Версия за печат

00126-2013-0011

BG-Несебър: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Несебър, ул. Еделвайс 10, За: Сюрея Исуф, РБългария 8230, Несебър, Тел.: 0554 29399, E-mail: opnesebar@abv.bg, Факс: 0554 29399

Място/места за контакт: отдел "Инвестиционна политика"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на одит по проект "Събиране, пречистване и отвеждане на пречистените отпадъчни води от агломерация Несебър - Сл. бряг - Равда", в рамките на оперативна програма "Околна среда 2007 -2013"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: на територията на община Несебър и местоположението на ПСОВ-Равда
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

При изпълнението на настоящата обществена поръчка, Изпълнителят следва стриктно да спазва изискванията на приложимото законодателство и Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. Изпълнението на дейността следва да бъде съобразено с приложимите международни счетоводни и международно признати одитни стандарти и да включва: • мобилизация на екип от експерти с необходимата квалификация по отделните компетенции; • извършване на проверки на дейностите по проекта, в съответствие с принципите за добро финансово управление; • извършване на проверка на съответствието с изискванията на националното законодателство (ЗОП, ППЗОП) на изборът на изпълнители на отделните дейности; в случай, че дейности не са възложени по реда на ЗОП, одиторът трябва да се увери, че начина на възлагане е такъв, че да гарантира изпълнението на дейностите в съответствие с приложимите принципи на останалите процедури от одитната рамка; • извършване на проверки, удостоверяващи, че всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; • извършване на проверки на наличността и валидността на първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност; • удостоверяване, че бенефициентът - Община Несебър, е извършил пълна документална проверка на първо ниво – верификация на разходите от изпълнители и проверки на място; • проверка за спазване на изискванията поддържане на адекватна одитна пътека; • проверка и удостоверяване, че всички дейности са надлежно документирани и всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; • извършване на проверка на докладваните нередности; • удостоверяване, че слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин от Община Несебър; • удостоверяване, че исканията за средства, подадени от Община Несебър, са точни, пълни и във формат, изискван от УО; • проверки за удостоверяване, че неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; • проверки на счетоводните системи и осчетоводявания; • проверки за двойно финансиране; • проверки на мерките за информация и публичност по Проекта. Подробно описание на обхвата на дейностите се съдържа в Пълното описание на предмета на поръчката и Техническите спецификации – част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
340443.63 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническа оценка - показател П1 "организация и методологгия"; тежест: 40
Показател: техническа оценка - показател П2 "план за изпълнение на дейностите по одита" ; тежест: 30
Показател: финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 537619 от 18.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 459 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на одит по проект „Събиране, пречистване и отвеждане на пречистените отпадъчни води от агломерация Несебър – Слънчев бряг – Равда”, по Оперативна програма ”Околна среда 2007 - 2013”
V.1) Дата на сключване договора
12.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Грант Торнтон" ООД, ЕИК:831716285, бул. "Черни връх" №26, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9805500

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 340443.63 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 340443.63 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът „Събиране, пречистване и отвеждане на пречистените отпадъчни води от агломерация Несебър – Слънчев бряг – Равда”, част от който е и предмета на настоящата обществена поръчка, се изпълнява по Оперативна програма ”Околна среда 2007 - 2013” и се съфинансира от Кохезионния фонд на ЕС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор