деклариране на посочените обстоятелства съобразно нац. си законодателство; Декларация за участието на подизпълнители съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Прил. №6);Декларация от подизпълнител/и (Приложение №7);Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта и минимална цена на труда съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Прил. № 8). Органите, от които може да се получи информация относно данъците, опазването на околната среда, заетостта и условията на труд, са НАП, НОИ, РИОСВ, „Министерство на труда и социалната политика” и конкретно „Агенция по заетостта” и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“(nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/,http://www.az.government.bg/); 6.Изискванията и документите за икон. и фин.възможности са посочени в раздел III.2.2);7.Изискванията и документите за tehn. възможности са посочени в раздел III.2.3).8.Договор/ Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице);9.Нотар. заве.пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата (изисква се, когато избраното лице не представлява офиц.участника, съгл.документите за съд.регистрация);10.Нотар.зав.пълномощни от всички членове на обединението, упълномощаващи едно лице от водещия член да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (изисква се когато участникът е обединение, което не е ЮЛ и когато тази функция на лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението);11.Плик №2„Предложение за изпълнение на поръчката”,следва да съдържа Техн. предложение- Прил.18 и Декларация,съгл. чл.56,ал.1,т.9 от ЗОП -Прил. №9 ;12.Плик №3 „Предлагана цена”,следва да съдържа ценово предложение (Прил. 15) и Опис към него(Прил.15А)*Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат докум. съгл. чл. 56,ал.2 от ЗОП;Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ-представя док.съгл. чл.56,ал.3 във вр. с чл.25,ал.8 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Съгласно чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП - Заверени копия от годишния баланс и годишните отчети за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012 г.,когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Документите да бъдат заверени от лицето представляващо участника с гриф „Вярно с оригинала”. 2. Съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП информация за общия оборот на участника за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /Попълва се Приложение №10, Таблица 1./ 3. Съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП -информация за оборота от услуги с предмета на поръчката на участника за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /Попълва се Образец № 10, Таблица 2/.*Под услуги с предмета на поръчката следва да се разбира: Дейности в областта на популяризирането на програми и/или проекти и/или инициативи и/или събития и/или изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали. 4. Ако участникът е физическо лице - представя годишни данъчни декларации и/или други официални документи, удостоверяващи дохода му за последните за последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1, 2 и 3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията за икономически и финансови възможности.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите по т. 1, 2 и 3 се представят за всеки от тях. Съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР, ако е посочен ЕИК, не е необходимо представянето на обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и представянето на актове, обявени в търговския регистър.
Минимални изисквания: 1.Общият оборот на участникът за последните три години – 2010, 2011, 2012г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде не по-малък от: 40 000 лв. /четиридесет хиляди лева/ без ДДС. 2.Оборотът от услуги с предмет, предмета* на поръчката за последните три финансови години – 2010, 2011 и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да бъде не по-малък от 20 000 лв. /двадесет хиляди лева/ без ДДС *Под услуги с предмета на поръчката следва да се разбира: Дейности в областта на популяризирането на програми и/или проекти и/или инициативи и/или събития и/или изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за икономически и финансови възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги (Приложение №11), изпълнени през последните 3 (три) години (считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите); 2. Заверени копия от препоръки към всеки договор по т.1, от които да са видни предмета на съответния договор, обхвата на извършената от Участника/експерта работа, датата на приключването му, както и дали той е извършен професионално и в срок; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1 и 2. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията за технически възможности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите по т.1 и 2 се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1.Минимум 1 (един) успешно приключил през последните 3 (три) години (считано до крайната дата за подаване на оферти) договора с предмет предмета на поръчката* *Под услуги с предмета на поръчката следва да се разбира: Дейности в областта на популяризирането на програми и/или проекти и/или инициативи и/или събития и/или изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за технически възможности към тях /по т.1./ се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице,изискванията за технически възможности по т.1 се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП,когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56,ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

стая № 203 в сградата на Община Ямбол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и представители на юридически лица с нестопанска цела могат да присъстват при отваряне на офертите и действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.”, договор BG161PO001/1.4-09/2012/017, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”.

VI.3) Допълнителна информация

Стойността на обществената поръчка попада в границите, определени в чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, което е основание да се ползват опростените правила и срока за изпращане на обявлението до РОП е 40 дни. Срокът от 40 се намаля до 28 дни, защото Възложителя се възползва от правото си да изпрати обявлението съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка няма да се закупува. Заинтересованите лица могат да получат свободно чрез изтегляне документацията за участие в процедурата по електронен път на следния адрес http://www.yambol.bg , в раздел „Обществени поръчки”.Документацията ще бъде достъпна на посочения адрес до 06.12.2013г., 17:00 часа. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Исканията за разяснения могат да бъдат правени до изтичането на срока за получаване на документацията. Възложителят е длъжен да отговори в четиридневен срок от датата, на която е постъпило запитването, като изпраща разяснението едновременно до всички лица, които са получили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. В случай, че от предоставяне на разяснението от Възложителя до крайния срок за получаване на оферти или заявления за участие остават по-малко от три дни, възложителят е длъжен да удължи срока за получаване на оферти или заявления за участие с толкова дни, колкото е забавата. Възложителят осигурява пълен електронен достъп и ще публикува поетапно разясненията на следния електронен адрес http://www.yambol.bg, в раздел „Обществени поръчки” към обществената поръчка – „Разяснения”. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1-т.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ