Версия за печат

00056-2013-0005

BG-Харманли: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл."Възръждане" №1, За: лидия Николова, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 83098, E-mail: ppes@harmanli.bg, Факс: 0373 83098

Място/места за контакт: Лидия Николова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: www.harmanli.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Консултантска услуга за управление и отчитане на дейностите по Договори №26/321/01229/27.11.2012г. „Предотвратяване на последствията от наводненията в с. Бисер, общ. Харманли, обл.Хасково, чрез подобряване на системата за водоснабдяване, изграждане на система за събиране и отвеждане на отпадъчните води на с.Бисер – ПЪРВИ ЕТАП.и №26/321/01227/27.11.2012г „Предотвратяване на последствията от наводненията в с.Лешниково, общ.Харманли, обл.Хасково чрез подобряване на системата за водоснабдяване на с.Лешниково” по Мярка 321 на ПРСР 2007-2013 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Харманли
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят по настоящата обществена поръчка отговаря за организацията и управлението на екипа за изпълнение на договора. Неговите дейности се свеждат до цялостно оперативно управление на договорите и контрол на изпълнение на дейностите, във връзка с качественото и ефективно управление и отчитане на договорите по Мярка 321 на ПРСР 2007-2013 г. , с което да доведе до успешното им реализиране, а именно: - прозрачно управление и изпълнение на договорите, включително мониторинг и докладване, верификация и разплащания, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности - осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проектите – Възложител, ДФЗ, изпълнители на договори - Фактическо приемане на работния проект от страна на проектантите със съответните приемно-предавателни документи, удостоверяващи съдържащите се в проектите части, чертежи, документи и други. - Изготвяне на Описателни документи към Списък на планираните обществени поръчки за одобрение от Държавен фонд „Земеделие” - Изготвяне на цялостни тръжни документации по ЗОП за възлагане на СМР чрез открита процедура по чл.14, ал.1 и строителен надзор чрез открита процедура по чл.14, ал.3 чрез опростени правила, изготвяне на договори за осигуряване на информираност по проекта и за заснемане по чл.14, ал.5, съгласно одобрен Списък на планираните обществени поръчки от ДФЗ. Консултиране и изготвяне на необходимите документи по време на провеждане на обществените поръчки по ЗОП до сключване на договорите с изпълнителите - Изпращане за одобрение в ДФЗ на изготвените от проектантите работни проекти и КСС към тях. управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проектите изготвяне на справки, доклади за напредък и други документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта подготовка на своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по договорите подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФЗ по време на изпълнение на проектите участие на място при мониторинг от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договорите участие при осъществяване на проверки по време на строителството - Ефективно разпределение на ресурсите и управление на разходите: Изготвяне на междинни финансови справки и отчети, както и окончателен финансов отчет на договорите, осъществява текущ контрол върху извършените разходи, съобразно договорения бюджет, извършване на верификацията разходите, извършване разплащания по проекта, съхраняване на първичните счетоводни документи - Изготвяне, размножаване, сканиране и окомплектоване на документи (фактури, анализирани графици и бюджети и др.), заявки за окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към ДФ „Земеделие“, в съответствие с изискванията на Наредба № 25 от 29 юли 2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., касаещи отчитането на изпълнението на проектите - отчитане на дейностите от извършване на цялата инвестиция по съответния проект до получаване на окончателното плащане на стойността му по финансовата помощ от ДФЗ. - оказване на съдействие на общинската администрация при реализацията на договорите: осигуряване на необходимата професионална организация и координация по време на изпълнението на договорите с изпълнителите по време на строителството. - Оказване на съдействие на Възложителя при съгласуване на инвестиционните проекти, предмет на изготвяне от страна на избран с друга обществена поръчка изпълнител, от съответните институции.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000, 79131000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Услуги по подготовка и изготвяне на документи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
58311 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 536545 от 11.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 502 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Консултантска услуга за управление и отчитане на дейностите по Договори №26/321/01229/27.11.2012г. и №26/321/01227/27.11.2012г. по Мярка 321 на ПРСР 2007-2013г."
V.1) Дата на сключване договора
18.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕКО ЕНЕРГОПРОЕКТ" ООД, ЕИК 131160406, ж.к.Лозенец, ул."Джемс Баучер" №51, офис 1707, Р България 1407, София, Тел.: 02 8629321, E-mail: office@ecoer.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 79460 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 58311 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор