Версия за печат

01050-2013-0016

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130169256

Министерство на икономиката и енергетиката, Ул. 6-ти септември 21, За: Мариана Сиракова, Република България 1052, София, Тел.: 02 8075350, E-mail: m.sirakova@mee.government.bg,, Факс: 02 9329299

Място/места за контакт: ГД "Европейски фондове за конкурентоспособност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.opcompetitiveness.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.mi.government.bg/bg, http://www.opcompetitiveness.bg/..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития, касаещи изпълнението на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ (ОПК) 2007-2013 и подготовката на бъдещата оперативна програма за периода 2014-2020 г.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития, касаещи изпълнението на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ (ОПК) 2007-2013 и подготовката на бъдещата оперативна програма за периода 2014-2020 г.“. Основната цел на поръчката е да се подпомогне Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност" при организиране на мероприятия/събития, касаещи изпълнението на ОП "Конкурентоспособност" и подготовка за програмирането на следващия програмен период 2014-2020 г. Финансирането на обществената поръчка ще бъде осигурено от Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007 - 2013”, приоритетна ос 5 „Техническа помощ” (Проект BG161РО003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие. Предметът на поръчката включва логистично обезпечаване на 15 броя мероприятия, съответно 5 броя за до 70 участника и 10 броя за до 200 участника. Броят на мероприятията е прогнозен.Организирането на мероприятията включва: а) осигуряване на лицензиран транспорт от гр. София до мястото на мероприятието/събитието и обратно до гр. София (междуградски и/или вътрешен при необходимост); б) осигуряване на конферентни зали, подходящи за провеждане на съответното мероприятие; в) осигуряване на необходимото техническо оборудване и озвучаване за залите, изготвяне на звукозапис и предоставянето му на електронен носител; г) изготвяне на снимков материал; д) превод на съответните езици, на които ще бъдат провеждани мероприятията; е) осигуряване на нощувки за участниците в мероприятието; ж) осигуряване на кетъринг услуги (закуска, обяд, вечеря, кафе паузи); з) изготвяне, отпечатване и разпространение покани до участниците в мероприятието; и) изготвяне на присъствени списъци на потвърдилите участници, изграждане на временна регистратура и извършване регистрацията им в деня на мероприятието; й) отпечатване и окомплектоване на предварително подготвените и подадени от възложителя материали за съответното събитие; к) изготвяне на табели и баджове за участниците по одобрен от Възложителя модел (при необходимост); л) изготвяне, отпечатване и изпращане на покани до минимум 10 (десет) медии, с цел осигуряване на присъствието на журналисти, на събития, за които възложителят счита, че трябва да бъдат отразени (при необходимост); м) архивиране и предоставяне на възложителя на материалите от съответните публикации в печата, както и записи от електрони медии (телевизии, радиа, интернет издания). Мероприятията ще бъдат организирани и проведени на територията на Република България. Мястото за провеждане на всяко мероприятие ще бъде съгласувано предварително с възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
522500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 044 - 070695 от 02.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 155 - 270841 от 10.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 642 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития, касаещи изпълнението на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ (ОПК) 2007-2013 и подготовката на бъдещата оперативна програма за периода 2014-2020 г.“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ИВЕНТ ДИЗАЙН“ ООД; ЕИК:175152418, бул. „България“ № 88, Офис 8, Република България 1680, София, Тел.: 02 808171, E-mail: info@eventdesignbg.com, Факс: 02 8548464

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 522500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 522500 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането на обществената поръчка ще бъде осигурено от Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007 - 2013”, приоритетна ос 5 „Техническа помощ” (Проект BG161РО003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.12.2013 г.