Версия за печат

00652-2013-0007

BG-Септември: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Септември, 4490, гр. Септември, ул. "Александър Стамболийски" № 37А, За: инж. Недка Калоянова, адв. Петя Иванова, България 4490, Септември, Тел.: 0886 616793, E-mail: municipality@septemvri.org, Факс: 03561 7779

Място/места за контакт: Община Септември

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.septemvri.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.septemvri.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на подкрепа и съдействие във връзка с организация и управление на инвестиционен проект „Подобряване на водния цикъл на гр. Септември”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Септември, община Септември
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят приема да изпълни следната услуга: „Осигуряване на подкрепа и съдействие във връзка с организация и управление на инвестиционен проект „Подобряване на водния цикъл на гр. Септември” Обхватът на предмета на договора се състои от следните основни задачи: Задача № 1: Осъществяване на съдействие и подкрепа на общинската администрация и Екипа за управление на проекта при провеждането ва мониторинг и контрол на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, в частност строително-монтажните дейности във връзка с изграждането на отделните обекти; Задача № 2: Разработване и/или актуализиране и/или привеждане в съотвествие с изискванията на ОПОС на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, включително по отношение на мониторинг и докладване, верификации и разплащания и осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности; Задача № 3: Съдействие и подкрепа на екипа за управление на проекта при подготовка на документите във връзка с докладване на изпълнението на проекта; Задача № 4: Съдействие и подкрепа на екипа за управление на проекта при изпълнение на текущите дейности свързани с организацията и управлението на проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
84645 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Качество и обоснованост на техническото предложение; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 544966 от 10.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № DIR-51011116-C055-U-9 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
17.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Евроконсулт - СЕЛ" ООД, ул. "Раковска" №88, ет.1, България 1000, София, Тел.: 02 9862633, Факс: 02 9862633

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 99000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 84645 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-С055 от 20.11.2012 г. за проект № DIR-51011116-80-164 с предмет „Подобряване на водния цикъл на гр. Септември”, който се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е изтекъл на 02.12.2013г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор