Версия за печат

00010-2013-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставки на медицински изделия: ангиографски, кардиологични, кардиостимулатори и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
склада на болничната аптека и/или Стопански склад на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на медицински изделия: ангиографски, кардиологични, кардиостимулатори и принадлежности по смисъла на ЗМИ, а именно: ангиографски, кардиологични, кардиостимулатори, части и аксесоари за стимулатори на сърдечна дейност за нуждите на Клиника по кардиология, Отделение за лечение на вродени сърдечни малформации, Отделение за кардиостимулация имплантиране на кардиовер. дефибр. ресинхронизир. лечение и Клиника по съдова хирургия и ангиология при УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33111730, 33124130, 33141000, 33141110, 33182210, 33182220, 33182240, 33190000

Описание:

Медицински консумативи
Принадлежности за ангиопластика
Принадлежности за диагностика
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба
Превръзки
Пейсмейкъри
Сърдечна клапа
Части и аксесоари за стимулатори на сърдечна дейност
Различни медицински уреди и изделия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
256900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 051 - 083612 от 13.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-213 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: “Доставки на медицински изделия:ангиографски,кардиологични, кардиостимулатори и п-сти по смисъла на ЗМИ за нуждите на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД по позиции: №№206, 214, 221.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

22

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"МЕДИКАЛ УЪРЛД"ООД ЕИК 175134562, ул. "Княз Борис I" №100, ет.1, ап.3, България 1000, София, Тел.: 02 9629820, Факс: 02 9629821

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 256900 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2013 г.