Версия за печат

01252-2013-0002

BG-Банкя: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район "Банкя", ул. Цар Симеон, 1, За: Николай Димитров, РБългария 1320, Банкя, Тел.: 02 9977106, E-mail: bankya@bankya.bg, Факс: 02 9977163

Място/места за контакт: Отдел "БИИ"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за извършване на одит на проект „Изграждане на инженерна инфраструктура на ВиК мрежата на гр. Банкя и на кварталите Градоман, Михайлово, Вердикал и с. Иваняне, район Банкя – главни канализационни колектори и подмяна на съществуващи водопроводи попадащи по трасетата им“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Банкя
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител за извършване на одит на проект „Изграждане на инженерна инфраструктура на ВиК мрежата на гр. Банкя и на кварталите Градоман, Михайлово, Вердикал и с. Иваняне, район Банкя – главни канализационни колектори и подмяна на съществуващи водопроводи попадащи по трасетата им“ 4.2. Целта на обществената поръчка е да се осигури допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС по проект „Изграждане на инженерна инфраструктура на ВиК мрежата на гр. Банкя и на кварталите Градоман, Михайлово, Вердикал и с. Иваняне, район Банкя – главни канализационни колектори и подмяна на съществуващи водопроводи попадащи по трасетата им“ 4.3. Обектът на обществената поръчка е : 4.3.1 Одиторът да предостави мнение в одитни доклади, които се изисква да се представят с междинните искания за средства по проекта относно: • законосъобразността на съответните обществени поръчки, когато такива са проведени и сключените договори, с изключение на обществените поръчки за строителство, строителен надзор и одит на проекта и обществените поръчки, попадащи в обхвата на чл. 19, ал.2 т. 22 „б” от ЗОП. • осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на Бенефициента. 4.3.2 Одиторът да предостави мнение в одитния доклад, който се изисква да се представи с окончателното искане за средства по проекта относно: • дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; • дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; • дали всички декларирани разходи са действително извършени/платени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство и дали дейностите (строителство, доставки, услуги) са действително изпълнени; • дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, т.е. не са дописвани, поправяни, подменяни; • дали бенефициентът е извършвал 100% проверка на първо ниво -верификация на разходите от изпълнители, проверки на място; • дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; • дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; • докладваните нередности; • дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; • дали исканията за средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО (МЗ); • дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; • счетоводните системи и осчетоводяванията; • отсъствието на двойно финансиране; • мерките за информация и публичност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
95000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка ; тежест: 75
Показател: Разбиране на приложимата нормативна рамка; тежест: 20
Показател: Предложен одиторски подход; тежест: 20
Показател: Предложени одиторски процедури; тежест: 20
Показател: Предложена индикативна програма за изпълнение на ангажимента; тежест: 20
Показател: Обяснение на рисковете и допусканията, които биха могли да окажат влияние върху изпълнението на ангажимента; тежест; тежест: 20
Показател: Предложена цена;; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 532845 от 28.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД 56-79 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на изпълнител за извършване на одит на проект "Изграждане на инженерна инфраструктура на ВиК мрежата на гр.Банкя и на кварталите Градоман, Михайлово, Вердикал и с.Иваняне, район Банкя-главни канализационни колектори и подмяна на съществуващи водопроводи попадащи по трасетата им".
V.1) Дата на сключване договора
04.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Глобал Адвайзърс" АД, ЕИК 200289553, район Средец, ул."Леге" № 15, ет.3, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9805055, E-mail: office@globaladvisers.eu, Факс: 02 9805075

URL: www.globaladvisers.eu.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 118438 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 95000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.4 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор