Версия за печат

01050-2013-0022

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130169256

Министерство на икономиката и енергетиката, ул. "Славянска" № 8, За: Анелия Генова - директор на дирекция "МРИТ", Република България 1052, София, Тел.: 032 347503, E-mail: a.genova@mee.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: гр. София, ул. "Славянска" № 8 и гр. Пловдив, ул. "Железарска" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mi.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изграждане на национален щанд за представяне на България като атрактивна туристическа дестинация на следните международни туристически изложения, организирани през 2014 г. и представляващи четири самостоятелно обособени позиции, както следва: Позиция №1 ITB Берлин, Германия Позиция №2 INTOURMARKET Москва, Русия Позиция №3 МITT Москва, Русия Позиция №4 UITT Киев, Украйна

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Германия, Берлин, Русия, Москва и Украйна, Киев
Код NUTS: DE3
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка по съответните позиции се изпълнява до приключване на съответното международно туристическо изложението ITB Берлин, Германия /05-09.03.2014 г./, INTOURMARKET Москва, Русия /15-18.03.2014 г./, МITT Москва, Русия /19-22.03.2014 г./, UITT Киев, Украйна /26-28.03.2014 г./ и обхваща цялостното изпълнение по изработването, изграждането, обслужването и демонтажа на националния щанд.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39172000

Описание:

Щандове

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4 обособени позиции

Стойност, без да се включва ДДС
1070000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

1

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - парична сума, платима по банкова сметка на Министерство на икономиката и енергетиката в БНБ – ЦУ, пл.”Княз Александър І” № 1, IBAN- BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC код на БНБ за плащания в лева BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие в процедурата, издадена от банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод по смисъла на ДР на ЗОП, § 1, т. 16 а, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Представя се в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Размер на гаранцията за участие за всяка от позициите е 1% от прогнозната стойност за съответната позиция, както следва: • при участие по позиция № 1 - в размер на 2 800 лв. • при участие по позиции № 2 - в размер на 2 000 лв. • при участие по позиции № 3 - в размер на 3 400 лв. • при участие по позиция № 4 - в размер на 2 500 лв. Допуска се внасянето на обща гаранция за участие (в случай на участие по всички обособени позиции), в размер на 10 700 лв. В случай на участие по няколко обособени позиции се допуска внасяне на обща гаранция за участие, като гаранцията се изчислява в размер на сумарната стойност на гореизчислените гаранции за съответните позиции. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, платима по банкова сметка на Министерство на икономиката и енергетиката в БНБ – ЦУ, пл.”Княз Александър І” № 1, IBAN- BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC код на БНБ за плащания в лева BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде на български език или в официален превод по смисъла на ДР на ЗОП, § 1, т. 16 а, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Размерът на гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора за съответната позиция, без ДДС, съобразно ценовото предложение на участника, определен за изпълнител. Гаранцията за изпълнение следва да се представи до момента на подписване на договора за възлагане на откритата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа, в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава съгласно условията на договора, след неговото приключване, освен в случай, че: Възложителят е усвоил същата преди приключването на договора по причина неизпълнение от страна на Изпълнителя на някое от задълженията му по договора в установения за това срок. При внасяне на гаранция от Изпълнителя по сметка на Възложителя, в платежното нареждане, изрично се посочва видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. В оригинала за банкова гаранция, който се предоставя на Възложителя, изрично се посочва срокът, видът на гаранцията и процедурата, за която се отнася. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, съгласно условията на договора, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Гаранция за авансово изплатена сума - 100% неотменяема и безусловна банкова гаранция (в оригинал) върху стойността на аванса, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора по чл. 2 от проекта на договор, издадена в оригинал от банка в полза на Възложителя, в която изрично е посочено, че се задържа съгласно чл. 20,22, 23, ал.4 и чл. 26 от договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно чл. 5 от проекта на договор: Цената на поръчката, предмет на настоящия договор е съгласно предложението на Изпълнителя, неразделна част от договора. В цената са включени всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на поръчката. Договорената цена е окончателна и не подлежи на актуализация за срока на договора. Плащането ще се извърши по един от следните начини, съгласно офертата на изпълнителя: 1. В 15 –дневен срок от одобряване от Възложителя на всички приемо –предавателни протоколи и представяне в отдел „Финансов ” на МИЕ фактура, издадена от Изпълнителя. или 2. В 10-дневен срок след подписване на договора Възложителят превежда по сметка на Изпълнителя 30% от цената по договора, след представяне на оригинална фактура и на 100% неотменяема и безусловна банкова гаранция (в оригинал) върху стойността на аванса, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Останалите 70% от цената се превеждат по банкова сметка на Изпълнителя, в 15 –дневен срок от одобряване от Възложителя на всички приемо –предавателни протоколи и представяне в отдел „Финансов ” на МИЕ фактура, издадена от Изпълнителя. Освобождаването на представеното обезпечение чрез банкова гаранция, се извършва след подписване на окончателен предавателен протокол и писмено уведомление на банката-издател на гаранцията, подписано от Изпълнителя и Възложителя, че е налице изпълнение на договора или връщане на оригинала на банковата гаранция. В случай на неизпълнение на условията и/или сроковете по настоящия договор или частично изпълнение, банковата гаранция става изискуема, което се удостоверява с писмо, издадено от Възложителя до банката-издател.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия. Участници в процедурата могат да бъдат български или чуждестранни физически или юридически лица, или обединения между тях. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него следва да имат сключено споразумение помежду си, което прилагат към офертата, като определят едно лице, което да представлява обединението. Споразумението трябва да бъде подписано от лицата, представляващи членовете на обединението, с посочване на техните имена и представителните им функции. Изисква се споразумението да бъде нотариално заверено. Лице, което е дало съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани всеки участник, който: а/. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: - престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; - подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; - участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс - престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; - престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; б/. е обявен в несъстоятелност; в/. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 74 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; д/. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; е/. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. ж/. участници, при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на & 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. з/. участници, при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. и/. не отговаря на обявените в документацията за участие условия и изисквания или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените от Възложителя условия включително когато предлаганата цена е представена в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и/или представеното от участника техническо предложение не отговаря на условията на тази документация; к/. не е представил някой от документите съгласно чл.56 от ЗОП и/или предвидени според настоящата документация; Когато участникът е юридическо лице, изискванията по б.”а” и б.”д” се прилагат, съгласно разпоредбата на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по б. „а” до „з” се отнасят до всяко едно от лицата, участващи в обединението, а когато тези лица са юридически лица, се прилага и предх. изискване.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Годишен финансов отчет – части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” (заверени копия) или еквивалентен документ за чуждестранни участници, за последните 3 (три) счетоводно приключени години, в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай на представен ЕИК от участника, той може да се позове на тези обстоятелства, ако са обявени в Търговския регистър, вместо да представя цитираните в точката документи. Документите трябва да имат задължителни реквизити за финансови отчети съгласно изискванията на чл. 34 от Закона за счетоводството, а за чуждестранните участници – в съответствие със законите в страната, в която са установени. 2. Подписана и подпечатана от участника една (обща за обособените позиции) справка - декларация за общия оборот и за оборота на услугите, сходни с предмета на поръчката, за последните три финансово приключили години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В справката-декларация изрично се посочва за кои обособени позиции участникът кандидатства.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минималното изискване за общ и специализиран оборот по обособени позиции е, както следва: Обособена позиция № 1: Минималното изискване е общият оборот за последните три приключили финансово години да е в размер не по-малък от 140 000 /сто и четиридесет хиляди/ лева, от които не по-малко от 70 000 /седемдесет хиляди/ лева да са от дейности, сходни с предмета на поръчката. Под дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги, свързани с изграждане на щандове на национални и международни изложения в България или чужбина. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. Обособена позиция № 2: Минималното изискване е общият оборот за последните три приключили финансово години да е в размер не по-малък от 100 000 /сто хиляди/ лева, от които не по-малко от 50 000 /петдесет хиляди/ лева да са от дейности, сходни с предмета на поръчка. Под дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги, свързани с изграждане на щандове на национални и международни изложения в България или чужбина. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. Обособена позиция № 3: Минималното изискване е общият оборот за последните три приключили финансово години да е в размер не по-малък от 170 000 /сто и седемдесет хиляди/ лева, от които не по-малко от 85 000 /осемдесет и пет хиляди/ лева да са от дейности, сходни с предмета на поръчка. Под дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги, свързани с изграждане на щандове на национални и международни изложения в България или чужбина. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. Обособена позиция № 4: Минималното изискване е общият оборот за последните три приключили финансово години да е в размер не по-малък от 125 000 /сто двадесет и пет хиляди/ лева, от които не по-малко от 62 500 /шестдесет и две хиляди и петстотин/ лева да са от дейности, сходни с предмета на поръчка. Под дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги, свързани с изграждане на щандове на национални и международни изложения в България или чужбина.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка – декларация, съдържаща списък на основните договори и договорите за услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, кратко описание на извършваните дейности, датите и получателите, представени съгласно образец. 2. Декларация свободен текст за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси (доказва се чрез представяне на декларация, свободен текст, от страна на собствениците на тези ресурси). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 3. Декларация в свободен текст относно брой, имена, специалност на техническите лица, отговарящи за изпълнението и контрола на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка. (Участникът има право да посочи идентични лица за 2 и повече щанда, както и да замени техническо лице, в процеса на изпълнение на договора, при условие, че докаже, че заместващото лице притежава идентична на декларираната специалност.). 4. Копие на диплома/дипломи на лице/лица, притежаващи завършено висше образование, ОКС магистър, специалност „Рекламен дизайн” или близка до нея специалност (например: графичен дизайн, пространствен дизайн, изобразително изкуство, плакат), независимо от броя на позициите, за които се участва.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Броят на изпълнените договори следва да е не по-малък от 1, със сходен предмет, независимо от броя на позициите, за които се участва. Към справката-декларация участникът прилага референция/препоръка от предишни контрагенти по посочените в справката договори, в оригинал или заверени от участника копия. Представя се най-малко една препоръка. 2. Участникът следва да опише, както техническото оборудване за изграждането на щанда, така и оборудването за реклама, което ще използва на самия щанд – по време на изложението. 3. Минимално изискване: 5 (пет) технически лица за 1 щанд. 4. Минимално изискване: 1 лице с диплома, съгласно т. ІІІ.2.3) от настоящото обявление.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена ; тежест: 50
Показател: качество на техническото предложение: Предложение за анимационна програма /П1/ - максимален брой точки – 9 т.; Съотносимост на всички визуални и рекламни елементи към общата визия на щанда и тематиката /П2/ - максимален брой точки – 12 т.; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Решение № РД-16-1724/06.12.2013 г. за откриване на процедурата

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.01.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.01.2014 г.  Час: 13:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 8, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране, която ще започне своята работа в 13.00 часа на първия работен ден след изтичане на срока за получаване на оферти, в сградата на МИЕ, гр. София, ул. „Славянска" № 8. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Всеки участник може да изпрати свой представител (законен или изрично упълномощен) да присъства при отваряне на офертите. Представителят се допуска при представяне на документ за самоличност и съответно пълномощно (извън случаите на законно представителство).

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Част от изискванията по отношение на пространственото оформление и функционалност на национал. щандове са: • Пространственото оформление и функционалност на щанда следва да бъде подчинено на концепцията за регионално / продуктово представяне на съ-изложителите. Изпълнението на национален щанд следва да предлага достатъчно възможности за вариране в броя на регионалните / продуктови зони, предвид това, че окончателния им брой се фиксира в зависимост от заявките на съ-изложителите; • Да бъде представено много ясно разделянето по региони и продукти на пространството чрез определени елементи и цветови кодове; • Регионалните / продуктови зони следва да позволяват разполагането на отделни работни пространства за съ-изложителите, заявили участие в съответната зона, като се осигури във всяка зона функционалност и пространство на работните места освен това на МИЕ, отчитайки че за изложението ITB Берлин са 38 участници, INTOURMARKET - 25 участници, MITT – 40 участници, UITT – 35 участници; • Монтиране на LЕD монитори /минимум 16 инча/ на всяко едно работно място за съ-изложителите, които да бъдат максимално видими от посетителите с конкретния съ-изложител и да позволяват излъчването на рекламните им клипове и филми; •Всяко работно място за съ-изложителите следва да бъде оборудвано със заключващ се работен деск /бял цвят/ с минимум един брой рафт, щендер за проспектни материали А4; бар-стол за участниците /бял цвят/ и работна маса /цвят бял/ с минимум четири стола за делови срещи /цвят бял/, DVD с USВ порт; •Монтиране на минимум 2 броя пълноцветни LED дисплея с непрекъснат образ /без разделителна линия между отделните модули/. Обща площ на дисплеите: минимум 18 кв.м: един мин. 9 кв.м. Не се приема изграждане на видеостени от отделни плазмени екрани; •Двата дисплея да бъдат разположени на най-добрите от видима точка места, от двете противоположни страни на щанда. Да имат висока яркост на картината, без разделяне на образа. Максимално разстояние между отделните пиксели - 4,4 мм. Минимална гъстота на пикселите в м2 - 50272 бр. Минимално разстояние за гледане 4м. Дисплеите следва да бъдат окачени в горната си част на мин. 4 м. от пода на залата. •Поставяне на цветни лога и имена на фирмите съ-изложители на немски език и руски език на максимално видимо място на десковете, на достатъчна височина и с подходящо осветление; • Осигуряване на DVD система, озвучаване и други съвременни и дигитални техники за представяне на България; • Работен кът / с две места / за съ-изложителите на българския национален щанд, оборудван с персонален компютър с безжична и кабелна интернет връзка, лазерен принтер и канцеларски материали; • Работен кът / с две места / за представители на МИЕ, оборудван с персонален компютър с безжична и кабелна интернет връзка, лазерен принтер и канцеларски материали; • Осигуряване на Wi-Fi връзка, кабелна интернет връзка и ел. захранване за всяко работно място за съ-изложителите; • Осигуряване на достатъчно пространство за свободно движение отвън навътре към центъра на щанда (допълнителни входове и коридори на щанда); • Обособяване на минимум две самостоятелни заключващи се складови помещения /за МИЕ и за съ-изложителите/, оборудвани със стелажи, рафтове и закачалки; • Обособяване на специално пространство с насоченост към темите: културен, балнео, спа и уелнес туризъм и представяне на тези продукти по атрактивен начин; • Поставяне на 2 броя схеми / табели /със списък на съ-изложителите и тяхното разположение на щанда/. Единият да е в близост до информационния деск-рецепция на МИЕ/, а вторият - в противоположния край на националния щанд. Схемите следва да са оформени професионално съгласно дизайнерските виждания на участника; • Отпечатване на 200 броя дипляни със списък на съ-изложителите на съответния език на изложението /немски език и руски език/, профил, интернет сайт и схема /размер А5, 4 страници, хартия офсет 180 грама, пълноцветен печат 4+4/; •Осигуряване на добра осветеност на работните места в т.ч. рецепцията на МИЕ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Славянска" № 8, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция №1 ITB Берлин, Германия /05-09.03.2014 г./
1) Кратко описание

Представяне на предложението спрямо идейния проект и спецификата на съответното изложение, разположението в изложбената зала, насочеността към професионалисти и масова публика или само към професионалисти от туристическата индустрия, както и по отношение на темата: специализиран туризъм – културен туризъм и балнео, спа и уелнес и природен, слоган на немски език „viel zu entdecken, viel zu erzhlen”. Предложените визии за националния щанд следва да са съобразени с темите. Участникът следва да предложи анимационна програма на националния щанд за изложението в Берлин, Москва и Киев, като се съобрази със специфичните изисквания: ITB Берлин, Германия /05-09.03.2014 г./, тиха анимация през първите три дни на изложението /05-07.03.2014 г./. Умерен шум в двата дни, отворени за масова публика /08-09.03.2014 г./. Анимацията следва да отразява традиционни елементи от българския бит и култура, да представя интересни, автентични занаяти, обичаи, фолклор, както и модерни изкуства в зависимост от насочеността на съответната борса, търсенето и водещите акценти в представянето. Изпълнителят следва да организира дегустации на качествени български вина със сомелиер, който да презентира на съответния език за даденото изложение. Осигуряване на самолетни билети, настаняване, входни визи, изхранване и трансфери /летище-хотел-летище и ежедневно до изложението и обратно/ за участниците в предложената анимационна програма и дегустациите. Представяне на контактно копие на хартиен носител за снимките и електронен носител на дизайна и предложението за изпълнение на идейния проект и снимковия материал, който ще бъде използван. Снимковите материали следва да бъдат съотносими по между и да са съобразени, както с основните продукти море и ски /природен за ITB/ и акцентите културен и балнео, спа и уелнес туризъм в цялостната визия на щанда, така и с регионалните / продуктови зони. Представяне на всяко от описанията на хартиен носител, цветна разпечатка и електронен носител. Използване на модерни и олекотени материали и конструкции за изработка на щанда. Използване на иновативни подходи за рекламното представяне на дестинация България. Представяне на срок за изработване на елементите на щанда, считано от датата на заявяване. Представяне на срок за транспортиране до съответното изложение. Представяне на срок за монтаж и демонтаж на щанда, съобразно изискванията и сроковете, посочени от организатора на изложението.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39172000

Описание:

Щандове

3) Количество или обем

Изграждане на един национален щанд в Германия, Берлин в периода 05-09.03.2014 г. За Позиция № 1: Берлин, Германия, в периода 05-09.03.2014 г., площ на щанда: 422.50 кв. м.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
280000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 1



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Позиция №2 INTOURMARKET Москва, Русия /15-18.03.2014 г./
1) Кратко описание

Представяне на предложението спрямо идейния проект и спецификата на съответното изложение, разположението в изложбената зала, насочеността към професионалисти и масова публика или само към професионалисти от туристическата индустрия, както и по отношение на темата: специализиран туризъм – културен туризъм и балнео, спа и уелнес и природен, слоган на руски език „Болгария - поделись открьтием”. Предложените визии за националния щанд следва да са съобразени с темите. Участникът следва да предложи анимационна програма на националния щанд за изложението в Москва, като се съобрази със специфичните изисквания: - INTOURMARKET Москва, Русия /15-18.03.2014 г./, умерен шум през цялото време на изложението. Анимацията следва да отразява традиционни елементи от българския бит и култура, да представя интересни, автентични занаяти, обичаи, фолклор, както и модерни изкуства в зависимост от насочеността на съответната борса, търсенето и водещите акценти в представянето. Изпълнителят следва да организира дегустации на качествени български вина със сомелиер, който да презентира на съответния език за даденото изложение. Осигуряване на самолетни билети, настаняване, входни визи, изхранване и трансфери /летище-хотел-летище и ежедневно до изложението и обратно/ за участниците в предложената анимационна програма и дегустациите. Представяне на контактно копие на хартиен носител за снимките и електронен носител на дизайна и предложението за изпълнение на идейния проект и снимковия материал, който ще бъде използван. Снимковите материали следва да бъдат съотносими по между и да са съобразени, както с основните продукти море и ски и акцентите културен и балнео, спа и уелнес туризъм в цялостната визия на щанда, така и с регионалните / продуктови зони. Представяне на всяко от описанията на хартиен носител, цветна разпечатка и електронен носител. Използване на модерни и олекотени материали и конструкции за изработка на щанда. Използване на иновативни подходи за рекламното представяне на дестинация България. Представяне на срок за изработване на елементите на щанда, считано от датата на заявяване. Представяне на срок за транспортиране до съответното изложение. Представяне на срок за монтаж и демонтаж на щанда, съобразно изискванията и сроковете, посочени от организатора на изложението.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39172000

Описание:

Щандове

3) Количество или обем

Изграждане на един национален щанд в Русия, Москва, в периода 15-18.03.2014 г. За Позиция № 2: Москва, Русия, в периода 15-18.03.2014 г., площ на щанда: 320 кв. м.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 1



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Позиция №3 МITT Москва, Русия /19-22.03.2014 г./
1) Кратко описание

Представяне на предложението спрямо идейния проект и спецификата на съответното изложение, разположението в изложбената зала, насочеността към професионалисти и масова публика или само към професионалисти от туристическата индустрия, както и по отношение на темата: специализиран туризъм – културен туризъм и балнео, спа и уелнес и природен, слоган на руски език „Болгария - поделись открьтием”. Предложените визии за националния щанд следва да са съобразени с темите. Участникът следва да предложи анимационна програма на националния щанд за изложението в Москва, като се съобрази със специфичните изисквания: - МITT Москва, Русия /19-22.03.2014 г./, тиха анимация през първите два дни на изложението /19-20.03.2014 г./. Умерен шум в двата дни, отворени за масова публика /21-22.03.2014 г./. Анимацията следва да отразява традиционни елементи от българския бит и култура, да представя интересни, автентични занаяти, обичаи, фолклор, както и модерни изкуства в зависимост от насочеността на съответната борса, търсенето и водещите акценти в представянето. Изпълнителят следва да организира дегустации на качествени български вина със сомелиер, който да презентира на съответния език за даденото изложение. Осигуряване на самолетни билети, настаняване, входни визи, изхранване и трансфери /летище-хотел-летище и ежедневно до изложението и обратно/ за участниците в предложената анимационна програма и дегустациите. Представяне на контактно копие на хартиен носител за снимките и електронен носител на дизайна и предложението за изпълнение на идейния проект и снимковия материал, който ще бъде използван. Снимковите материали следва да бъдат съотносими по между и да са съобразени, както с основните продукти море и ски и акцентите културен и балнео, спа и уелнес туризъм в цялостната визия на щанда, така и с регионалните / продуктови зони. Представяне на всяко от описанията на хартиен носител, цветна разпечатка и електронен носител. Използване на модерни и олекотени материали и конструкции за изработка на щанда. Използване на иновативни подходи за рекламното представяне на дестинация България. Представяне на срок за изработване на елементите на щанда, считано от датата на заявяване. Представяне на срок за транспортиране до съответното изложение. Представяне на срок за монтаж и демонтаж на щанда, съобразно изискванията и сроковете, посочени от организатора на изложението.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39172000

Описание:

Щандове

3) Количество или обем

Изграждане на един национален щанд в Москва, Русия, в периода 19-22.03.2014 г. За Позиция № 3: Москва, Русия, в периода 19-22.03.2014 г., площ на щанда: 552 кв.м.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
340000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 1



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Позиция №4 UITT Киев, Украйна /27-28.03.2014 г./
1) Кратко описание

Представяне на предложението спрямо идейния проект и спецификата на съответното изложение, разположението в изложбената зала, насочеността към професионалисти и масова публика или само към професионалисти от туристическата индустрия, както и по отношение на темата: специализиран туризъм – културен туризъм и балнео, спа и уелнес и природен, слоган на руски език „Болгария - поделись открьтием”. Предложените визии за националния щанд следва да са съобразени с темите. Участникът следва да предложи анимационна програма на националния щанд за изложението в Украйна (Киев), като се съобрази със специфичните изисквания: - UITT Киев, Украйна /26-28.03.2014 г./, тиха анимация през първия ден на изложението /26.03.2014 г./. Умерен шум в двата дни, отворени за масова публика, /27-28.03.2014 г./. Анимацията следва да отразява традиционни елементи от българския бит и култура, да представя интересни, автентични занаяти, обичаи, фолклор, както и модерни изкуства в зависимост от насочеността на съответната борса, търсенето и водещите акценти в представянето. Изпълнителят следва да организира дегустации на качествени български вина със сомелиер, който да презентира на съответния език за даденото изложение. Осигуряване на самолетни билети, настаняване, входни визи, изхранване и трансфери /летище-хотел-летище и ежедневно до изложението и обратно/ за участниците в предложената анимационна програма и дегустациите. Представяне на контактно копие на хартиен носител за снимките и електронен носител на дизайна и предложението за изпълнение на идейния проект и снимковия материал, който ще бъде използван. Снимковите материали следва да бъдат съотносими по между и да са съобразени, както с основните продукти море и ски и акцентите културен и балнео, спа и уелнес туризъм в цялостната визия на щанда, така и с регионалните / продуктови зони. Представяне на всяко от описанията на хартиен носител, цветна разпечатка и електронен носител. Използване на модерни и олекотени материали и конструкции за изработка на щанда. Използване на иновативни подходи за рекламното представяне на дестинация България. Представяне на срок за изработване на елементите на щанда, считано от датата на заявяване. Представяне на срок за транспортиране до съответното изложение. Представяне на срок за монтаж и демонтаж на щанда, съобразно изискванията и сроковете, посочени от организатора на изложението.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39172000

Описание:

Щандове

3) Количество или обем

Изграждане на един национален щанд в Киев, Украйна в периода 26-28.03.2014 г. За Позиция № 4: Киев, Украйна, в периода 26-28.03.2014 г., площ на щанда: 382,50 кв.м

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
250000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 1