Версия за печат

00106-2013-0008

BG-гр. София: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. "М-р Г. Векилски" № 2, За: Стефан Тасков, Венцислав Петков, Република България 1309, гр. София, Тел.: 02 9263934; 02 9263948, E-mail: s.taskov@gdo.bg, v.petkov@gdo.bg, Факс: 02 9263947

Място/места за контакт: Главна дирекция "Охрана" към Министерство на правосъдието

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: правосъдиеДруго (моля пояснете): правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на дейности за информация и публичност на проект: „Разработка, конфигуриране и внедряване на Специализирана информационна система за управление в ГД „Охрана” и включването й към Единната информационна система за противодействие на престъпността” по договор № КС11-33-2/29.11.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Главна дирекция "Охрана" към Министерство на правосъдието
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Пресконференция за стартиране на проекта с участие до 50 души. Изработка на презентационни материали за конференциите, информационни табелки на участниците и др. Изработване на 2 бр. банера/винил. Периодично предоставяне на съобщения за телевизии, интернет издания, вестници и радия до 20 броя представяния за периода. Изготвяне на информационен бюлетин – електронен 300 импресии през проектния период. Отпечатани папки - 200 бр. Месечен електронен бюлетин -18 бр. Химикалки с лого -200 бр. Блокпад – 200 бр. Брошури– 200 бр. 2 броя банери с логото на проекта. Заключителна пресконференция – до 50 души. Изработка на презентационни материали за конференциите – презентации, информационни табелки на участниците и др.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 22000000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16420 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 512006 от 04.12.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 556650 от 22.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-00-397 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на дейности за информация и публичност на проект: „Разработка, конфигуриране и внедряване на Специализирана информационна система за управление в ГД „Охрана” и включването й към Единната информационна система за противодействие на престъпността” по договор № КС11-33-2/29.11.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК,съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд
V.1) Дата на сключване договора
06.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ” ООД, ЕИК 103862812, бул. Генерал Столетов № 49, Република България 1113, гр. София, Тел.: 02 8321183, Факс: 02 9310274

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16420 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект: „Разработка, конфигуриране и внедряване на Специализирана информационна система за управление в ГД „Охрана” и включването й към Единната информационна система за противодействие на престъпността” по договор № КС11-33-2/29.11.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор