Версия за печат

00610-2013-0009

BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за регулиране на съобщенията, ул. "Гурко" № 6, За: Мария Бончева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492239, E-mail: mbontcheva@crc.bg

Място/места за контакт: Мария Бончева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.crc.bg.

Адрес на профила на купувача: www.crc.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Измерване на времето за пренасяне "от край до край" на единични вътрешни пощенски пратки с и без предимство в мрежата на оператора със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга, съгласно изискванията на стандарти БДС EN 14508:2003+А1:2007 и БДС EN 13850:2002+А1:2007".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 4
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ул. "Гурко" № 6
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Съгласно разпоредбата на чл. 15, ал. 1, т.7 от ЗПУ, КРС определя съответстващи на действащите български и европейски стандарти нормативи за качеството на универсалната пощенска услуга и ефикасността на обслужване и осигурява за своя сметка ежегодно извършване на измерването на изпълнението им от независима организация. Директива 2008/6/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 20 февруари 2008г. за изменение на Директива 97/67/ЕО, определя стандарти за качество на универсалната пощенска услуга на територията на общонстта. Със свое Решение № 655 от 14.07.2011г., КРС е приела Нормативи за качество на универсалната пощенска услуга и ефикасността на обслужване /Нормативите/, обн. ДВ, бр.64 от 19 август 2011г., в които са определени нормативи за качество по отношение на: времето за пренасяне "от край до край" на пощенски пратки и пощенски колети; редовност на събиране и доставяне на пощенски пратки и колети; време за извършване на универсалната пощенска услуга; срокове за обработване на рекламации. Във връзка с гореизложеното и на основание чл. 3, ал. 1, т. 2 и чл. 14, ал. 1, т. 1 от ЗОП, КРС, чрез открита процедура, възлага обществена поръчка с предмет:"Измерване на времето за пренасяне "от край до край" на единични вътрешни пощенски пратки с и без предимство в мрежата на оператора със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга, съгласно изискванията на стандарти БДС EN 14508:2003+А1:2007 и БДС EN 13850:2002+А1:2007".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60000000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
196640 BGN с ДДС 23%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 556857 от 23.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 03-08-110 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
06.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Прайсуотърхаускупърс Бизнес Солюшънс С.А. /PWC/, ул. "Кифисиас"-268,, Гърция 15232, Чаландри, Тел.: 00359 897921094

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 196640 BGN с ДДС 23%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 50%
Кратко описание
Съдействие по изпълнение на фазите от договора.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор