Версия за печат

00081-2013-0073

BG-Варна: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, ет. 5, За: Звездин Стоилков, Република България 1000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: Общинско предприятие "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на Подробен устройствен план-План за регулация и застрояване за парк за широко обществено ползване, предназначен за трайно задоволяване на обществени потребности от общинско значение, включително задание и опорен план за изготвяне на подробния устройствен план”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: на територията на община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: 1. Изготвяне на задание за проектиране и опорен план, по смисъла на чл. 125 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). 2. Внасяне на изготвеното задание за съгласуване с Министерство на културата при условията и реда на Закона за културното наследство, съгласно чл. 126 от ЗУТ. 3. Внасяне на изготвеното задание в Министерството на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция за определяне на приложимите процедури по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие. 4. След приемане на изработеното задание от Общински съвет Варна следва да се изработи проект на ПУП-ПРЗ за парк за широко обществено ползване, предназначен за трайно задоволяване на обществени потребности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71400000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнението на поръчката следва да се изготви задание за проектиране, с опорен план и проект на Подробен устройствен план-План за регулация и застрояване, въз основа на приетото задание. Дейностите по обществената поръчка ще се извършват на територията на град Варна и обхващат площ от 148 ха – заключена между басейн „Приморски“, бул. „Приморски“, бул. „Цар Освободител“, бул. „Княз Борис I“, пътя Варна-к.к. „Златни пясъци“, ПИ 2566.175; ПИ 2566.177; ПИ 2566.182; ПИ 2566.158; ПИ 2566.6518, море, короната на крайбрежния скат, стигащ до басейн „Приморски“.

Прогнозна стойност без ДДС
115833.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. парична сума или 2. банкова гаранция. Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция е в размер на 1 158 (хиляда сто петдесет и осем) лева. Внасянето на гаранцията за участие под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.18, ал. 2 от документацията. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на възлагане, отчитане и заплащане: 1. Дейностите по договора се възлагат след подписване на договора и с отделни възлагателни писма до Изпълнителя за изработване на задание и за изработване на ПУП-ПРЗ. 2. Отчитането на дейностите по договора за възлагане ще се извършва с двустранно подписани приемо-предавателни протоколи между Изпълнителя и Директора на Дирекция „Архитектура, градоустройство и устройствено планиране“ при Община Варна. Приемането на изготвеното задание и на проекта на ПУП-ПРЗ ще се извърши с Решение на Общински съвет Варна. 3. Заплащането на дейностите по договора за възлагане ще се извършва въз основа на представени приемо-предавателни протоколи, приети решения на Общински съвет Варна и издадени фактури за извършените по договора дейности. Редът и условията за плащане са уредени в проекта на договор по настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Административни сведения за участника - попълнен и подписан образец. 3. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващият обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. 4. Заверено от участника копие на платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура. 5. Документ за внесена гаранция за участие. При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност на гаранцията следва да не е по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. При внасяне на гаранцията за участие като парична сума, участникът прилага заверено копие от платежен документ. 6. Декларация №1 за получена документация за участие – попълнен и подписан образец. 7. Декларация №2 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. ''а-д'', ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 8. Декларация №3 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 9. Декларация №4 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 10. Декларация №5 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 11. Декларация №6 – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 12. Декларация №7 за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация за оборота на участника от изпълнение на сходни с предмета на поръчката услуги общо за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справката следва да съдържа описание на изпълнените дейности, предмета, стойността, датата на започване/завършване, срок и място на изпълнение и възложител. 2. Заверени от участника копия на валидни застраховки „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, който следва да не е по-малък от 50 000 (петдесет хиляди) лв. без ДДС. Забележка: Под сходни с предмета на поръчката услуги следва да се разбира изработени и приети проекти от Възложител проекти на Подробни устройствени планове, по смисъла на чл. 110 от ЗУТ. 2. Участниците да представят валидни застраховки „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, към датата определена като краен срок за получаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение и приемо-предавателни протоколи за извършените услуги. 2. Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, с приложени: - автобиографии в свободен текст за посочените в списъка лица; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката – заверени от участника копия на дипломи за завършено образование. - удостоверения за пълна проектантска правоспособност, издадени от КАБ (Камара на архитектите в България) и КИИП (Камара на инженерите в инвестиционното проектиране), съобразно чл. 7, ал. 7 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране – заверени от участника копия.
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да са изпълнили минимум един договор за услуги, сходни с предмета на поръчката, през последните три години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти. Забележка: Под сходни с предмета на поръчката услуги следва да се разбира изработени и приети проекти от Възложител проекти на Подробни устройствени планове, по смисъла на чл. 110 от ЗУТ. 2. Участниците следва да разполагат с екип от следните специалисти: архитект; ландшафтен архитект; инженер геодезист; инженер ВиК; инженер телекомуникации; инженер газоснабдяване; електроинженер; траспортен инженер.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение № 4472/06.12.2013г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи може да се закупи срещу заплащане на сумата в брой в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:00 ч. Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т. 2а и т. 6) от ЗОП. За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика „Обществени поръчки-профил на купувача“, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки – профил на купувача'', в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. Всички решения, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ