Версия за печат

00151-2013-0057

BG-Троян: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Троян, пл. "Възраждане" №1, За: Вера Добрева - Съботинова, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68032, E-mail: mayor@troyan.bg, Факс: 0670 68060

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.troyan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.troyan.bg/obshtestveni-porachki.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на подкрепа и съдействие във връзка с организация и управление на инвестиционен проект DIR-51011116-32-87 „Изпълнение на втори етап на интегриран проект за водния цикъл на гр. Троян”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“, съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейския съюз“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване на подкрепа и съдействие във връзка с организация и управление на инвестиционен проект DIR-51011116-32-87 „Изпълнение на втори етап на интегриран проект за водния цикъл на гр. Троян”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“, съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейския съюз“ Обхватът на предмета на договора се състои от следните основни задачи: Задача 1: Разработване на специфична и детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите в рамките на конкретния проект. Подготвяне на вътрешни правила, процедури и други документи, свързани с изпълнението на проекта. Задача 2: Провеждане на обучения и консултации с цел повишаване на административния капацитет на Звеното за изпълнение на проекта. Задача 3: Подготовка на искания за средства по проекта (с изключение на верификации на документи по договора за външна консултантска помощ за организация и управление на проекта). Задача 4: Осъществяване на дейностите по мониторинг на изпълнението на проекта и докладване за целите на проекта (с изключение на мониторинг по договора за външна консултантска помощ при организация и управление на проекта). Задача 5: Разработване на Стратегия за управление на риска в рамките на проекта. Задача 6: Разработване на процедури и конкретни мерки за устойчивост на проекта. Задача 7: Оценка на изпълнението на проекта - последваща оценка на индикаторите заложени в проекта. Задача 8: Осъществяване на периодични срещи с членовете на ЗИП за обсъждане на напредъка по изпълнение на проекта (съгласно времевия график) и проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството, както и подготовка на експертни становища за тяхното преодоляване и решаването им. Подпомага правно-нормативното обслужване на проекта и осъществява юридически консултации, свързани с изпълнението на проекта, по искане на екипа, включително в организирането на всякакви задължителни законови процедури, съгласно ЗУТ: подготовка на необходимите протоколи и условия за започване на строителството, в които има задължително участие на възложителя или на негов упълномощен представител; протоколите за приемане на работите и за въвеждане на обектите в експлоатация и други. Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и ДБФП; Задача 9: Осъществява на редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта и изготвяне на доклади за изпълнение на възложените на изпълнителите задачи. Задача 10: Идентифицира и докладва своевременно на бенефициента за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
80000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История DIR-51011116-C061-U-15 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осигуряване на подкрепа и съдействие във връзка с организация и управление на инвестиционен проект DIR-51011116-32-87 „Изпълнение на втори етап на интегриран проект за водния цикъл на гр. Троян”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“, съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейския съюз“
V.1) Дата на сключване договора
19.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БИМ Консултинг" ООД, ЕИК 200242286, бул. "Васил Левски" №1, ет.1, ап.1, Република България 1142, София, Тел.: 02 987482, E-mail: office@bim-bg.com, Факс: 02 9872482

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 80000 BGN без ДДС
В Брой месеци 13
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се финансира в рамките на проект DIR-51011116-32-87 „Изпълнение на втори етап на интегриран проект за водния цикъл на гр. Троян”, който се финансира от Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“, съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейския съюз

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

За възлагане на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на подкрепа и съдействие във връзка с организация и управление на инвестиционен проект DIR-51011116-32-87 „Изпълнение на втори етап на интегриран проект за водния цикъл на гр. Троян”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“, съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейския съюз“, с решение №330 от 12.04.2013 г. на кмета на община Троян, беше обявена открита процедура по реда на чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП, публикувана в Регистъра на обществените поръчки под уникален номер 00151-2013-0010. В рамките на определения в обявлението за обществена поръчка срок не беше подадена нито една оферта за участие в процедурата. В тази връзка, на основание чл.27а, ал.9, т.1 от ЗОП, с решение №456 от 21.05.2013 г. за промяна на кмета на община Троян първоначално обявените срокове на процедурата бяха удължени. В определените нови срокове оферти за участие в процедурата отново не бяха подадени, в резултат на което, на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП, възложителят прекрати процедурата с решение №548 от 17.06.2013 г. Решението за прекратяване е влязло в сила.