Версия за печат

03615-2013-0015

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202099976

"СОФИЯ ТЕХ ПАРК" АД, р-н "Изгрев", ул. "Тинтява" №86, За: Елица Панайотова, България 1113, София, Тел.: 0889 900615, E-mail: i.golemanov@sofiatech.bg, Факс: 02 4472898

Място/места за контакт: гр.София, р-н "Изгрев", ул. "Тинтява" №86;

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofiatech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiatech.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofiatech.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга про-иновативна инфраструктура (инкубатори, центрове за технологичен трансфер и др. инициативи), инвестиции в изграждане на публична инфраструктура (държавна или общинска), управление и поддръжка на изградената инфраструктура, както и на научно-изследователските, производствени, административни и други обслужващи сгради в рамките на научно-технологичните паркове с цел създаване на благоприятна бизнес среда за развитие на икономически дейности, свързани с разработване и/или въвеждане на иновации, оказване на експертна и логистична подкрепа на потенциални инвеститори във връзка с изготвяне на програми и стратегии за инвестиране в разработването или въвеждането на иновационни технологии и продукти, съдействие на кандидатите при участие във всякакъв вид публични или частни програми за целево финасиране на проекти за изграждане на научно-изследователски, производствени и офис сгради, както и за финансиране на изследователска и развойна дейност за нуждите на разработване или въвеждане на иновации, представителство и посредничество при подбора и реализирането на иновационни проекти с цел подобряване на иновативния потенциал на българските предприятия и поделенията на чужди предприятия в България, както и всякаква друга производствена и търговска дейност, за която няма изрична законова забрана.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ) НА ОБЕКТ „ЕТАЖЕН ПАРКИНГ“, РЕАЛИЗИРАЩ СЕ ПО ПРОЕКТ "НАУЧНО-ТЕХНОЛОГИЧЕН ПАРК", КОЙТО СЕ ИЗПЪЛНЯВА ПО ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, р-н "Младост, м-т "Къро";
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва инженеринг (проектиране и изграждане) на обект „Етажен паркинг“ по проект "Научно-технологичен парк", който се изпълнява по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, приоритетна ос 1: „Развитие на икономика, базирана на знанието и иновационните дейности”, съгласно договор с идентификационен номер BG161PO003-1.2.05-0001-С0001.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71320000, 45213312, 71220000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на паркинги на етажи
Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Параметри на застрояване: Застроена площ: 2902 м2 Разгъната застроена площ: 14510 м2 Кота корниз: +12.55 м Капацитет: 499 бр. паркоместа, вкл. 20 бр. за трудноподвижни хора. Дейности: А. Разработване на инвест. проект в следната последователност: Фаза „Техническа” и Фаза „Работна“ - проекти по всички специалности, в обхват и съдържание съгл. Наредба 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. по частите: • Архитектура и интериор • Конструктивна • Електрическа • ВиК • Пож. безопасност • Геодезия • Паркоустройство • Пътна и организация и безоп. на движението • ПБЗ • Управление на строит. отпадъци • Сметна документация Б. Съгласуване на изготвените технически проекти с всички специализирани и контр. органи, експлоатационни дружества и общ. администрация. В. Строителство на обекта. Г. Авторски надзор по време на строителството. Д. Изготвяне на екзекутивна документация съгл. чл. 175 ЗУТ. Изисквания към обекта: Архитектура Сградата е решена на полунива, с разлика между тях 1.35м и конструктивна височина на всяко ниво 2.70м. Има два вход/изхода – на кота +1.35 от югоизток и на кота +0.00 – от северозапад. Сградата се вписва логично в околния терен, който е с естествена денивелация в посока югоизток – северозапад около 1.8м и югозапад – североизток около 1м. Двете външни входно-изходни рампи са с наклон към улицата, което е благоприятно за извеждане на дъждовните площадкови води извън сградата. Предвидени са два вход/изхода за пешеходци, вкл. за хора със затруднено придвижване. Контролът на достъпа се осъществява посредством два комплекта входно/изходни бариери извън границите на сградата. На двете партерни полунива са обособени помещения за ел. табла. Последното ниво на паркинга е открито. Под настилката на рампите свързващи отделните полунива е предвидено да се положи вградено отопление. Отводняването е решено с наклони на настилката, воронки и водосточни тръби в сградата. Многоетажният паркинг е открит – без дограма. По тази причина не се налага предвиждането на ОиВ, димоотвеждаща, пожароизвестителна и спринклерна инсталации. Конструкции Конструкцията на сградата е масивна стоманобетонова, с безгредови плочи, колони и шайби. Всички конструктивни елементи се предвижда да бъдат изпълнени от видим бетон. Избраната конструктивна схема – с междуосие 7.80м е максимално икономична, позволяваща оптимална организация на паркоместата при минимална загуба на площи. Поради голямата си дължина, сградата е решена с две тела, отделени с дилатационна фуга. ВиК Водозахранването за питейно-битови и противопож. нужди е от площадковата и водопр. мрежа. Преди заустването на дъжд. води от сградата, същите да преминават през локално пречиств. съоръжение (каломаслоуловител), след което да се заустят в дъжд. площадкова и градска канализационна мрежа. Предвидено е място за автомивка (захранване с вода и ток, кало-маслозадържател). Електроинсталации За сградата се предвиждат следните видове инсталации: 1. Ел. табла и захранващи линии 2. Осветителна и силнотокови инсталации 3. Мълниезащитна инсталация 4. Заземителна инсталация 5. Слаботонова инсталация Близо до обекта ще се монтира ТП с 1бр трансформатор, от който ще се захрани сградата. От същият ТП ще се захранва и площадката на обекта. От табла НН на ТП ще се захрани ГРТ в сградата. На входа на ГРТ ще се предвиди мрежов анализатор, който ще следи качествените и количествени показатели на ел. мрежата. Мрежовият анализатор ще има възможност за комуникация с BMS система. Всички етажни табла в сградата ще бъдат захранени самостоятелно от ГРТ с кабели NYY5x6 и ще се монтират в отделни помещения и ниши на съотв. етажи. По отношение на осигуреност на ел. захранването обектът е 1-ва категория Всички ел. табла ще са оборудвани с авт. прекъсвачи за защита на захранващите линии и токовите кръгове. Цялата осветителна и силнотокова инсталации ще се изпълняват със степен на защита най-малко IP44.

Стойност, без да се включва ДДС
6455000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие: Всеки участник в процедурата, трябва да представи към офертата си документ за гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция по Образец №12 от Документацията за участие в процедурата (или да съдържа условията за усвояване в приложения образец) със срок на валидност тридесет дни след срока на валидност на офертата на участника или парична сума в полза на „София Тех Парк“ АД в размер на сумата 64 550 лв. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора е със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – или банкова гаранция. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде по образец съгласно Образец № 13 или да съдържа условията за усвояване в приложения образец. Банковата сметка на Възложителя е: IBAN BG31UNCR70001520814012, ТБ УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, BIC UNCRBGSF Възложителят освобождава гаранциите при условията на ЗОП, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Авансовите плащания по договора за изпълнение се обезпечават преди извършването им с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на авансовото плащане с включен ДДС със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената за изпълнение на поръчката следва да включа всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши за изпълнението на поръчката. Плащанията се извършва по банков път, съгласно условията на договора, а именно: - 10 % (десет процента) от стойността на договора ще бъдат изплатени авансово, в срок от 10 работни дни след представяне на проформа фактура. Авансовото плащане се обезпечава преди извършването му с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на авансовото плащане с включен ДДС със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора. - 30 % (тридесет процента) от размера на възнаграждението ще бъдат изплатени при допълване на разрешението за строеж със съгласувана и одобрена от всички специализирани и контролни органи, експлоатационни дружества и общинската администрация проектна документация по всички части във фаза „Техническа“, в срок от 10 работни дни след представяне на проформа фактура. Това междинно плащане се обезпечава преди извършването му с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на плащането с включен ДДС със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора. - 30 % (тридесет процента) от стойността на възнаграждението по договора при получаване на Акт 14 на обекта; - 20 % (двадесет процента) от стойността на възнаграждението по договора при подписване на Акт 15 на обекта; - 10 % (десет процента) от стойността на възнаграждението по договора при получаване Разрешение за ползване на обекта. Плащанията (с изключение на авансовите) се извършват в срок от десет работни дни от връчването на Възложителя на данъчна фактура, издадена въз основа на документите, удостоверяващи възникване на задължението. Дейността се финансира по договор договор с № BG161PO003-1.2.05-0001-С0001, проект "Научно-технологичен парк", който се осъществява с финансовата подкрепа ОП „Конкурентоспособност”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и документацията за участие. Участникът следва да притежава и да представи удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи в групи съгласно издаденото разрешение за стореж на обекта, включен в обхвата на настоящата процедура, съответно строежи от първа група, трета категория, която да му позволи извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице е необходимо да докаже еквивалентна правоспособност в държавата по регистрацията си.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи: 1. Годишен финансов отчет за всяка от последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато в офертата се посочва ЕИК и изискуемите документи са достъпни чрез Търговския регистър, по партидата на търговеца, участникът може да се позове на съответните вписвания без да представя документите към офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи посочените документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с други документи, заверени от оторизиран одитор, които недвусмислено доказват, че участникът отговаря на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние: междинни отчети, декларация за общ и специфичен оборот, счетоводни извлечения, и др. документи, които недвусмислено доказват, че участникът отговаря на съответните изисквания за икономическо и финансово състояние. 2. Декларация за оборот от дейностите, които са сходни с предмета на поръчката за последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно. 3.Застрахователна полица по чл.171 от ЗУТ за професионална отговорност или еквивалентен документ за със застрахователно покритие лимит не по-ниско от 1 000 000 лв (един милион лева) за едно събитие и в агрегат. Възложителят ще приеме и документ, изходящ от застроховател, за поемане на безусловен ангажимент от страна на застрахователя, че при избор на участника за изпълнител на настоящата поръчка и сключване на договор за възлагане, застрахователят се задължава да осигури застрахователно покритие на професионалната отговорност на участника не по-ниско от 1 000 000 лв (един милион лева) за едно събитие и в агрегат. 4.Застрахователна полица или еквивалентен документ за сключена валидна застраховка „Трудова злополука“ на персонала, ангажиран с изпълнението на поръчката, за който е приложима задължителната застраховка „Трудова злополука“, придружена със списък на лицата, включени в застраховката, със застрахователно покритие не по-малко от 100 000 лв (сто хиляди лева) за един застрахован. Възложителят ще приеме и документ, изходящ от застроховател, за поемане на безусловен ангажимент от страна на застрахователя, че при избор на участника за изпълнител на настоящата поръчка и сключване на договор за възлагане, застрахователят се задължава да осигури застрахователно покритие на риска трудова злополука за персонала на участника със застрахователно покритие не по-малко от 100 000 лв (сто хиляди лева) за един застрахован.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има: 1. Oборот от осъществяваната от него дейност общо за предходните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 19 000 000 лв. (деветнадесет милиона милиона лева), без вкл. ДДС. 2. Оборот от изпълнение на договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 12 000 000 лв (дванадесет милиона лева) без вкл.ДДС. *** Под “договори с предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбира: Договори за инженеринг, за проектиране и за строителство на обществени и жилищни сгради с електро, ВиК и ОВиК инсталации. В случаите когато оборотът по тази точка се формира като съвкупен оборот от изпълнени договори за инженеринг, за проектиране и за строителство или като съвкупен оборот от изпълнени договори за проектиране и за строителство, делът на оборота от договорите за проектиране следва да е в рамките от 5% до 10% от общия оборот от договорите за проектиране и за строителство, чрез които се доказва съответствието с изискванията по тази точка. 3. Застраховка за професионална отговорност на строителя със застрахователно покритие не по-ниско от 1 000 000 лв (един милион лева) за едно събитие и в агрегат. 4. Участникът следва да поддържа застраховка „Трудова злополука“ на персонала, ангажиран с изпълнението на поръчката, за който е приложима задължителната застраховка „Трудова злополука“, със застрахователно покритие не по-малко от 100 000 лв (сто хиляди лева) за един застрахован. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, горепосочените минимални изисквания се прилагат за обединението съобразно изискванията на чл.25, ал.8 от ЗОП. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, горепосочените минимални изисквания се прилагат към тях съобразно вида и дела на участието на съответния подизпълнителя.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък – Декларация за изпълнени договори, съдържащ информация за договори за инженеринг и/или строителство, изпълнени през последните пет години и договори за проектиране, изпълнени през последните три години, считано до датата на подаване на офертата, в която се посочва и стойността им в лева, дати и срокове на изпълнение и клиентите. 2. Към списъка по предходната точка задължително се прилагат заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка, издадени от клиентите. Препоръките, трябва да са издадени за всеки изпълнен договор, посочен в списъка по т. 1. Препоръки за изпълнени договори, непосочени в списъка по т. 1., както и договори, за които не са представени препоръки за добро изпълнение, няма да бъдат разглеждани в процедурата. 3. Списък на експертите от екипа, посочен от участника, отговорни за изпълнението на поръчката, включващ всички експерти, съдържащ информация за изискуемия опит, образование и професионална квалификация на лицата. 4. Професионални автобиографии на всеки от експертите, които доказват изисквания опит и квалификации. 5. Декларации, с които всеки от експертите декларира ангажираност за изпълнението на поръчката за целия период на изпълнение на договора. 6. Документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация на експертите от екипа - дипломи, сертификати, удостоверение за пълна проектанска правоспособност от Камарата на архитектите в България или Камарата на инжинерите в инвестиционното проектиране или еквиваленти документи, копия от трудова /осигурителна книжка/ или други документи, доказващи по безспорен начин фактите от професионалната автобиография. Когато са представени документите, които са на чужд език, те се представят и в превод на български. 7. Сертификати за въведени международни стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 или еквиваленти сертификати. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 8. Списък на техническото оборудване, техника и механизация, на разположение на участника за изпълнение на поръчката. Към списъка се представят документи, от които да е видно, че техниката е на разположение на участника за изпълнение на поръчката, като: документи за собственост; извлечение от инвентарна книга; договори за лизинг; договори за наем и декларация от наемодателя, че ще предостави наетата техника за целия срок на договора; регистрационни талони, други документи по преценка на участника. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. За подизпълнителите се прилага чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а за обединения, които не са юридически лица чл. 56, ал.3 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има изпълнен поне 1 договор за инженеринг или строителство на обект, сходен с обекта на общ. поръчка (ОП), на стойност не по-ниска от 6 000 000 лв. без ДДС. Алтернативно участникът следва да има изпълнен поне 1 договор за строителство на обект, сходен с обекта на ОП, на стойност не по-ниска от 5 700 000 лв. без ДДС и поне 1 договор за проектиране на обект, сходен с обекта на ОП, на стойност не по-ниска от 300 000 лв без ДДС. Договорите за инженеринг и строителство следва да са изпълнени през посл. 5 г. преди датата на подаване на офертата, а договорите за проектиране следва да са изпълнени през посл. 3 г. преди датата на подаване на офертата. Под обект, сходен с обекта на ОП, се разбира инженеринг, проектиране и строителство на обществени и жил. сгради и съоръжения с електро, ВиК и ОВиК инсталации. 2. Да притежава внедрена система за управл. на качеството, опазване на ок. среда и безоп. условия на труд, съгл. междунар. стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 или еквив. сертификати, изд. от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквив. мерки за осиг. на качеството или за опазването на ок. среда и безоп. условия на труд с обхват, отговарящ на предмета на ОП. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, посочените по-горе сертификати се представят съобр. изискванията на чл.25, ал.8 ЗОП 3. Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инж.–технически екип за изпълнението на ОП, както следва: 3.1. Инж.–технически екип за управление на проекта: • Ръководител обект - висше образование, ст. „магистър” или еквивалентна, квалификация строит. инженер, отговарящ на изискванията на чл.163а ЗУТ или за чуждестр. лица - еквивалентно, съгл. законодателството на държавата, в която са установени; опит в обл. на строителството на обекти, сходни с предмета на ОП мин. 10 г. и участие като ръководител при изпълнението на поне 1 обект, сходен с обекта на ОП минимум 1 бр. • Техн. ръководител – висше образование, ст. „магистър” или еквивалентна, квалификация строит. инженер, специалност „строителство на сгради и съоръжения“ или еквив. специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а ЗУТ или за чуждестр. лица - еквивалентно, съгл. законодателството на държавата, в която са установени, с опит в обл. на строителството мин. 5 г. участие като техн. ръководител при изпълнението на обекти мин. 1 бр. • Специалист по част «Конструктивна» - висше образование, ст. „магистър” , квалификация ПГС, отговарящ на изискванията на чл.163а ЗУТ или за чуждестр. лица - еквивалентно, съгл. законодателството на държавата, в която са установени, с опит по специалността мин. 5 г. и участие като специалист по част Конструктивна при изпълнението на обекти, сходни с предмета на ОП мин. 1 бр. • Специалист по част «Електро» - висше образование, ст. „магистър” квалификация електроинженер, отговарящ на изискванията на чл.163а ЗУТ или за чуждестр. лица - еквивалентно, съгл. законодателството на държавата, в която са установени, с опит по специалността мин. 5 г. и участие като специалист по част Електро при изп. на обекти, сходни с предмета на ОП мин. 1 бр. • Специалист по част «ВиК» - висше образование, ст. „магистър” или еквивалентна, квалификация строит. инженер по част ВиК или еквивалент с опит в обл. на строителството на обекти, сходни с предмета на ОП мин. 5 г. и участие като специалист по част ВиК при изпълнението на сходни обекти мин. 1 бр. • Специалист – контрол на качеството - строит. инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строит. продукти със съществените изисквания за безопасност или еквив. документ, с проф. стаж мин. 5 г. – мин. 1 бр. • Специалист КБЗ - мин. 3 г. профес. стаж на длъжност КБЗ, ТБОУТ или др. аналогична • Гл. проектант - строит. инженер, инженер или Архитект със ст. „магистър” или еквивалентна; с мин. 10г. профес. опит в проектирането

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: П1 СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ; тежест: 10
Показател: П2 ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 40
Показател: Подпоказател П2.1 "Технологична последователност на процесите и дейностите"; тежест: 28
Показател: Подпоказател П2.2 "Мерки за намаляване на затрудненията за ползвателите на съседни обекти/имоти и при използването на публичните инженерни мрежи около обекта" ; тежест: 6
Показател: Подпоказател П2.3 "Управление на риска"; тежест: 6
Показател: П3 ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.01.2014 г.  Час: 10:30
Място

гр.София, ул. "Тинтява" №86, ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001.

VI.3) Допълнителна информация

В допълнение към Раздел ІІ.2.1) Осветлението ще бъде работно, дежурно- една линия над улицата и рампите и евакуационно. Ще се проектира и изпълни система за защита от атмосферни и комутационни напрежения, включваща защита от индиректен допир и защита от атмосферни комутационни пренапрежения. Ще се предвиди и нова заземителна инсталация. В допълнение на Раздел ІІІ.2.3) Дясна колона: 3.2. Проектантски екип: • Архитект • Инженер конструктор • Ел. инженер • ВиК инженер • Експерт Пож. безопасност • Технолог • Геодезист • Ландшафтен архитект • Пътен инженер • Инженер геолог или хидрогеолог Експертите от проектантския екип следва да имат завършено висше образование с квалификационна ст. "магистър" или еквивалентна по съответната специалност и не по-малко от 10 г. професионален опит по съотв. специалност и пълна проектанска правоспособност по съотв. част. 4. Участникът следва да разполага с технич. оборудване, техника и механизация, необходими за изпълнение на ОП, вкл. най-малко: верижен багер с обем на кофата мин. 1м3 – 2 бр. колесен багер с обем на кофата мин. 1м3 – 1 бр. верижен/колесен багер за тесен изкоп с ширина на кофата 30-40 см – 1 бр. багер чук – 1 бр. челни мини товарачи – 2 бр. автокран минимум 10 тона – 1 брой с дължина на стрелата 25м. товарен автомобил тип самосвал – триосен или четириосен – 10 бр. водоноски – 1 бр. бетоновоз – 1 бр. бетонпомпа – 1 бр. автовишка – 2 бр. челен товарач – 2 бр. кулокран до 5 тона – 1 бр. хаспел – 2 бр. 5. Участникът следва да разполага с регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи в групи, съгл. издаденото разрешение за строеж на обекта, включен в обхвата на процедурата, съответно строежи от първа група, трета категория, която да му позволи извършването на строит. работи, предмет на ОП, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгл. законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на ОП или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгл. националния му закон, придружен с превод на бълг. език. *** Участник в ОП може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение й, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица. Забележка: По своя преценка участникът може да предложи в своята оферта допълнителни експерти, които да подпомагат дейността на задължителните експерти. *** В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности следва да бъдат изпълнени в съответствие с чл.25, ал.8 от ЗОП. В доп. на Раздел ІІ.3) Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по-кратък от 430 календарни дни и не трябва да трябва да надвишава 540 календарни дни от датата на влизане в сила на договора за възлагане на изпълнението. Възложителят предоставя пълен безплатен електронен достъп до документацията на участие в поръчката в раздел "Търгове" на електронната страница на Възложителя в интернет: www.sofiatech.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават при условията и в сроковете по чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ