Версия за печат

00193-2013-0020

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

Технически университет - София, бул. Климент Охридски, № 8, За: Донка Симеонова, Николай Николов, Р България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: dsimeonova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: София, бул. Климент Охридски, № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.tu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на 5 /пет/ осна прецизна система за високоскоростно фрезоване с ултразвукови колебания тип „ултразвуков СНС обработващ център“ в изпълнение на дейностите по договор BG161PO003-1.2.04-0037-С0001 „Инфраструктура за бързо дигитално изграждане и материализиране на персонални костни и зъбни импланти“ с финансовата подкрепа на оперативна програма “Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие и от националния бюджет на Република България“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката е гр. София, бул. Климент Охридски, № 8, Техническия университет – София.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва изпълнението на: 1. валидиране на специфичната техническа окомплектовка и технологична екипировка на оборудването; 2. Приемане на оборудването по отношение на постигнати основни показатели (по стандарт ISO 230-2006, част 1 до 6) при производителя; 3. доставка на оборудването; 4. монтаж, инсталация и пускане в експлоатация на доставеното оборудване; 5. обучение за работа с доставеното оборудване; 6. гаранционно обслужване на доставеното оборудване и доставка на резервни части. Предлаганото оборудване трябва да е ново, неупотребявано и да не е рециклирано. Предлаганото оборудване трябва да отговаря на законовите изисквания в Република България относно техническа експлоатация, норми за безопасност и включване към електрическата мрежа. Всички устройства трябва да бъдат комплектовани (с необходимия хардуер, кабели, софтуер и др.), така че да бъдат работоспособни и да изпълняват функциите, заложени в спецификациите. Ако се окаже, че дадено устройство не може да изпълнява дадена функция поради недостиг или липса на даден хардуерен модул, софтуер или кабел, то този хардуерен модул, софтуер или кабел трябва да бъдат доставени от Изпълнителя безплатно. Доставяното оборудване трябва да съответства на изискванията от част Техническа спецификация. Предложенията, които не отговарят на минималните изисквания ще бъдат отстранени от по-нататъшно участие в процедурата. Изисквания за обучение на служители на Възложителя свързано с ползването на предмета на поръчката: Изпълнителят е длъжен да проведе еднократно обучение на определени от Възложителя служители за работа с монтираното оборудване/система.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42612000

Описание:

Обработващи центрове

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Включва доставката на ултразвуков CNC обработващ център – 1 брой. Техническите и функционални характеристики са подробно описани в част Техническа спецификация от документацията за участие. Максималната прогнозна стойност на поръчката е до 980 000.00 (деветстотин и осемдесет хиляди) лева без ДДС. Оферти, съдържащи предлагана цена, която е по голяма от посочената по горе максимална прогноза стойност на поръчката, ще бъдат отстранявани.

Стойност, без да се включва ДДС
980000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 9 000 (девет хиляди) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, в една от двете възможни форми: парична сума, внесена по следната сметка на ТУ - София: Банка:БНБ, Банков код (BIC): BNBGBGSD, Банкова сметка (IBAN):BG 80 BNBG 9661 3300 1036 01 Когато участникът избере гаранция за участие да бъде парична сума, внесена по сметка на ТУ-София в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие по обществена поръчка, открита с решение №.., или под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност най-малко 120 календарни дни от датата на представяне на офертата, да бъде посочено, че е за обществ. поръчка,открита с решение №…В текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за задържането й по реда на чл.61 ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата (след прилагане на чл.68,ал.8 и ал. 9 от ЗОП), ако не представи оригинал на платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата (след прилагане на чл.68,ал.8 и ал. 9 от ЗОП), ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност най-малко 120 дни от датата на представяне на офертата, че е за настоящата общ. поръчка и че възможността за задържането й е по реда на чл. 61 ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на ТУ - София: Банка: БНБ, Банков код (BIC): BNBGBGSD, Банкова сметка (IBAN): BG 80 BNBG 9661 3300 1036 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко 30 (тридесет) дни след подписване на Констативен протокол за въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката, за която се представя гаранцията.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и 62 от ЗОП. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Авансово заплатената по договора сума се обезпечава от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с банкова гаранция, открита в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане. Банковата гаранция следва да бъде открита до 5 (пет) работни дни от подписване на договора и да е със срок на валидност не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след датата на подписване на Констативен протокол за извършен монтаж и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши плащане в срок до 3 работни дни след първо писмено искане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращ, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ,не е изпълнил някое от договорните си задължения. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Гаранцията за авансово плащане се освобождава след напълно възстановяване на авансовото плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, освен ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил същата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора се заплаща по банковата сметка на Изпълнителя, както следва: 1. аванс 20 % от стойността на договора се заплаща в срок до 30 (тридесет) дни от датата на подписване на договора и представени валидна банкова гаранция за авансово плащане и оригинална фактура за дължимата стойност; 2. междинно плащане – 20 % от стойността на договора се заплаща в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на протокол за валидиране на специфичната техническа окомплектовка на системата за високоскоростно фрезоване тип «ултразвуков CNC обработващ център» и необходимата технологична екипировка и представена оригинална фактура за дължимата стойност; 3. междинно плащане – 20 % от стойността на договора се заплаща в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на протокол за Приемане на оборудването тип «ултразвуков CNC обработващ център» и необходимата технологична екипировка по отношение на постигнати основни показатели (по стандарт ISO 230-2006, част 1 до 6) при производителя и представена оригинална фактура за дължимата стойност; 4. междинно плащане – 20 % от стойността на договора се заплаща след доставка и инсталация на оборудването в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на Приемо – предавателния протокол и представена оригинална фактура за дължимата стойност и представяне на следните документи: Технически и сервизни книги за доставеното оборудване на български и английски език. Технически паспорт/и; Техническо описание/я – на български език; Инструкции/ръководство за експлоатация – на български език; Сертификати за качество и декларации за съответствие – на български език; Гаранционни карти; Протокол за успешно проведени 72-часови изпитвания; Оригинална фактура за дължимата стойност. 5. окончателно плащане - 20 % от стойността на договора в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на Констативен протокол за въвеждане в експлоатация (включително обучение на представители на Възложителя) и представяне на оригинална фактура за дължимата стойност. Авансово заплатената по договора сума се обезпечава от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с банкова гаранция, открита в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане. Банковата гаранция следва да бъде открита до 5 (пет) работни дни от подписване на договора и да е със срок на валидност не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след датата на подписване на Констативен протокол за извършен монтаж и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши плащане в срок до 3 (три) работни дни след първо писмено искане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращ, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ, не е изпълнил някое от договорните си задължения. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да откаже плащането на аванса, когато: - банковата гаранция не е открита и не му е представена в определения срок; - в посочения срок му е представена банкова гаранция с допълнителни условия или с условия, които се различават от посочените по-горе. Гаранцията за авансово плащане се освобождава след напълно възстановяване на авансовото плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, освен ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил същата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата могат да участват бълг. или чуждестранни физ. или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и документацията. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47,ал.1, т.1, б. „а“-„д“, т.2 и 3, чл.47,ал. 2, т.1,2а (без предложение второ),3,4 и 5, ал. 5, т. 1 и 2. от ЗОП. От участие ще бъде отстранен участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47,ал.1,т. 1,б.„а“-„д“,т.2 и 3, чл.47,ал. 2,т. 1,2а,3,4 и 5, ал. 5, т. 1 и 2. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. В плика се поставят три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 с надпис "Документи за подбор" и наименованието на Участника, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл.56, ал.1, т.1-6, 8, 12–14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците и съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата (оригинал), подписан от участника –Образец № 1;2.Оферта (в оригинал) –Образец 2; 3. Споразумение/Договор за създаване на обедин. за участие в обществ. поръчка (оригинал),сключен при условията на т.1.13 Раздел І „Условия за валидност на офертата”,част 4 „Указания за подготовка на оферта" от документацията–когато участникът е обедин.,което не е юридич.лице;4.Нотар. заверени пълномощни от всички участници в обедин., с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (оригинал) – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението;5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106, т. 1, , б. “а”, „б”, „в”, „г”, “д” и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/№ 966/2012 г., на Европейския парламент и на Съвета (оригинал)-Образ. 5; 6.Административни сведения (оригинал) - Образ. 6; 7.Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юрид. лице или ЕТ; Документ за създаване на обедин. за участие в обществ. поръчка (оригинал или нотар. заверено копие)–когато участник в процедурата е обединение от физ. и/или юрид. лица;Копие от документа за самоличност, когато участникът е физ.лице(заверени от участника копия).Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника.8. Удостоверение за актуално състояние за участници, които не са вписани в ТР (оригинал или заверено от участника копие). Чужд. юрид. лица представят съответен еквивал. документ, издаден от съдебен или администр. орган в държавата, в която са установени.Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му.9. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата (оригинал)–представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалното му състояние;10. Декларация по чл.47,ал.1, т.1, буква а-д, ал. 2,т.2а (без предложение второ) и 5 и ал.5,т.1 от ЗОП (оригинал)–Образец 8;11. Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3, ал.2,т.1,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП (оригинал)–Образец 9; 12.Декларация по чл.56, ал.1,т.12 от ЗОП (оригинал)-Образец 10.13. Документ за гаранция за участие в процедурата–оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;14.Списък на подизпълнителите,които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, съгл. чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП. 15.Доказателства по чл.50 от ЗОП за икономическото и финансовото състояние на участника; 16.Доказателства по чл.51 от ЗОП за техническите възможности и квалификация на участника.Плик 2-Предложението за изпълнение на поръчката в отделен запечатан непрозрачен плик, изготвено при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката(образец 3),включващо и срока за изпълнение на поръчката.Плик 3-Ценовата оферта в отделен запечатан непрозрачен плик (образец 4).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Информация за оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните 3 години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си (оригинал) - Образец № 10; Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има реализиран оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката общо за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 1 800 000 (един милион и осемстотин хиляди) лева без ДДС. Доставки, сходни с предмета на поръчката, са доставки на 5 осен обработващ център за прецизно фрезоване. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания, след прилагане на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация (оригинал), съдържаща списък на основни договори за доставки, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - Образец № 12. Препоръките трябва да посочват най-малко срока на договора (начална и крайна дата), вида на извършените доставки, както и дали са изпълнени качествено. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. 2. Декларация (оригинал), съдържаща оторизирана сервизна база за гаранционно поддържане и списък на специалисти, сертифицирани от производителя на предлаганото техническо оборудване. Към декларацията се прилагат заверени от участника копия на сертификатите на специалистите - (свободен текст). 3.Валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП) на производителя на оборудването, предмет поръчката (заверено от участника копие); 4.Технически каталози/брошури на производителя на оборудването, предмет на поръчката, включващи кратко описание на основните технически характеристики на оборудването, посочена официална интернет страница на производителя (заверено от участника копие). Предлаганото оборудване следва да фигурират в актуалната производствена листа; 5.Сертификати, издадени от акредитирани лица, за удостоверяване съответствието на техническо оборудване със съответните стандарти или спецификации, както следва: предлаганите от участника изделия (техническо оборудване) трябва да покриват изискванията на националните и европейски (СЕ Сертификат) стандарти за електрическа безопасност или техни еквиваленти. 6.Доказателства, че участниците са упълномощени за територията на Република България от производителя или от негов официален представител или дистрибутор за предлаганото техническо оборудване, посочено в Техническата спецификация от документацията (заверено от участника копие от съответния документ/договор); 7.Доказателства, че предлаганото оборудване е оригинално, ново и неупотребявано, то трябва да отговаря на техническите изисквания, приложени в документацията и да фигурират в актуалната производствена листа на производителя (Доказва се, чрез декларация, свободен текст подписана и подпечатана от участника) - оригинал; При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има изпълнени през последните 3 (три) години (считано до датата, определена за краен срок за подаване на офертите по настоящата обществена поръчка) договор/и за доставка на оборудване, сходно с предмета на поръчката. Оборудване, сходно с предмета на поръчката, е 5 осен обработващ център за прецизно фрезоване. 2.Участникът трябва да предложи гаранционно сервизно обслужване за конкретното оборудване, предмет на поръчката и да разполага със специалист/и, сертифициран/и от производителя на предлаганото техническо оборудване. 3.Участникът трябва да представи валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент (или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП), издаден на производителя на оборудването. 4.Участникът трябва да представи кратко описание и/или и технически материали на български език на предлаганото оборудване, което ще бъде доставено, придружени с линк от официалната интернет страница на производителя на оборудването (заверено от участника копие). Посочените от участника интернет страници на производителя трябва да доказват основните технически параметри и комисията да получи друга техническа информация, по която ще бъдат оценявано оборудването, без цени. 5.Участникът трябва да представи сертификати, издадени от акредитирани лица, за удостоверяване съответствието на техническо оборудване със съответните стандарти или спецификации, както следва: предлаганите от участника изделия (техническо оборудване) трябва да покриват изискванията на националните и европейски (СЕ Сертификат) стандарти за електрическа безопасност или техни еквиваленти. 6.Участникът да е упълномощен за територията на Република България от производителя или от негов официален представител или дистрибутор за предлаганото оборудване. 7.Предлаганото от участника оборудване трябва да е оригинално, ново и неупотребявано, то трябва да отговаря на техническите изисквания, приложени в документацията и да фигурира в актуалната производствена листа на производителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие с подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнението на дейностите от обекта на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания, след прилагане на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически характеристики – П1; тежест: 55
Показател: Условия на гаранционен сервиз – П2; тежест: 15
Показател: Предложена цена – П3; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. Климент Охридски 8, ТУ-София,бл. 1 , етаж 1, залата на Академичния съвет на ТУ-София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на договор BG161PO003-1.2.04-0037-С0001 „Инфраструктура за бързо дигитално изграждане и материализиране на персонални костни и зъбни импланти“ с финансовата подкрепа на оперативна програма “Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие и от националния бюджет на Република България.

VI.3) Допълнителна информация

Когато участник предвижда участие на подизпълнители се прилага чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когто участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилага чл.56, ал. 3 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл. 56, ал. 4 от ЗОП. Условията и съдържанието на образците от документацията за участие са задължителни за учстниците. Ако офертата не е представена съгласно условията и съдържанието на образците, Възможителят има право да отстрани участника (след прилагане на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП) поради несъответствие на офертата с изискванията на документацията за участие. На Профила на купувача на интернет адреса на Възложителя: www.tu-sofia.bg се осигурява публичен достъп до документацията за участие. Достъпът за получаване на документация за участие се преустановява 10 дни преди изтичането на крайния срок за подаване на оферти, посочен в Обявлението. Документацията за участие няма да се продава. Възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на Профила на купувача на интернет страницата си на адрес: www.tu-sofia.bg в 3-дневен срок преди датата на отварянето им. Оферти се подават в Деловодството на ТУ-София: София, бул. Кл. Охридски, № 8, учебен блок № 1, ет. 3, каб. 1317. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Върху плика участникът записва „Оферта“, посочва наименованието на поръчката, адрес и лице за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ