Версия за печат

00213-2013-0006

BG-гр. Лозница: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лозница, гр. Лозница, ул. "Васил Левски" № 6, За: Метин Мустафов, РБългария 7290, гр. Лозница, Тел.: 08475 2551, E-mail: obloznica@abv.bg, Факс: 08745 2403

Място/места за контакт: ул. "Васил Левски" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.loznitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.loznitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на СМР за реализирането на проект “Реконструкция и модернизация на спортен и младежки център и изграждане на спортни площадки на територията на община Лозница””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: изпълнение на дейности на територията община Лозница (обхваща: гр. Лозница, с.Сейдол, с.Трапище, с.Веселина, с.Ловско, с.Каменар, с.Синя вода и с.Бели Лом)
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът на настоящата обществена поръчка e „Избор на изпълнител на СМР за реализирането на проект “Реконструкция и модернизация на спортен и младежки център и изграждане на спортни площадки на територията на община Лозница””. Дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка включват нуждата от подобряване състоянието на общинската материална спортна база обхващаща най-вече следните подобекти: 1.„Реконструкция и модернизация на младежки дом, гр.Лозница“; 2."Реконструкция и модернизация на Спортна зала гр.Лозница"; 3."Изграждане на спортна площадка и реконструкция и модернизация на съблекалня в УПИ I, кв. 24, гр. Лозница, община Лозница"; 4.„Изграждане на спортна площадка в УПИ I , кв.40 , с. Сейдол, община Лозница“; 5.„Изграждане на спортна площадка в ПИ73002.501.118, с. Трапище, община Лозница“; 6.„Изграждане на спортна площадка в УПИ I , кв. 9 , с. Веселина, община Лозница“; 7.„Изграждане на спортна площадка в УПИ IX, кв. 26 , с. Ловско, община Лозница“; 8.„Изграждане на спортна площадка в УПИ VI 117, кв. 20, с. Каменар, община Лозница“; 9.„Изграждане на спортна площадка в УПИ XI, кв. 36, с. Синя вода, община Лозница“; 10.„Изграждане на спортна площадка в ПИ 24092.501.17, кв. 5, с. Бели Лом, община Лозница“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212220, 45212221

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на многоцелеви спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на стадиони и други съоръжения за спорт

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка включват нуждата от подобряване състоянието на общинската материална спортна база обхващаща най-вече следните подобекти: 1.„Реконструкция и модернизация на младежки дом, гр.Лозница“; 2."Реконструкция и модернизация на Спортна зала гр.Лозница"; 3."Изграждане на спортна площадка и реконструкция и модернизация на съблекалня в УПИ I, кв. 24, гр. Лозница, община Лозница"; 4.„Изграждане на спортна площадка в УПИ I , кв.40 , с. Сейдол, община Лозница“; 5.„Изграждане на спортна площадка в ПИ73002.501.118, с. Трапище, община Лозница“; 6.„Изграждане на спортна площадка в УПИ I , кв. 9 , с. Веселина, община Лозница“; 7.„Изграждане на спортна площадка в УПИ IX, кв. 26 , с. Ловско, община Лозница“; 8.„Изграждане на спортна площадка в УПИ VI 117, кв. 20, с. Каменар, община Лозница“; 9.„Изграждане на спортна площадка в УПИ XI, кв. 36, с. Синя вода, община Лозница“; 10.„Изграждане на спортна площадка в ПИ 24092.501.17, кв. 5, с. Бели Лом, община Лозница“.

Прогнозна стойност без ДДС
4479948 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в размер 44 000. 00 лв. /четиридесет и четири хиляди/, представена в една от следните форми: парична сума или под формата на банкова гаранция. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Лозница: 1.1. Под формата на парична сума, внесена: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД - клон Разград, IBAN: BG 30 IORT 8116 3301 0000 00, BIC код: IORTBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие по обществена поръчка „Избор на изпълнител на СМР за реализирането на проект “Реконструкция и модернизация на спортен и младежки център и изграждане на спортни площадки на територията на община Лозница””; 1.2. или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образец от документацията (Образец № 18).Участниците в процедурата могат да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като изискат в нея да се съдържат условията, разписани в образеца от документацията. Чуждестранните лица могат да представят банкова гаранция в ЕВРО с равностоен размер, изчислен по официалния курс „Евро за Лев”, определен от Българска народна банка за деня на превеждане на гаранцията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получване на офертите; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 1 (един) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в 30 календарни дни, след приключването на договора. 3. Гаранцията за авансово плащане е в размер на 110%, без включено ДДС от стойността на аванса. Представя се след подписването на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да представи гаранция за авансово плащане под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Гаранцията ще се освободи след доказването и приспадането на аванса, считано от сключване на договора. Банковите гаранции трябва да бъдат открити в съответствие с условията по приложения в документацията образци на банкова гаранция за изпълнение на договора Образец №19 и респ. за авансово плащане Образец № 20. Участниците в процедурата могат да представят банкови гаранции по образец на банката-издател, като изискат в тях да се съдържат условията, разписани в образците от документацията. Чужд лица могат да представят банкова гаранция в ЕВРО с равностоен размер, изчислен по официалния курс „Евро за Лев”, определен от Българска народна банка за деня на превеждане на гаранцията. У-кът сам избира формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схема на плащане: •АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 30 % (петдесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 15 календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството /ДВ бр. 72 от 2003 г./ за откриване на строителната площадка на обекта и след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса, без включено ДДС и след представяне на гаранция за авансово плащане в размер на 110% от стойността на аванса; •ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ на стойност 70% /седемдесет процента/от цената на договора,след приспадане на авансовото плащане, но до размера на действително извършените СМР, платимо в 90 / деветдесет / дневен срок от подписване на Удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация или Разрешение за ползване.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47 от ЗОП, а именно:1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП– представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на Р. България, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.4. за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.5. за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.6. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;1.7. Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;1.8. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.9. Да не е в производство по ликвидация или в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.10. Да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.1.11. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или да няма парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен.1.12 Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 2. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.3.Административни изисквания съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза: а/По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 106, параграф 1, буква (а), (б), (в), (г), (д), (е) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза;б/По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 107, параграф 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза;в/ По отношение на участника да не е наложено наказание съгласно чл. 109, параграф 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: ПЛИК№1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“,вкл.: 1.Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта по образец; 3.Копие от документа за регистрация или документ за ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 4.Д-я, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на поръчката по образец; 5.Д-ация за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП – по Образец; 6. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП – по Образец; 7. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – по Образец; 8. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл.106, т. 1, , б. “а”, „б”, „в”, „г” “д” и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г., на ЕП и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюз – по Образец; 9.Д-ция за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – по Образец - Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България са Национална агенция за приходите, МОСВ, Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда”; 10. Док. за икон. и фин. състояние на участника посочени в раздел III 2.2.) от настоящото обявление; 11.Док. за техн. възможности на участника посочени в раздел III 2.3.) от настоящото обявление; 12. Заверени копия:- ISO 9001:2008; - ISO 14001:2004; 13. Копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и талона към него или еквивалентни документи за чуждестранните лица; 14. Д-ция за участието на подизпълнители относно вида на работите, които подизпълнителят/те ще извършва/т, както и дела на неговото/тяхното участие – по Образец /ако е приложимо/; 15. Д-ция от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв– по Образец /ако е приложимо/; 16. Декл. от членовете на обединението/консорциума – по Образец /ако е приложимо/; 17. Документ за закупена док-я за участие в процедурата – заверено от участника копие; 18. Док-т за внесена гаранция за участие в процедура в оригинал; 19. Д-ция за приемане условията на проекта на договор - по Образец; 20. Д-ция за приемане на етични клаузи и за извършено посещение на строителната площадка – по Образец; При участие на подизпълнители, всеки от тях представя, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6, а декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. ПЛИК№ 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,вкл.:Техническо предложение, ведно с Приложенията към него, изготвено по образец; ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", вкл.:Ценова оферта (по образец) и приложения. Продължава в раздел VI.3)Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителство, сходно с обекта на настоящата поръчка, а именно – СМР по изграждане и/или реконструкция на спортни площадки и спортни зали за предходните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по Образец № 8 на Възложителя; 2. Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три счетоводно приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г,) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно изискванията на Закона за счетоводството за доказване на посочения от участника Юридическо лице в справката специализиран оборот от строителство на сходни обекти за всяка от трите финансови години, съответно аналогичен документ за чуждестранните юридически лица,. За физически лица - официален документ, удостоверяващ дохода му за посочения период (заверена годишна данъчна декларация /заверено копие от ТДД/ или друг еквивалентен документ) в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейност, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 3. За участник, установен/регистриран в Република България - Заверено копие на застрахователна полица от сключена застраховка «Професионална отговорност за вреди в строителството» по чл.171 от ЗУТ, валидна към датата на отваряне на офертите, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя І група, ІІІ-та категория строежи по удостоверението за вписване на участника в ЦПРС и да е с минимален застрахователен лимит, съгласно регламентиран в чл.5,ал.2,т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник установен/регистриран извън Република България- копие от застраховка “Професионална отговорност”, еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. 4. Удостоверение от обслужваща банка, че участникът разполага със собствени средства или кредитна линия в размер на минимум 30 % от прогнозната стойност на поръчката. *Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В този случай, той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда, регламентиран в ЗОП за въпроси и отговори по документацията за участие.
Минимални изисквания: 1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три счетоводно приключени финансови години 2010, 2011, 2012 г. /в зависимост от датата на която е учреден/започнал дейността си/, участникът следва да е реализирал специализиран оборот от изпълнение на СМР на сходни обекти в общ размер обема на поръчката, общо за трите финансови години. За сходни обекти се приемат: СМР по изграждане и/или реконструкция на спортни площадки и спортни зали. Забележка: Когато участникът е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. 2.Участникът следва да е сключил задължителната застраховка „Професионална отговорност за вреди в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя І група, ІІІ-та категория строежи и на удостоверението за вписване на участника в ЦПРС, с минимален застрахователен лимит, регламентиран в чл.5,ал.2,т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник установен/регистриран извън Република България, вписването в съответен регистър на държава–членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. В този случай застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. Забележка: Застраховка “Професионална отговорност в строителството” е задължителна за всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват дейност, налагаща наличието на тази застраховка. 3. Участникът следва да разполага с оборотни средства /собствени средства и/или неотменна и безусловна кредитна линия / в размер на минимум 30 % от прогнозната стойността на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък - Декларация на успешно приключените през предходните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си договори за изпълнение на СМР на обекти, сходни с характера на възлагания с настоящата обществена поръчка – съгласно Образец № 9; 2. Референции (препоръки, копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите) от възложители за качествено и навременно изпълнение на всички посочени в списъка договори, съдържащи изходящ номер, предмет, дати на започване и приключване, стойност, място на изпълнение, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните документи. 3.Списък на лицата от Ръководния екип от инженерно – техническия персонал, предложен от участника, които ще бъдат отговорни за техническото ръководство при изпълнение на поръчката, съгласно Образец № 10; 3.1. Списък - декларация - Образец 10А, съдържащ данни за изпълнителския състав. 3.2. Декларации за ангажираност по изпълнението на поръчката за всеки един от членовете на Ръководния екип, съгласно Образец № 12; 3.3. Документи, удостоверяващи образованието, квалификацията, общия и специфичен професионален опит - дипломи, трудови и/или осигурителни книжки, сертификати, удостоверения и т.н; 3.4. Трудово биографична справка - съгласно Образец № 11; 3.5. Декларации по Закона за защита на личните данни – съгласно Образец № 13. 4. Справка - Декларация за възможността на участника да достави основните материали, необходими за изпълнението на всички видове СМР по поръчката, с посочване на вида, количеството, данни за качеството и потенциалния доставчик (доставчици), с качество, съответстващо на Инвестиционните проекти за всеки от подобектите и “Техническата спецификация” и в количества не по-малко от посочените в Количествените сметки за всеки от подобектите, предоставени от Възложителя - съгласно Образец № 14; 4.1. Доказателствени документи за възможността на участника за доставка на посочените от него в справката строителни материали и оборудване – копия от договори, вкл. предварителни, за доставка с производител/вносител; концесионни договори и други, с посочване на срокове и количества; 4.2. Документи, удостоверяващи качеството на всички строителни материали и съоръжения (декларации за съответствие, сертификати за качество и др.), които ще се доставят за изпълнението на поръчката, посочени от участника в справката; 5.Копия от участника на валидни Сертификати или еквивалентни документи. - ISO 9001:2008 - за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквиваленти мерки; - ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентно
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през предходните пет години, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, участникът следва да е изпълнил успешно поне един обект по изпълнение на СМР по изграждане и/или реконструкция на спортни площадки и поне един обект за изпълнение на СМР по изграждане и/или реконструкция на спортна зала. 2. Участникът следва да разполага с Ръководен екип от инженерно-технически персонал, високо квалифицирани специалисти с професионален опит, с които да гарантира експертния подход към изпълнението на поръчката. Минимални изисквания към Ръководния екип на участника: - Ръководител екип – завършено висше университетско образование, минимална образователна степен «магистър», строителен инженер по специалността «промишлено и гражданско строителство» или “ строителство на сгради и съоръжения” или аналогична с естеството на проекта специалност, с общ професионален опит по специалността в областта на строителството минимум 5 (пет) години и специфичен професионален опит като ръководител на екип при изпълнение на строителството на поне един сходен с настоящата поръчка обект; - Технически ръководител на обекта- завършено висше образование с квалификация „строителен инженер”, специалност «промишлено и гражданско строителство» или “строителство на сгради и съоръжения” или аналогична с естеството на проекта специалност”, с общ професионален опит по специалността в областта на строителството минимум 5 (пет) години и специфичен професионален опит като технически ръководител при изпълнение на строителството на поне един сходен с настоящата поръчка обект; - Геодезист – завършено висше университетско образование, минимална образователна степен «магистър», инженер по специалността „геодезия и кадастър” или строителен техник със средно специално образование, специалност геодезия, с професионален опит по специалността минимум 5 / пет/ години; - Координатор по безопасност и здраве – завършено висше университетско образование, минимална образователна степен «магистър» с техническа специалност, преминал квалификационен курс по безопасни условия на труд при извършване на СМР и притежаващ актуално Удостоверение за координатор по БЗ, съгласно изискванията на чл.5 от Наредба №2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здраве и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи, чуждестр. лица представят еквивалентен документ сьгласно законодат. на страната където са установени, общ професионален опит по специалността в областта на строителството минимум 5 /пет/ години и специфичен професионален опит като координатор по БЗ на строителни обекти минимум 3 /три/ години; - Отговорник по качеството – завършено висше университетско образование, минимална образователна степен „магистър” по технически дисциплини, с общ професионален опит по специалността минимум 5 /пет/ години и специфичен професионален опит като отговорник по качеството на строителни обекти минимум 3 /три/ години. Продължава в раздел VI.3)Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката – П 1; тежест: 25
Показател: Гаранционен срок за изпълнени СМР – П 2; тежест: 15
Показател: Предлагана цена - П 3; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да получат документацията за участие в процедурата срещу представен документ за заплащане на нейната цена в размер на 36.00лв. с включен ДДС, внесена в брой на касата на Общинска администрация – Лозница, област Разград, пощ. код: 7290, ул. " Васил Левски " № 6, всеки работен ден от 08:30 до 16:00 ч. или по банков път, по приходната сметка на община Лозница в Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД - клон Разград, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG59IORT81168401000100, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за откриване на обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

в сградата на Община Лозница на адрес гр. Лозница, ул. "Васил Левски" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

„Избор на изпълнител на СМР за реализирането на проект “Реконструкция и модернизация на спортен и младежки център и изграждане на спортни площадки на територията на община Лозница””, които се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно сключения договор № 17/321/01352 от 27.11.2012г. между община Лозница и Държавен фонд „Земеделие” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1)Лично състояние на икономическите оператори Представените образци в документацията за участие и условията описани в тях са задължителни за участниците, с изключение на образците на банкови гаранции, които са задължителни само по отношение на условията, описани в тях. За участие в процедурата, се изисква Участникът да е регистриран в „Централен професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за І група, ІІІ-та категория строежи или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Забележка: Удостоверение за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР. Продължава от раздел III.2.3) минимални изисквания: Необходимостта от извършването на промени в предложеният ръководен екип от офертата на Участника по време на изпълнение на поръчката, стават само с предварителното одобрение от страна на Възложителя. 3. Участникът следва да има възможност за доставка на всички необходими строителни материали за изпълнение на видовете СМР по поръчката, с качество, съответстващо на „Инвестиционните проекти” за всеки от подобектите и “Техническата спецификация”, и в количества не по-малко от посочените в Количествените сметки за всеки от подобектите, предоставени от Възложителя. 4. Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със: - ISO 9001:2008; - ISO 14001:2005; Сертификатите следва да са изготвени от независими лица и да удостоверяват съответствието на участника със съответните европейски или международни стандарти за опазване на околната среда и управление на качеството. Независимите лица трябва да са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation). Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. Сертификатите следва да се представят от всеки участник, а в случай, че участникът е обединение - от тези членове на обединението, които ще извършват строителна дейност.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Лозница, гр. Лозница, ул. "Васил Левски" № 6, РБългария 7290, гр. Лозница, Тел.: 08475 2551, E-mail: obloznica@abv.bg, Факс: 08475 2403

Интернет адрес/и:

URL: www.loznitsa.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ