Версия за печат

00267-2013-0094

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" № 1, За: Атанаска Згурова - гл. юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656800; 032 656760, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 656800; 032 656760

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: www.plovdiv.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на мебели за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на настоящата обществена поръчка е извършването на доставка на мебели за нуждите на администрацията на Община Пловдив и общинските й предприятия. Доставката следва да се извършва на адресите, посочени в техническите спецификации, или на друг адрес, съгласно указанията на възложителя. Изпълнителят следва да извърши, ако е необходимо, и сглобяването и монтажа на мебелите на място. Мебелите по съответния раздел на количествена сметка ще бъдат доставяни след изрична писмена заявка от определеното от възложителя отговорно лице по поръчката, отправено до изпълнителя. Заявките ще се извършват само чрез определеното отговорно лице от администрацията на Община Пловдив.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39130000, 39120000

Описание:

Мебелировка за офиса
Маси, шкафове, бюра и библиотеки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
79199 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
Показател: Сумата от сроковете за доставка на мебелите; тежест: 15
Показател: Срок за гаранционна поддръжка на мебелите; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 525411 от 25.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 556217 от 20.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13ДГ1395 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
12.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ДИЗМА - ИВАНОВ И С-ИЕ" СД, ЕИК 020989155, Бул. "Свобода" № 12, ет. 3, ап. 8, Република България 4003, Пловдив, Тел.: 032 652427, E-mail: trade@dizma.bg, Факс: 032 625147

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 79199 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор