Версия за печат

00111-2013-0011

BG-Котел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336/153/, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община Котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на строителен надзор на обект "Почистване на коритото и укрепване на диги и берми на река Луда Камчия в регулацията на с.Градец, община Котел, област Сливен".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Коритото на река Луда Камчия в регулацията на с.Градец, общ.Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на предвидените в одобрения технически проект строителни дейности за обект "Почистване на коритото и укрепване на диги и берми на река Луда Камчия в регулацията на с.Градец, община Котел, област Сливен". Изпълнението на услугата включва следните дейност: 1.Надзор по време на изпълнение на строителните работи съобразно издаденото разрешение за строеж, одобрения технически проект и нормативните изисквания за период от датата на съставяне на Протокола за откриване на строителната площадка и определянето на строителната линия и ниво до издаването на Разрешение за ползване на обекта, който ще гарантира годността на обекта за въвеждане в експлоатация и постигането на проектните критерии. 2.Управление на качеството: Наблюдение на системата за контрол на качеството за осигуряване на правилното и ефективно приложение на програмите и съответните процедури съгласно системата за контрол на качеството, включително планове и процедури за контрол и инспекции. 3.Съставяне на всички необходими протоколи и актове в съответствие с Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в зависимост от категорията на строителния обект. Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт на обекта. Строителният обект е ІІІ (трета) категория съгласно Закона за устройство на територията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2499.75 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 563004 от 04.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 131 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осъществяване на строителен надзор на обект "Почистване на коритото и укрепване на диги и берми на река Луда Камчия в регулацията на с.Градец, община Котел, област Сливен"
V.1) Дата на сключване договора
16.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Строй-Контрол" ЕООД, ЕИК 119597382, ул."Димитър Калъкчията" № 1А, РБългария 8800, Сливен, Тел.: 044 581355, E-mail: stroi_kontrol@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5498 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2499.75 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка е открита с Решение № РД-17-616/ 04.10.2013 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД- 17-692/ 14.11.2013 г. е определен изпълнител на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и, ал.1 и 3 от Закона за обществени поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор