Версия за печат

00385-2013-0017

BG-Пазарджик: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ПАЗАРДЖИК, бул. "България" №2, За: Вили Тодорова тел.: +35934402218, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402218, E-mail: v.todorova@pazardjik.bg, Факс: 034 440711

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pazardjik.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.pazardjik.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=60&Itemid=156&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на публичност на Проект: „Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Пазарджик”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на община Пазарджик, гр. Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на поръчката е УСЛУГА с наименование: „Осигуряване на публичност на Проект: „Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Пазарджик”, и обхваща изпълнението на следните дейности: № НАИМЕНОВАНИЯ Технически характеристики Мярка Кол-во 1.Прес-конференции(Проведени на територията на град. Пазарджик за минимален брой посетители – 25 човека. Разпечатване и разпространение на покани за събитието – 25 броя. Подготовка на пресконференциите – осигуряване на зала за 25 човека. Осигуряване на техническо оборудване – озвучаване на събитието и техника за визуално представяне на презентации и документи в цифров формат /напр. PPT, PDF, ODT, DOC/ осигуряване на снимков материал от събитието) - бр. - 2 2.Табела (Едностранна. Минимални размери 80/70 см. Материал: Устойчив на атмосферни влияния, подходящ за инсталация както на закрито така и на външна част на сграда /напр. метал, пластмаса/ пълноцветен печат върху винил, съдържащ информация за проекта /едностранно/, Задължителна визуализация съгласно изискванията на Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на ОПАК /описана по-долу/. Изискуемата информация трябва да заема поне 25% от цялата табела)- бр. - 1 3.Банер (Изработване на банер за разполагането му на интернет сайта на общината.Изисквания 350 Х 200 PX. Задължителна визуализация съгласно изискванията на Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на ОПАК /описана по-долу/. Изискуемата информация трябва да заема поне 25% от площта на банера) - бр. - 4.Брошури(Формат: А5; Брой страници – 4. Цветност: пълноцветно. Материал на книжното тяло – офсет, 80 грама. Информационни брошури за популяризиране на проекта, със задължителна визуализация съгласно изискванията на Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на ОПАК)- бр. -1000

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 551182 от 19.07.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 551182 от 18.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1356 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осигуряване на информация и публичност по проект: Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Пазарджик
V.1) Дата на сключване договора
27.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Матрица ЕООД Булстат 201184676, София, ж.к.Зона Б-5, бл.2, вх.В, ет.15, България 1000, София, Тел.: 088 7610553

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се отнася за изпълнение на дейности, които са част от и се финансират от Проект: „Осигуряване на публичност на Проект: „Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Пазарджик” по ОПАК

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор