Версия за печат

00661-2013-0018

BG-Белене, обл. Плевен: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул. „България” №35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, обл. Плевен, Тел.: 0658 31031; 0658 31022; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Калоян Прокопиев - зам.-кмет на община Белене; Яна Илиева - секретар на Община Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на мерки за информация и публичност в рамките на проект „Подобряване на управлението и организацията на работа в Община Белене”, финансиран по ОП „Административен капацитет”, ДБФП рег. № 13-11-24 от 02.09.2013 г.”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Община Белене, гр. Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Очаквани резултати и задачи при изпълнението на поръчката: •Успешно изпълнение на проекта; •Създаване и поддържане на положителен имидж на проекта; •Информираност на широката общественост за стартирането, изпълнението и финализирането на проекта, както и за изпълнените дейности и постигнати резултати Информираност относно източника на финансиране на проекта; •Организация и направа на 2 бр. публикации в печатните медии; •Изработени, отпечатани и доставени информационни брошури с информация за проекта – 1000 бр. общо; •Изготвяне, доставка и монтаж(където е указано) на1 бр. информационен банер; •Публични събития - две пресконференции (една стартираща и една заключитерна) с участието на медиите, фото и видеозаснемане, по време на които ще бъдат представени дейностите по проекта, тяхното развитие, както и цялостно отчитане на постигнатите резултати; Обхват на поръчката: Съгласно техническата спецификация в съответствие с чл.25 ал.1 от ЗОП и чл.54 ал.1 от ЗОП Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. На основание чл.64,ал.3 от ЗОП,обявявам, че намалявам срока по чл.64, ал.1 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път до АОП, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението за поръчка в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като същата може да бъде намерена и изтеглена от Интернет-адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm, поради което общия срок за подаване на оферти се намалява на 28 календарни дни.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

І. Визуализационни графични материали Задача 1: Изработка, предпечат и доставка на информационни брошури – 1000 бр. Задача 2: Изработване, доставка и монтаж (ако е приложимо) на информационен банер - 1 бр. ІІ. Мерки за информация и публичност: Задача 1: Организиране на пресконференции В рамките на проекта Изпълнителят трябва да организира 2 /две/ пресконференции: •Стартираща пресконференция – предвижда се тя да се проведе в рамките на 10 /десет/ работни дни от датата на подписване на договора с Изпълнителя. •Заключителна пресконференция – за закриване на проекта и отчитане на постигнатите резултати по проекта. Предвижда се тя да се осъществи в периода 01.07.2014 г. – 22.08.2014 г. Задача 2: Подготовка и публикуване на информационни материали в пресата (прессъобщения) За целите на проекта се предвижда публикуване на 2 бр. информационни материали в пресата. За целта Изпълнителят трябва да осигури и направи публикации в едно Регионално и едно местно издание.

Прогнозна стойност без ДДС
3333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

22.08.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата не се изисква (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането . Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при подписване на договора и е в размер на 3 % от стойността му без ДДС. Гаранцията може да се представи като банкова гаранция (издадена от банкова институция) по образец на Възложителя или банката издател, или превод на парична сума по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране) по сметка на Общ. Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на договор за общ. поръчка за услуга за Дейности за информация и публичност и рамките на проект „Подобряване на управлението и организацията на работа в Община Белене”, финансиран по ОП „Административен капацитет”, ДБФП рег. № 13-11-24 от 02.09.2013 г". Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Определения за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път по сметка на общината, гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора за обществена поръчка- в оригинал. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила реално по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор. Когато изпълнителя избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-малко от 1 (един) месец след изтичането на срока на Договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава съгласно чл.7.3 от договора за обществена поръчка, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли у него. Банковата гаранция следва да е издадена от банка/банки/ кореспондираща с банката на Възложителя - "Банка ДСК" ЕАД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорът за обществената поръчка се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията за участие и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на цената по договора за обществената поръчка ще се извършва в български лева по банков път, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в договора за обществената поръчка и представена от него в офертата му с която е определен за изпълнител, както следва: Възложителят заплаща договорената цена по чл.3.1 от договора за обществената поръчка в срок до 7 (Седем) работни дни след приемането на възложените и изпълнени от Изпълнителя задачи, съгласно техническата спецификация, по съответния вид дейност, с подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на съответния вид извършена работа по конкретна задача, и след представяне оригинална фактура за дължимото плащане, и одобряването от Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, и то не е юридическо лице, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице. В случай, че за изпълнител е определено обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключване на договора, обединението следва да изпълни задължението си по смисъла на чл. 49 от Правилника за прилагане на ЗОП. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, се представя еквивалентен документ за регистрация според закона на държавата (виж § 1 т. 7 от ДР на ЗОП), в която той е установен. Съдружниците в обединението-изпълнител носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. Когато Възложителят се е издължил надлежно по съответния ред и е уредил всички претенции към изпълнителя-обединение, Възложителят не участва в никакви финансови и правни спорове между членовете на обединението, за дължимо или претендирано между съдружниците в него.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ако участник не представи документ съгласно изискване на документацията, или не отговаря на условията в това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, може да бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП. Комисията по чл.34 от ЗОП провежда публично жребий по смисъла чл.71 ал.5 т.1 от ЗОП за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, по критерий „най-ниска цена", и тази цена се предлага в две или повече оферти. Договорът за поръчката влиза в сила от датата на неговото подписване. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1 т. 1 а)-д) т.2 и 3, ал.2, т. 1, т.2 /предл. първо/, т.2а /предл. първо/, т.3, т.4 и т.5, и ал.5 от ЗОП. За обстоятелства по чл. 47, ал. 2 , т.2 /предл. първо/ от ЗОП лишаването от право за упражняване на дейности по услуги в областта на рекламно-информационни кампании, или връзките с обществеността, или маркетинга или рекламата, или изработка на рекламни графични материали, е основание за отстраняване. Процедурата е по реда на чл.14 ал.3 т.2 с опростени правила от ЗОП, като съгласно разпоредбата на чл.64 ал.3 от ЗОП срокът по чл.64 ал.1 от ЗОП се намалява на 28 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа: I. плик № 1 "Документи за подбор": 1)Подробен списък по чл.56 ал.1 т.14 от ЗОП на всички документи по плик 1, плик 2 и плик 3, по образец на участника, подписан от участника или упълномощ. лице ; 2) Документи доказващи правосубектност на участника: а) За ЮЛ и ЕТ-заверено копие на док. за регистр-я или се посочва ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търг. рег. Участник физическо лице(ФЛ) представя копие от документ за самоличност. Участници-обединения-когато са създадени слъгласно Закона за регистър БУЛСТАТ преди подаване на офертата, представят завер. копие от рег-ята си по БУЛСТАТ. Когато не е представен ЕИК, по чл. 24 ал.1 от ППЗОП участниците-ЮЛ или ЕТ,представят и удост-я за акт. съст-е, издадено не по-рано от 4 мес. преди датата на подаване на офертата.Чуждестранни ЮЛ прилагат заверено копие на екв. документ от съдебен,админист. или друг еквивал. орган от държавата, в която са установени, издаден не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на офертата.С представянето на такъв документ не отпада задълж. за предст. на документ за регистрация,когато участникът е ЮЛ или ЕТ.Представя се и завер. копие на док-т за рег.по ДДС,или декл. свободен текст(в превод), че участникът не е рег. по ДДС. б) Чужди ФЛ,ЮЛ,или техни обединения,представят приложимия за тях документ по т.2.а) в официален превод на бълг. език,а също и докум. за акт.съст. и деклар. по ДДС-но в превод.Участник обед-е,което не е ЮЛ, прилага нотар. заверен оригинал или нотар. зав. копие на учр. акт за създ. на обед. (виж т.III.1.3 в Обявл-то), и в превод на български.Участник-обединение, което не е ЮЛ представя док-те съгласно указанията на т. 2.а) и т. 2.б) за всяко ФЛ и ЮЛ, включено в обединението. Ако участник ще ползва подизпълнители, документите, съгласно указания на т. 2.а) и т. 2.б), се представят и за всеки от тях. 3) Нотар. зав. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участника не се представлява от лице, имащо право на това, съгласно инф-я посочена по ЕИК в Търг. регистър или в удост-е за акт. съст-е); 4)Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а-д и ал. 2, т. 2 (предл. първо) и 5 от ЗОП /по образец/ , по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 2a(предл. първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП /по образец/ и по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП /по образец/ – попълват се, подписват се и се подпечатват /когато е приложимо/ в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП. 5)Доказат. по раздел III, т. 2.2. "Икон. и фин. възможности" - "Изискуеми док. и инф-я" - не се изискват; 6) Доказат. по раздел III, т. 2.3. "Техн. възможности"- не се изискват. 7)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 8)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - когато се ползват такива; 9) Декларация за съгласие за участие на подизпълнител - попълва се и се подписва от представляващия подизпълнителя; 10)Документите за подизпълнителите (ако е приложимо) съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП; 11)Декларация от участник в обединението; 12) Офертно предложение по образец; 13)Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на поръчката; 14).Декл. за съгласие с електронна кореспонденция. Не могат да участват в процедурата за възлагане на поръчката участници, членове в обединението или подизпълнители, при които лицата по разпоредбата чл.47 ал.4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на: — § 1, т. 1 от ДР на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; — § 1 т.23а и т.24 от ДР на ЗОП и които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. >Продължава в раздел VI.3 по-надолу в това Обявление>>
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: „Чл. 50 ал. 1 ЗОП „За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците възложителят може да изиска от тях да представят“.
Минимални изисквания: Възложителят не изисква от участниците и техните подизпълнители доказване на икономическо и финансово състояние. (по смисъла чл. 25 ал. 1 т. 6 от ЗОП).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: „Чл. 51 ал.1 ЗОП „За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците възложителят МОЖЕ да изиска от тях да представят“.
Минимални изисквания: Възложителят не изисква от участниците и техните подизпълнители доказване на техническите възможности и квалификация. (по смисъла чл. 25 ал. 1 т. 6 от ЗОП).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

160

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.01.2014 г.  Час: 10:30
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в зала 16 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на получените оферти, по смисъла на чл.68 ал.3 от ЗОП, имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Съгласно чл. 68, ал. 2 от ЗОП, при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, получилите документация за участие лица ще се уведомят писмено. В съответствие с чл.69А ал.3 от ЗОП, възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник, както и по ускорен електронен способ и чрез обявяване на Интернет-адреса на Община Белене: http://obshtina.belene.net/_index.php в раздел „Профила на купувача”. За резултатите от оценяването на офертите всеки участник ще бъде уведомен писмено.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Подобряване на управлението и организацията на работа в Община Белене”, финансиран по ОП „Административен капацитет”, ДБФП рег. № 13-11-24 от 02.09.2013 г.” сключен между Община Белене и Министерство на финансите.

VI.3) Допълнителна информация

>Продължение от Разд. ІІІ, т. 2.1. Изискуеми док. и инф-я>Подизпълнителите представят документите съгласно чл.56, ал. 2 ЗОП във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 от ЗОП към съдържанието на ПЛИК № 1 „Документи за подбор”; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физич. или юрид. лице, включено в обединението.Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физ. или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1,т. 1 ЗОП се представя в официален превод, а тези по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5, 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. II.Плик№2 "Предл. за изп. на поръчката" - в плика са поставя документите по чл.56 ал.1 т.7 от ЗОП; III.Плик № 3 „Предл. цена” - в плика се поставя предложението по чл.57 ал.1 т.10 ЗОП изготвено по обр. от док. за участие. Договорът за обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора за обществена поръчка не изпълни задължение по смисъла на чл.42 ал.1 от ЗОП. Възложителя ще приложи хипотезите на чл.72 ал.2 от ЗОП и 48 ал.2 и ал.3 от ППЗОП, в случай че настъпят посочените в тези разпоредби обстоятелства. С подписване и сключване на договорa за изпълнение на обществената поръчка, Изпълнителят предоставя на Община Белене изключителните права по чл.14 от Договора за обществената поръчка, за извършените и изпълнените от него дейности по чл.1.1 от Договора, за България и чужбина. Документацията за участие може да се получава и на електронен носител в сградата на Община Белене от 08ч до 17ч всеки работен ден, до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите на адрес: Община Белене – гр. Белене, ул. „България” № 35,стая №22. При писмено поискване от заинтересовано лице, отправено по факса или електронна поща на Възложителя, посочени в настоящото обявление, електронния носител с документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Краен срок за получаване на документацията за участие е съгласно срокът посочен в Обявлението (виж раздел ІV.3.3 ) или решението за промяна (когато е приложимо) по чл.27А от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ