I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Община Дряново, ул. Бачо Киро 19, За: инж. Пламен Пенчев, Р България 5370, Дряново, Тел.: 0676 72962, E-mail: penchev@dryanovo.bg, Факс: 0676 74303
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dryanovo.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dryanovo.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка и монтаж на офис техника и оборудване
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Сградата на общинска администрация Дряново
Код NUTS:
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка и монтаж на офис техника и оборудване по проект: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОНЕН ЦЕНТЪР ЗА МОБИЛНИ УСЛУГИ И СЪВЕТИ ЗА ГРАЖДАНИТЕ И БИЗНЕСА В ОБЩИНА ДРЯНОВО” - обособена позиция № 2.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30000000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
71960 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Предложен срок за гаранционна поддръжка; тежест: 20
Показател: Предложен срок за доставка/монтаж/внедряване; тежест: 10
Показател: Предложен срок за отстраняване на възникнал проблем; тежест: 10
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 541926 от 20.05.2013 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 167 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка и монтаж на офис техника и оборудване” по проект: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОНЕН ЦЕНТЪР ЗА МОБИЛНИ УСЛУГИ И СЪВЕТИ ЗА ГРАЖДАНИТЕ И БИЗНЕСА В ОБЩИНА ДРЯНОВО”
V.1)
Дата на сключване договора
12.12.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Консорциум "АЙ СИ Ю ЕООД - АУТДОР БИЗНЕС ГРУП ООД", ул. "Хубавка" № 8, ет. 5, ап. 11, Р. България 1000, София, Тел.: 0888 328164
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 75300 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 71960 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2007-2013 Г.
ПО МЯРКА 321 - ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор