Версия за печат

00732-2013-0009

BG-Ловеч: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД, ул. "Съйко Съев" №27, За: Д-р Тихомир Иванов Бенев - изпълнителен директор,Таня Георгиева Хинкова - икономист, ОП тел.068 667250, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371

Място/места за контакт: гр.Ловеч, ул."Съйко Съев"№27, МБАЛ АД-Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-lovech.com.

Адрес на профила на купувача: www.mbal-lovech.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на транспортна услуга за нуждите на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД-Ловеч •Транспорт на болни на хемодиализно лечение от дома им до отделението по хемодиализа към МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД-Ловеч и обратно •Спешни поръчки изразяващи се в превоз през цялото денонощие на лекари и специалисти, участващи в специализирани екипи за извършване на спешни и неотложни интервенции - операции, консултации от дома им до МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД-Ловеч и обратно ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД-Ловеч, ул."Съйко Съев" №27
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Транспорт на болни на хемодиализно лечение от община Ловеч, община Летница, община Тетевен и община Угърчин от дома им до отделението по хемодиализа към МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД-Ловеч и обратно възоснова на утвърден график. Превоз през цялото денонощие на лекари и специалисти, участващи в специализирани екипи за извършване на спешни и неотложни интервенции - операции, консултации.Изпълнителят се задължава да превозва лекарите и специалистите от дома им до МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД-Ловеч и обратно след заявка от упълномощени от Възложителя лица.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За транспорта на болни на хемодиализно лечение , съгласно списък на лицата нуждаещи се от хемодиализно лечение и график на хемодиализните смени , като цената за 1 /един/ километър пробег с включен ДДС да не е повече от 0.65 лева. За превоза през цялото денонощие на лекари и специалисти, участващи в специализирани екипи за извършване на спешни и неотложни интервенции - операции и консултации, съгласно нуждите на Възложителя като цената за 1 /един/ километър пробег с включен ДДС да не е повече от 1.00 лева.

Прогнозна стойност без ДДС
95416.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 200 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от прогнозната стойност на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася в касата на МБАЛ АД-Ловеч или по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Сосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22;банкова гаранция с валидност 90 дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 1/един/ месец след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 и се освобождава при условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява със средства на МБАЛ АД- Ловеч. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя до 30 дена от датата на фактурата за извършената транспортна услуга.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат или участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 1.ЕИК съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. 2.Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай , че това не е законният представител на кандидата. 3.Заявление за участие. 4.Документ за внесена гаранция за участие. 5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и 5 от ЗОП. 6.Други посочени в документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишен финансов отчет /копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година/ за 2012 г. В случаите на новорегистрирани търговски дружества, такива документи не се изискват . -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс и отчет за приходите и разходите – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители; -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители; -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 2.Документ, удостоверяващ регистрацията по ЗДДС, ако участникът е регистриран - заверено от участника копие или декларация, че не е регистриран по ЗДДС 3.Други посочени в документацията за участие
Минимални изисквания: 1.Годишен финансов отчет /копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година/ за 2012 г. В случаите на новорегистрирани търговски дружества, такива документи не се изискват . -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс и отчет за приходите и разходите – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители; -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители; -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 2.Документ, удостоверяващ регистрацията по ЗДДС, ако участникът е регистриран - заверено от участника копие или декларация, че не е регистриран по ЗДДС 3.Други посочени в документацията за участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП - декларация за техническото оборудване с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка. Брой и вид моторни превозни средства с които ще се изпълнява поръчката , копия от регистрационните талони на автомобилите придружени със съответните документи за техническа изправност и пригодност . Копие от валидна задължителна застраховка „злополука” на пътниците за всички пътникоместа. Броят на МПС следва да гарантира изпълнението на услугата предмет на настоящата поръчка. Лиценз за превоз на пътници в страната. Други подробно описани в документацията.
Минимални изисквания: Съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП - декларация за техническото оборудване с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка. Брой и вид моторни превозни средства с които ще се изпълнява поръчката , копия от регистрационните талони на автомобилите придружени със съответните документи за техническа изправност и пригодност . Копие от валидна задължителна застраховка „злополука” на пътниците за всички пътникоместа. Броят на МПС следва да гарантира изпълнението на услугата предмет на настоящата поръчка. Лиценз за превоз на пътници в страната. Други подробно описани в документацията.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.01.2014 г.  Час: 09:00
Място

Библиотеката на МБАЛ АД, Ловеч, ул."Съйко Съев" №27

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.Информация относно датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, комисията ще оповестени публично в интернет страницата на МБАЛ АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com /Рубрика - Обществени поръчки/ не по-късно от 2/два/ дена от датата на отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документацията за участие в процедурата е безплатна, като се предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , /Рубрика – Обществени поръчки / . 2.Допълнителна информация, както и разясненията на Възложителя по документацията ще бъдат своевременно публично оповестени в интернет страницата на МБАЛ "Проф.д-р Параскев Стоянов” АД, гр.Ловеч : www.mbal-lovech.com , /Рубрика – Обществени поръчки/. 3.Обявлението е изпратено по електронен път и е осигурен пълен достъп до документацията в профила на купувача www.mbal-lovech.com /Рубрика - Обществени поръчки/. Възложителя се възползва от възможността по чл.64,ал.3 от ЗОП "срока по чл.64,ал.1 от ЗОП да се намали с 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ