Версия за печат

00814-2013-0044

BG-Враца: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Враца, ул. "Стефанаки Савов" № 6, За: Латинка Симова, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 627412, E-mail: rozalinageorgieva@b-trust.org, Факс: 092 623061

Място/места за контакт: Дирекция АПД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vratza.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vratza.bg/?category=18.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на материали за информационни събития по проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център във Врацa“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Областен информационен център гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на материали за информационни събития по проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център във Врацa“, финансиран съгласно договор № BG161PO002-3.3.02-0025- C0001 по Оперативна програма „Техническа помощ” 2007-2013 г. 1.Тефтери - 200 бр.; 2.USB – Флаш памет - 500 бр.; 3.Чанти за документи, кожа - 50 бр.; 4.Чанти за документи, текстил - 150 бр.; 5.Тениски - 1000 бр.; 6.Шапки - 1000 бр.; 7.Чаши - 1000 бр. Задължително е използването на визуализацията по проекта, логото “ЕВРОФОНДОВЕТЕ” и web-сайта: www.eufunds.bg

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18936000, 18331000, 18441000, 39221120, 30196100

Описание:

Чанти от текстилни материали
Тениски
Шапки
Чаши
Тефтери за планиране на заседания


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19500 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 561174 от 24.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История У-251 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на материали за информационни събития
V.1) Дата на сключване договора
11.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ ДАНЧО АВРАМОВ, ЕИК 106592385, ул. "Поп Тодор Врачански" 1, вх. Б, ап. 17, Република България 3000, Враца, Тел.: 088 6050088

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19500 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център във Врацa“, с номер на договора от ИСУН - BG161РО002-3.3.02-00025-С0001 от 12.07.2011 г., финансиран от Оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор