Версия за печат

00334-2013-0014

BG-София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция "Митници", ул. Г.С.Раковски № 47, За: Мариана Митева, Р България 1202, София, Тел.: 02 98594108, E-mail: mariana.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594060

Място/места за контакт: Централно митническо управление, отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.customs.bg.

Адрес на профила на купувача: htpp://www.customs.bg/bg/page/358.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: митническа дейностДруго (моля пояснете): митническа дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Повишаване на знания и умения при моделиране и оптимизиране на бизнес процесите и ИТ архитектурата и прилагане на методологии за софтуерни проекти в Агенция ”Митници”, с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – „Провеждане на обучение по софтуерна платформа ARIS Business Architect 7.1" Обособена позиция № 2 – „Провеждане на обучение по Project management Fundamentals (в областта на разработването на софтуер)” във връзка с Договор № ЦА12-22-38/05.06.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект: „Повишаване на знания и умения при моделиране и оптимизиране на бизнес процесите и ИТ архитектурата и прилагане на методологии за софтуерни проекти в Агенция ”Митници”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обособена позиция № 1 – „Провеждане на обучение по софтуерна платформа ARIS Business Architect 7.1.”, разпределено по следните теми: • Обучение на 12 експерти на тема: „Моделиране на бизнес процеси с ARIS Business Architect 7.1"; • Обучение на 12 експерти на тема: „Администраторски функции в ARIS Business Architect 7.1” ; • Обучение на 12 експерти на тема: „Оптимизиране на бизнес процесите с помощта на ARIS Business Architect 7.1”; • Обучение на 12 експерти на тема: Описание на функционални изисквания към ИС с помощта на ARIS Business Architect 7.1” ; • Обучение на 12 експерти на тема: „Моделиране, анализиране и поддържане в актуално състояние на ИТ архитектурата на Агенция ”Митници” с помощта на ARIS Business Architect 7.1” Обособена позиция № 2 – „Провеждане на обучение по Project management Fundamentals (в областта на разработването на софтуер)” - на 12 експерти

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80511000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
48000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 553732 от 02.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1607/100 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Провеждане на обучение по софтуерна платформа ARIS Business Architect 7.1.”
V.1) Дата на сключване договора
10.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ВИВАНСА ООД, ЕИК 201809971, ул. Пирински проход № 47Г, Р България 1680, София, Тел.: 02 8504010, Факс: 02 8504010

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 44400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1607/101 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Провеждане на обучение по Project management Fundamentals (в областта на разработването на софтуер)”
V.1) Дата на сключване договора
10.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ВИВАНСА ООД, ЕИК 201809971, ул. Пирински проход № 47Г, Р България 1680, София, Тел.: 02 8504010, Факс: 02 8504010

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предметът по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № ЦА12-22-38/05.06.2013 г. е посочен в проект „Повишаване на знания и умения при моделиране и оптимизиране на бизнес процесите и ИТ архитектурата и прилагане на методологии за софтуерни проекти в Агенция „Митници””. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор