Версия за печат

00226-2013-0043

BG-Плевен: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Община Плевен, пл. Възраждане №2, За: Павлина Тодорова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

Електронен достъп до информация: www.pleven.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Център за административно обслужване - Община Плевен, пл. Възраждане №4, За: Людмила Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване - Община Плевен

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pleven.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Център за административно обслужване - Община Плевен, пл. Възраждане №4, За: Людмила Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване - Община Плевен

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Поддържане на зелени площи– общинска собственост, дървесна и храстова растителност и паркоустройство на територията на Община Плевен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Плевен
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Дейността обхваща цялостна поддръжка на зелените площи за широко обществено ползване /паркове, гробищни паркове, лесопаркове, градини, скверове, тревни ивици по булеварди и входно - изходни пътни артерии/ и паркоустройство; резитба и подмяна на дървесно-храстова растителност по улици, градини и паркове; създаване на нови зелени площи и кътове за отдих и реконструкция на съществуващите; доставка на декоративни дървесни и храстови видове и цветя; снегопочистване на алеи и градинки; направа /доставка, монтаж и ремонт на паркова мебел /пейки, перголи, беседки, декоративни мостчета, чешми, подпорни стенички и др./, благоустрояване и озеленяване на междублокови пространства, включително детски площадки; доставка, монтиране и ремонт на детски съоръжения и елементи от инфраструктурата на детските площадки.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000

Описание:

Услуги по озеленяване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Възлагането на отделните видове и количество работи и дейности, обобщени в определен брой позиции по обекти, описани в Приложение №2, неразделна част от договора, става чрез възлагателни писма, в началото на съответната календарна година, включващи списъка на обектите, количество, брой повтаряемост и общата сума, съобразена с бюджетната рамка. Възлагането на дейностите по косене в междублокови пространства; почистване на речни корита; прочистване на растителност в гробищни паркове; доставка, монтиране и ремонт на детски съоръжения; изработка/доставка и монтаж на паркова мебел и беседки; поливане с водоноска и оросителна система; внасяне на нова растителност и растителна защита на дълготрайна дървесна и храстова растителност, поддържане на новоизградени обекти ще се извършват след писмено възлагане от Възложителя, като стойността на дейностите се съобразява със стойността им по годишната задача за всяка бюджетна година. За извършените през месеца дейности се съставя констативен протокол, който се съгласува от инвеститорския контрол на района. Въз основа на съгласувания констативен протокол, Изпълнителят подготвя и представя на Възложителя Акт за извършената работа, който се подписва от двете страни. Констативните протоколи са неразделна част от Актовете. Поддържането и изграждането на зелените площи и паркови съоръжения се извършва ръчно и механизирано. Дейността се извършва целогодишно, включително и през зимните месеци и е съобразена с метеорологичните условия на района и сезонната специфика на технологичните процеси и манипулации, предмет на поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
4000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Възможност за възлагане при условията на чл.90, ал.1 от ЗОП.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1. Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката в размер на 40 000 /четиридесет хиляди /лв./ Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Плевен: Банка: “Инвестбанк” АД, клон гр. Плевен IBAN BG38 IORT 7380 3338 0000 01, BIC IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за участие - да бъде неотменяема, безусловна и издадена в полза на Възложителя, по Образец № 5, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след крайния срок на валидност на офертите. 2. Когато кандидатът, участникът или избрания изпълнител е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. 3. Документ за представената гаранцията за участие се прилага в Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", поставен в офертата на участника. 4. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение 5. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 (два) % от прогнозната стойност на поръчката, вписана в обявлението в лв. без ДДС, представена преди подписването му. 6. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по банковата сметка на община Плевен: Банка: “Инвестбанк” АД, клон гр. Плевен IBAN BG38 IORT 7380 3338 0000 01, BIC IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за изпъление на договора - да бъде неотменяема, безусловна и издадена в полза на възложителя, по Образец №20 и със срок на валидност най-малко 30 дни след крайния срок на договора. 7. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор. 8. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 9. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 10. Всеки участник избира сам формата на гаранцията за участие, както и определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 11. Размерът и валутата на гаранцията за участие или изпълнение са определени в обявлението за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осъществява със средства от бюджета на общината за съответната година - от “Озеленяване”; от “План – сметка за приходите и разходите за услуги по събиране, извозване и обезвреждане на битови отпадъци и чистотата на територията на община Плевен”; от “Програма за насочване на средствата, постъпили в инвестиционния приватизационен фонд на община Плевен”, от “Други дейности по опазване на околната среда” и дарения. Разплащането на дължимите суми за изпълнените и приети обекти се извършва до 30 /тридесет/ дневен срок с платежно нареждане, по посочена банкова сметка от Изпълнителя, след получаване на издадена от Изпълнителя данъчна фактура, въз основа на двустранно подписан протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. за когото по реда на чл. 68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор 6. когато са налице неспазване на условията по чл. 55, ал.5 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Плик №1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, с подпис от представляващия участника. 2. Копие от документ за регистрация на участника - заверено «Вярно с оригинала» или декларация с единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – заверено копие «Вярно с оригинала» от документ за самоличност. 2.1. Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в официален превод. Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за всички членове на обединението. 3. Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - водещият член на обединението е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - е определено едно лице, което да представлява обединението пред трети лица. 3.1. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП за участие в обединение – /попълва се само при необходимост/ Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ за съдебна регистрация от държавата, в която са установени. 4. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в открита процедурата. 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника 6. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1/а, б, в, г, д/, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1 и т.3, и ал.5, т.2 от ЗОП 9. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка, участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Участникът задължително декларира обстоятелството дали ще използва или не подизпълнители. 9.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора 11. Административни сведения на участника 12. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. 13. Декларация за запознаване с документацията за участие в процедурата 14. Заверено от участника копие на удостоверението за регистрация по ЗДДС или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ДДС. Плик №2: Техническо предложение за изпълнение на обществената поръчка, съгласно образеца приложен към документацията за участие Плик №3: Предлагана цена, съгласно образеца приложен към документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. декларация за вписани обстоятелства в Търговския регистър и/или заверени копия от Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години (2010г., 2011г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, към които се прилага - Отчет за заетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд с всички части към него /представлява справка от Годишният отчет за дейността на нефинансовите предприятията съставящи баланс/ 2. справка-декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот на участника и оборота от дейността му, със същия или със сходен предмет с предмета на настоящата поръчка за последните 3 /три/ приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване по т.2: Изискваният минимален общ оборот за последните три приключени години /2010 г., 2011 г. и 2012 г./ трябва да е не по-малко от 4 000 000 лв. без ДДС /четири милиона лева без ДДС / и изисквания минимален оборот със същия или сходен предмет с настоящата поръчка – не по-малко от 3 500 000 лв. без ДДС /три милиона и петстотин хиляди лева без ДДС/. Забележка: Под сходен с предмета на настоящата поръчка оборот се разбира оборот от поддържане на зелени площи, дървесна и храстова растителност и паркоустройство, с основни изпълнявани операции: косене; резитба издънки; събиране шума, хартия и отпадъци; засаждане храсти, жив плет, широколистни дървета; зацветяване зимни/летни цветя; изтърсване дървета от сняг; кастрене на клони; отрязване дървета и храсти с моторна резачка/моторен трион/; резитба храсти /ръчно/, жив плет; почистване на брегове и корита на реки; оформяне короната на дървета; снегопочистване на алеи и градини. При подаване на офертата от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на оборота за трите години се умножава по процента на участие на подизпълнителя.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.справка-декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП с опис на изпълнявани основни договори със същия или със сходен предмет с предмета на настоящата поръчка през последните три години до крайната дата на подаване на офертите с посочени дата на сключване и краен срок за изпълнение на договорите, стойности и получатели, доказани с оригинали или заверени копия на надлежно издадени препоръки за добро изпълнение . Забележка: Под договори със сходен предмет се разбира поддържане на зелени площи, дървесна и храстова растителност и паркоустройство с основни изпълнявани операции: косене; резитба издънки; събиране шума, хартия и отпадъци; засаждане храсти, жив плет, широколистни дървета; зацветяване зимни/летни цветя; изтърсване дървета от сняг; кастрене на клони; отрязване дървета и храсти с моторна резачка/моторен трион/; резитба храсти /ръчно/, жив плет; почистване на брегове и корита на реки; оформяне короната на дървета; снегопочистване на алеи и градини. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител/и, същият трябва да докаже минимален брой изпълнени договори съобразно вида и дела на участие. 2. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за техническото оборудване, с което участникът заявява, че описаната и налична техника съобразно минимално изискуемия брой ще обезпечава единствено и само дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка. 3. Справка от Националната Агенция за Приходите или друг еквивалентен документ за доказване на опит на участника в управление на човешки ресурси на минимум 80 /осемдесет/ лица. 4. Списък-декларация по чл.51, ал.1, т.4 и т.7 от ЗОП на ръководните инженер–озеленители (ландшафтни архитекти), лесоинженер, еколог и техническите лица-работници, отговарящи за изпълнението на поръчката 5. Справка-декларация от участника, че разполага с техническа база и оранжерия за производство на растителност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване по т.1: Участникът трябва да представи опис на минимум 1/повече изпълнени основни договори със същия или сходен предмет с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 /три/ години до крайната дата на подаване на офертите на обща стойност не по-малко от 3 500 000 /три милиона и петстотин хиляди/ лв. без ДДС. Това обстоятелство се доказва с 1/повече препоръки към тези договори на обща стойност не по-малко от 3 500 000 /три милиона и петстотин хиляди/ лв. без ДДС, доказващи изпълнени дейности в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Минималното изискване ще бъде покрито и в случай, че се представи препоръка за неприключил договор, ако е изтекла минимум една година от изпълнението му. В препоръките се описват възложител, предмет на договора, начален и краен срок за изпълнение, обща стойност на договора в лв. без ДДС или изпълнена до крайния срок на подаване на офертите стойност на договора в лв. без ДДС /за неприключили договори/. Към тях се прилагат доказателства /актове, протоколи за приемане на видовете работи, актове и протоколи от месеците с най-голяма натовареност (май – октомври), или др. документи/ за следните изпълнявани основни операции: косене; резитба издънки; събиране шума, хартия и отпадъци; засаждане храсти, жив плет, широколистни дървета; зацветяване зимни/летни цветя; изтърсване дървета от сняг; кастрене на клони; отрязване дървета и храсти с моторна резачка/моторен трион/; резитба храсти /ръчно/, жив плет; почистване на брегове и корита на реки; оформяне короната на дървета; снегопочистване на алеи и градини. Недоказване на опит в изпълнение на основна операция е основание за отстраняване на участника от процедурата. Минимално изискване по т.2: Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с минимум с 1бр. водоноска, 1 бр. тежкотоварно МПС (камион / самосвал / трактор с ремарке), 1 бр. автовишка /автостълба или еквивалент/, 2 бр. тревокосачка малогабаритна, 2 бр. тревокосачка средногабаритна, 1 бр. тревокосачка широкообхватна за стръмни терени /високопланинска/, 10 бр. храсторез /моторна коса/, 11 бр. моторна резачка /моторен трион/, 2 бр. прътова резачка, 2 бр. лек или авариен автомобил, 1 бр. мотофреза, 1 бр. мотокултиватор, 1 бр. автобус, 1бр. малък снегорин за почистване на тротоари и алеи. За доказване наличието на минималното техническо оборудване се прилагат заверени копия на документи за собственост или други документи, удостоверяващи правото на ползване на описаната техника и копия от документи за извършен технически преглед за текущата година относно предложените МПС. Минимално изискване по т.3: За доказване опита на участника в управление на човешки ресурси на минимум 80 /осемдесет лица/ се представя справка/и от Националната Агенция за Приходите, доказваща непрекъснато ежемесечно управление на човешки ресурси в продължение на 1 /една/ година през последните три години до крайната датата на подаване на офертите или други еквивалентни документи. Минимално изискване по т.4: Участникът трябва да разполага минимум с 2 /двама/ инженер-озеленители (ландшафтни архитекти), 1 /един/ лесоинженер, 1 /един/ еколог и 80 /осемдесет/ технически лица - работници /озеленители, дърводелци, оператори на машини и др./, доказано със съответните документи. За доказване на придобитата квалификация като инженер-озеленител /ландшафтен архитект/, лесоинженер и еколог се представя копие от документ за придобито образование или квалификация и трудова автобиография. Минимално изискване по т.5: За изпълнение на поръчката участникът трябва да разполага с минимален брой - 1 /една/ техническа база /доказва се с копие на документ за собственост или документ, удостоверяващ правото за ползване/ и с минимален брой – 1 /една/ оранжерия за производство на растителност /доказва се копие на документ за собственост или документ, удостоверяващ правото за ползване или документ, доказващ постоянни търговски взаимоотношения/.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Съгласно Закон за устройство на териториите, Закон за опазване на околната среда, Закон за защитените територии, Закон за биологичното разнообразие, Закон за лечебните растения, Закон за водите, Закон за горите, Закон за управление на отпадъците, Наредба №1 от 12 януари 2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра, Наредба за условията и реда за извършване на оценка на съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони, Наредба №2 за опазване на околната среда в Община Плевен, Наредба №23 за изграждане и опазване на зелената система на територията на Община Плевен, Наредба №1 за обществения ред и опазване на общинските и други имоти за общо ползване за обществения ред и опазване на общинските и други имоти за общо ползване.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Техническо предложение, включващо цялостна концепция за реализиране на дейността, съответстваща с изискванията поставени в техническата спецификация; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070677 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.12.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

1. Заинтересованите лица или техни упълномощени представители могат да разгледат и изтеглят документацията от интернет страницата на Община Плевен: www.pleven.bg Профил на купувача или да закупят документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обявената обществена поръчка в Центъра за Административно обслужване на граждани на община Плевен, на адрес гр. Плевен, п.к. 5800, пл. „Възраждане” № 4, от 8.30 до 16.00 часа всеки работен ден до крайния срок за получаване на документация за участие, посочен в обявлението. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересованото лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена. При поискване от заинтересовано лице, възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. 2. Цената на документацията за участие е 8 /осем/ лева с ДДС. 3. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена на касата на Община Плевен или по банков път на следната сметка на Община Плевен: Банка: Инвестбанк АД IBAN: BG73 IORT 7380 8438 1000 00 Код за вид плащане: 44 70 00 BIС: IORTBGSF 4. Лице за контакти: тел. 064/881 336 – инж. Павлина Тодорова Забележка: Закупуването на документацията не е условие за участие в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.01.2014 г.  Час: 14:30
Място

Актова зала - 1 етаж, в сградата на Община Плевен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянета на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП. В изпълнение на чл.69а, ал. 3 от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Община Плевен - www.pleven.bg и на таблото пред Актова зала - 1 етаж, в сградата на Община Плевен, пл. Възраждане 2, най-късно в деня, предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица или техни упълномощени представители могат да разгледат и изтеглят документацията от интернет страницата на Община Плевен: www.pleven.bg Профил на купувача.Закупуването на документацията не е условие за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Плевен, пл. Възраждане №2, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881349, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Интернет адрес/и:

URL: www.pleven.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ