00081-2013-0073
Технически редакции | ||
06.12.2013 16:56 ч. : | 06/12/2013 16:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.12.2013 16:56 ч. : | 06/12/2013 16:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, ет. 5, За: Звездин Стоилков, Република България 1000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846
Място/места за контакт: Общинско предприятие "Инвестиционна политика"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varna.bg.
Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработване на Подробен устройствен план-План за регулация и застрояване за парк за широко обществено ползване, предназначен за трайно задоволяване на обществени потребности от общинско значение, включително задание и опорен план за изготвяне на подробния устройствен план”
Възлагане на обществена поръчка
При изпълнение на поръчката следва да се извърши: 1. Изготвяне на задание за проектиране и опорен план, по смисъла на чл. 125 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). 2. Внасяне на изготвеното задание за съгласуване с Министерство на културата при условията и реда на Закона за културното наследство, съгласно чл. 126 от ЗУТ. 3. Внасяне на изготвеното задание в Министерството на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция за определяне на приложимите процедури по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие. 4. След приемане на изработеното задание от Общински съвет Варна следва да се изработи проект на ПУП-ПРЗ за парк за широко обществено ползване, предназначен за трайно задоволяване на обществени потребности.
71400000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
При изпълнението на поръчката следва да се изготви задание за проектиране, с опорен план и проект на Подробен устройствен план-План за регулация и застрояване, въз основа на приетото задание. Дейностите по обществената поръчка ще се извършват на територията на град Варна и обхващат площ от 148 ха – заключена между басейн „Приморски“, бул. „Приморски“, бул. „Цар Освободител“, бул. „Княз Борис I“, пътя Варна-к.к. „Златни пясъци“, ПИ 2566.175; ПИ 2566.177; ПИ 2566.182; ПИ 2566.158; ПИ 2566.6518, море, короната на крайбрежния скат, стигащ до басейн „Приморски“.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. парична сума или 2. банкова гаранция. Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция е в размер на 1 158 (хиляда сто петдесет и осем) лева. Внасянето на гаранцията за участие под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.18, ал. 2 от документацията. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.
Начин на възлагане, отчитане и заплащане: 1. Дейностите по договора се възлагат след подписване на договора и с отделни възлагателни писма до Изпълнителя за изработване на задание и за изработване на ПУП-ПРЗ. 2. Отчитането на дейностите по договора за възлагане ще се извършва с двустранно подписани приемо-предавателни протоколи между Изпълнителя и Директора на Дирекция „Архитектура, градоустройство и устройствено планиране“ при Община Варна. Приемането на изготвеното задание и на проекта на ПУП-ПРЗ ще се извърши с Решение на Общински съвет Варна. 3. Заплащането на дейностите по договора за възлагане ще се извършва въз основа на представени приемо-предавателни протоколи, приети решения на Общински съвет Варна и издадени фактури за извършените по договора дейности. Редът и условията за плащане са уредени в проекта на договор по настоящата обществена поръчка.
На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение № 4472/06.12.2013г. на Кмета на Община Варна.
ДА
Комплектът офертни документи може да се закупи срещу заплащане на сумата в брой в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:00 ч. Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна.
Български
150
в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т. 2а и т. 6) от ЗОП. За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика „Обществени поръчки-профил на купувача“, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки – профил на купувача'', в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. Всички решения, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
06.12.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ