Версия за печат

00604-2013-0016

BG-Любимец: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Любимец, ул. "Републиканска" № 2, За: инж. Филка Джогова - гл. специалист ОП, РБългария 6550, Любимец, Тел.: 03751 8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751 8378

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyubimets.org.

Адрес на профила на купувача: www.lyubimets.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставки на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ гр. Любимец и филиали, детска ясла и домашен социален патронаж на територията на Община Любимец”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ЦДГ гр. Любимец и филиали, детска ясла и домашен социален патронаж на територията на Община Любимец
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на поръчката включва периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ гр. Любимец и филиали, детска ясла и домашен социален патронаж на територията на Община Любимец по следните групи: - Хляб и тестени изделия - Десерти - Варива - Мляко и млечни продукти - Месо, местни продукти, риба, яйца - Консервирани продукти - Напитки - Подправки - Плодове и зеленчуци Доставките се извършват след предварителна писмена заявка за всеки обект от страна на Възложителя или упълномощено от него лице. Количествата на видовете хранителни продукти по групи са посочени в приложена към документацията Количествена сметка. Те са прогнозни, приблизително необходими за едногодишния период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските заведения и домашен социален патронаж средства. Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, според конкретните (специфични) нужди на всяко детско заведение, без това да се отрази на максималната стойност на обществената поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
250000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател № 1 “Качествени критерии”; тежест: 80
Показател: Показател № 2 “Икономически критерии”; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 562932 от 04.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 19.12.2013 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
19.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Анастас-Братя Стойкови и СИЕ", ул. "Софроний Врачански" № 16, РБългария 6550, Любимец, Тел.: 0886 843276, E-mail: cd_anastas@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 250000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 4%
Кратко описание
Доставка на хляб и тестени изделия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок съгласно чл. 120 от Закон за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор