Версия за печат

00268-2013-0016

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б, За: Людмила Александрова - директор на дирекция "ФСДУСОП"; Пламенка Василева - старши юрисконсулт в дирекция "ФСДУСОП", България 1233, София, Тел.: 02 8181216; 02 8181242, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.aref.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: предоставяне статут на бежанецДруго (моля пояснете): предоставяне статут на бежанец

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и инсталация в Държавна агенция за бежанците при МС на 50 броя компютри, 40 броя принтери и друго необходимо оборудване на работните места на новоназначени служители в Държавна агенция за бежанците при МС.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Места за настаняване на чужденци, търсещи закрила – гр. Харманли, гр. София, „Враждебна“ и „Военна рампа“
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и инсталация в Държавна агенция за бежанците при МС на 50 броя компютри, 40 броя принтери и друго необходимо оборудване на работните места на новоназначени служители в Държавна агенция за бежанците при МС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
223384 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 572966 от 03.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 01-11754 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
11.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СТАНТЕК“ ЕООД, ЕИК 121604510, район Слатина, ул.Венера №4, България 1113, гр. София, Тел.: 02 9266988

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 223384 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

На основание чл.92a във връзка с чл.90, ал.1, т.4 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ е сключен договор със „СТАНТЕК“ ЕООД, ЕИК 121604510, с адрес и седалище на управление: гр. София 1113, район Слатина, ул.Венера №4 за доставка и инсталация в Държавна агенция за бежанците при МС на 50 броя компютри, 40 броя принтери и друго необходимо оборудване на работните места на новоназначени служители в Държавна агенция за бежанците при МС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На основание чл.92a във връзка с чл.90, ал.1, т.4 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и е сключен договор със „СТАНТЕК“ ЕООД, ЕИК 121604510, с адрес и седалище на управление: гр. София 1113, район Слатина, ул.Венера №4 за доставка и инсталация в Държавна агенция за бежанците при МС на 50 броя компютри, 40 броя принтери и друго необходимо оборудване на работните места на новоназначени служители в Държавна агенция за бежанците при МС.