Версия за печат

01158-2013-0014

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" Nо 69, За: Людмила Иванова - директор на дирекция "УП", Република България 1574, София, Тел.: 02 8079944, E-mail: lm.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgports.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА НЕЗАВИСИМ ФИНАНСОВ ОДИТ С 4 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град София,град Варна, град Русе, град Бургас и град Лом
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договорите за възлагане на обществената поръчка е извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите на ДП „Пристанищна инфраструктура” по Оперативна Програма „Транспорт” 2007-2013 г., финансирани със средства от структурните фондове на ЕС и републиканския бюджет по Оперативна Програма „Транспорт” 2007-2013 г. Избраният изпълнител следва да по извърши независим финансов одит на проектите посочени в отделни обособени позиции, както следва: 1. „Създаване на речна информационна система в българската част на река Дунав – БУЛРИС” 2. „ Проектиране и внедряване на географска информационна система (ГИС) за управление на пристанищната инфраструктура” 3. „Информационна система за управление на трафика на плавателни съдове (VTMIS) – фаза 3”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
324000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 538454 от 23.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЕП-22 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по Проект „Създаване на речна информационна система в българската част на река Дунав – БУЛРИС” на ДП „Пристанищна инфраструктура” по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г., финансиран със средства от структурните фондове на ЕС и републиканския бюджет по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.
V.1.1) Дата на сключване договора
13.12.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.10.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

16

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ОДИТ КОНСУЛТ МД" ЕООД, ЕИК 130988017, ж.к. "Гео Милев", ул. "Чар" No 2, република България 1111, София, Тел.: 02 4010438, E-mail: oditmd@mail.bg, Факс: 02 9868516

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 221000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЕП-23 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по Проект „Проектиране и внедряване на географска информационна система (ГИС) за управление на пристанищната инфраструктура” на ДП „Пристанищна инфраструктура” по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г., финансиран със средства от структурните фондове на ЕС и републиканския бюджет по ОПТ 2007-2013г.
V.1.1) Дата на сключване договора
13.12.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.10.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

17

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПРИМА ФИНАНСКОНСУЛТИНГ" ЕООД, ЕИК 121100122, ж.к. "Гоце Делчев", бл. 114, вх. А, ет. 11, ап. 55, Република България 1404, София, Тел.: 02 9814059, E-mail: prima_finance@abv.bg, Факс: 02 9814059

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 35000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДЕП-24 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по Проект „Информационна система за управление на трафика на плавателни съдове (VTMIS) – Фаза 3” на ДП „Пристанищна инфраструктура” по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г., финансиран със средства от структурните фондове на ЕС и републиканския бюджет по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.
V.1.1) Дата на сключване договора
13.12.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.10.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

17

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПРИМА ФИНАНСКОНСУЛТИНГ" ЕООД, ЕИК 121100122, ж.к. "Гоце Делчев", бл. 114, вх. А, ет. 11, ап. 55, Република България 1404, София, Тел.: 02 9814059, E-mail: prima_finance@abv.bg, Факс: 02 9814059

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 68000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на Договори за безвъзмездна помощ по проекти: 1. „Създаване на речна информационна система в българската част на река Дунав – БУЛРИС” 2. „ Проектиране и внедряване на географска информационна система (ГИС) за управление на пристанищната инфраструктура” 3. „Информационна система за управление на трафика на плавателни съдове (VTMIS) – фаза 3”, финансирани по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г., с конкретен бенефициент Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 4 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП