Версия за печат

00010-2013-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УСБАЛССЗ "СВЕТА ЕКАТЕРИНА" ЕАД, бул. Пенчо Славейков № 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване) за нуждите на „КАИЛ” - Анестезия и „Консултативно - диагностичен блок, Консултативен кабинет по обща хирургия и ендоскопска диагностика” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Място на изпълнение на: 1.1. доставката по обособена позиция №3 е: сградата на УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 1.2. услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция №3 е „КАИЛ” - Анестезия при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД;
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Обособена позиция № 1 - Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на двукухинни външни кардиостимулатори - 2 броя в комплект с кабели, за нуждите на „КАИЛ” – Анестезия при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с кардиостимулаторите.2. Обособена позиция № 2 - Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на свързващ преобразувателен кабел - 1 бр., съвместим с: ултразвуков хармоничен скалпел Generator 300, производство на Ethicon Endo Surgery – Johnson&Johnson и ръкохватка Harmonic ACE, за нуждите на „Консултативно - диагностичен блок” - Консултативен кабинет по обща хирургия и ендоскопска диагностика” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.3. Обособена позиция № 3 - Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на анестезиологични колички за медикаменти, с необходимите окомплектовка и аксесоари – 2 броя за нуждите на „КАИЛ” - Анестезия при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с анестезиологичните колички.4. Обособена позиция № 4 – Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ЕКГ-апарат за запис на стандартните 12 отвеждания във формат 3х4, 3х4 плюс 1 ритъм, 2х6 и дълъг ритъмен запис с дължина до 300 секунди – 2 бр. за нуждите на „Консултативно - диагностичен блок” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с апарата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33123200, 33162200, 33172000, 33182210

Описание:

Медицинско оборудване
Електрокардиографски уреди
Инструменти за операционен блок
Уреди за анестезия и реанимация
Пейсмейкъри

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
17600 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 155 - 270087 от 10.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-195 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на анестезиологични колички за медикаменти, с необходимите окомплектовка и аксесоари – 2 броя за нуждите на „КАИЛ” - Анестезия при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с анестезиологичните колички
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“МЕДИМАГ-МС” ООД, ЕИК 130871925, ж.к. «Манастирски ливади» №114, сгр. Евроцентър, ет.3, България 1404, София, Тел.: 02 9582180, E-mail: office@medicard.bg, Факс: 02 9582181

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 17620 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17600 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Договорът влиза в сила от момента на подписването му от двете страни.2. Срокът за изпълнение на доставката на медицинското оборудване е до 58 работни дни от датата на подписване на договора.3. Срокът за монтиране и пускане в експлоатация на медицинското оборудване е до 1 (един) работен ден след доставката им; 4. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинското оборудване е до 1 (един) работен ден, след деня на пускане в експлоатация.5. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинско оборудване е 24 месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация. 6. Договорът се прекратява с изтичане на гаранционния срок на медицинското оборудване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2013 г.