Версия за печат

00277-2013-0035

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Топлофикация София" ЕАД, ул "Ястребец" 23 Б, За: Иван Илиев, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033110, E-mail: mto@toplo.bg, Факс: 02 8594149

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на ултразвукови топломери с дистанционно отчитане, ръчно преносими терминали за отчитане на топломери в абонатните станции и софтуер за обработка на отчетите в поделенията на компанията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: франко „Топлофикация София” ЕАД, както следва: ТР „София”, ул.” 202” № 6 ТР „София Изток”, бул. „Цариградско шосе” № 28 ТР „Земляне” ул. „Природа” № 2 ТР „Люлин”, ул. „Владимир Зографов” № 90
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на ултразвукови топломери с дистанционно отчитане, ръчно преносими терминали за отчитане на топломери в абонатните станции и софтуер за обработка на отчетите в поделенията на компанията” Целта на поръчката е доставка на ултразвукови топломери с дистанционно отчитане, ръчно преносими терминали за отчитане на топломери в абонатните станции и софтуер за обработка на отчетите в поделенията на компанията, които са необходими за осигуряване на безпрепятствено включване на нови потребители и точното измерване на доставеното количество топлинна енергия в абонатните станции на клиентите на „Топлофикация София” ЕАД, както и за замяна на съществуващи топломери с изтекъл експлоатационен ресурс.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38410000

Описание:

Уреди за отчитане

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 4 900 лв. (четири хиляди и деветстотин лева) без включен ДДС. Гаранцията за участие може да бъде в една от следните форми: платена в касата на „Топлофикация София” ЕАД - гр. София, ул. „Ястребец” № 23 Б, ет. 1, ст. 105 или да бъде внесена по сметката на „Топлофикация София” ЕАД при „Корпоративна ТБ” АД, • банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец . Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платена в касата на Централното управление на „Топлофикация София” ЕАД – ул. „Ястребец” № 23Б, ет. 1, ст. 105 или в банка „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация София” ЕАД:банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение към договора) и със срок на валидност, посочен в проекта на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на доставената стока в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на приемо-предавателен протокол, данъчна фактура, придружена с документите посочените в договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа информацията и документите, посочени в чл. 56 от ЗОП и в настоящата документация за участие, а именно:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”:Оферта, изготвена по образец, подписана и подпечатана от участника.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан .Информационен лист на участника.Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице, а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документ за самоличност. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице.Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.Оригинал на писмена банкова гаранция за участие или заверено копие от документ, удостоверяващ паричен превод за гаранция за участие.Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50 от ЗОП, както и за техническите им възможности и/ или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в допълнителните изисквания към документацията.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП, изготвена по образец;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП, изготвена по образец;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП, изготвена по образец;Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, изготвена по образец ; Когато участникът предвижда подизпълнител, декларация за съгласие се попълва и от него,образец 9А;Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите т. 4, 8, 9, 10, 11 и 12, се представят за всеки от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на участие; Оригинал или заверено копие от документ за закупена документация.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции, съгласно съдебното удостоверение за актуално състояние. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”.Образец на „Предложение за изпълнение на поръчката” .Срок за изпълнение на поръчката и гаранционен срок, които следва да бъдат посочени в образец „Предложение за изпълнение на поръчката”;Техническо предложение за изпълнение на поръчката – изготвя се в съответствие с Техническите спецификации за изпълнение на поръчката, като участникът трябва да опише своята организация и методология за изпълнение на обществената поръчка;Коментар точка по точка на спецификациите; Попълнена Спецификация, съгласно Приложение № 1 към спецификации;Справочници /каталози/ на производителите с означение на предлаганите в офертата типове стокиКопие на декларация за съответствие за топломерите;График за изпълнение на предмета;Други документи, свързани с изпълнението на поръчката; Проект на договор - подписан и подпечатан. Участникът няма право да преписва или попълва договора. Представя се без да съдържа цени; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”;Предлагана цена, изготвена по образец;Спецификация на стоките за доставка с посочени единични и обща цени; Ценова листа с единични цени на резервни части
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1. Участникът да има реализирани приходи от договори от доставки, сходни с предмета на поръчката (доставка на уреди за измерване на енергия) общо за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лв. в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си; За доказване на икономическото и финансовото си състояние по чл. 50 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1. Декларация, съдържаща информация за общия реализиран приход и прихода от доставки, сходни с предмета на поръчката (доставка на уреди за измерване на енергия) за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012г.); 2. Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012г.) години;

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците: 1.Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за доставки, сходни с предмета на поръчката (доставка на уреди за измерване на енергия) за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Участникът да има внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитирана институция; 3. Участникът да има внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден от акредитирана институция; 4. Уредите следва да бъдат вписани в Държавния регистър на разрешените за използване в страната средства за измерване или сертификат за одобрен тип от страна членка на ЕС или нанесена маркировка за съответствие и допълнителна метрологична маркировка, съгласно Директива за средства за измерване (MID) 2004/22/EC За доказване на техническите си възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори изпълнени от участника през последните 3 (три) (2010, 2011 и 2012г.) години, включително стойностите, датите, получателите, съгласно Приложение № 5; 2. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент на участника, издаден от акредитирана институция; 3. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 или еквивалент на участника, издаден от акредитирана институция; 4. Заверено копие на Удостоверение, че средствата за измерване са вписани в Държавния регистър на разрешените за използване в страната средства за измерване или сертификат за одобрен тип от страна членка на ЕС или нанесена маркировка за съответствие и допълнителна метрологична маркировка, съгласно Директива за средства за измерване (MID) 2004/22/EC .

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Степен на съответствие на предлаганите стоки с изискванията от техническата спецификация ; тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 5
Показател: Предлагана обща цена за изпълнение; тежест: 75
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие може да бъде заплатена, както следва: 1.по банков път по сметката на „Топлофикация София” ЕАД – „Корпоративна ТБ” АД, IBAN: BG53 KORP 9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF за превод в лева; 2. парична сума в лева, платена в касата на „Топлофикация София” ЕАД, ул.„Ястребец”, № 23Б, ет. 1, ст. 105 Документацията за участие се получава в сградата на “Топлофикация София” ЕАД, ул. „Ястребец”, № 23Б, ет. 2, стая 210, всеки работен ден от 9:00 до 16:30 часа, срещу представен документ за платената цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Ястребец" 23 Б, ет. 4, ст. 412

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ