Версия за печат

00309-2013-0007

BG-Гулянци: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гулянци, ул."Васил Левски" №32, За: Сийка Захариева- Началник отдел "Управление на общинската собственост", РБългария 5960, Гулянци, Тел.: 06561 2171, E-mail: siyka_dimitrova@b-trust.org, Факс: 06561 2567

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gulyantsi.net/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на комплекс от дейности по проект „Повишаване на ефективността и организацията на работа на община Гулянци”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 - Извършване на функционален анализ, който обхваща всички общински структури и функции; Обособена позиция № 2 - Оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в общинската администрация на община Гулянци; Обособена позиция № 3 – Повишаване капацитета на служителите на общинската администрация за подобряване ефективността и ефикасността на изпълнението на техните задължения

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Гулянци, общинска администрация Гулянци
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата поръчка е предоставяне на услуги по проект „Повишаване на ефективността и организацията на работа на община Гулянци”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 - Извършване на функционален анализ, който обхваща всички общински структури и функции; Обособена позиция № 2 - Оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в общинската администрация на община Гулянци; Обособена позиция № 3 – Повишаване капацитета на служителите на общинската администрация за подобряване ефективността и ефикасността на изпълнението на техните задължения. Целта на настоящата поръчка е да се осигурят качествени и ефективни експертни услуги свързани с извършване на анализи, проучвания разработване на документи по проект „Повишаване на ефективността и организацията на работа на община Гулянци” съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO002/12/1.1-04, Договор № 12-11-20/01.11.2012 г. по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския Социален Фонд.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
42382.99 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предлагана цена; тежест: 50
Показател: срок на изпълнение ; тежест: 30
Показател: техническо предложение; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

ДА


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 553016 от 31.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 76 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Извършване на функционален анализ, който обхваща всички общински структури и функции
V.1) Дата на сключване договора
13.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Агенция за регионално икономическо развитие” Стара Загора ЕИК 123079354, ул."Генерал Столетов"№ 127, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 605007, E-mail: office@szeda.eu, Факс: 042 638075

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 27800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 77 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси в общинската администрация на община Гулянци;
V.1) Дата на сключване договора
13.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Агенция за регионално икономическо развитие” Стара Загора ЕИК 123079354, ул."Генерал Столетов"№127, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 605007, E-mail: office@szeda.eu, Факс: 042 638075

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11458 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 78 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Повишаване капацитета на служителите на общинската администрация за подобряване ефективността и ефикасността на изпълнението на техните задължения
V.1) Дата на сключване договора
13.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Агенция за регионално икономическо развитие” Стара Загора EИК 123079354, ул."Генерал Столетов"№127, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 605007, E-mail: office@szeda.eu, Факс: 042 638075

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3124.99 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ПРОЕКТ „Повишаване на ефективността и организацията на работана община Гулянци” BG051PO002/12/1.1-04, Договор № 12-11-20/01.11.2012год. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския Социален Фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор