Версия за печат

02030-2013-0022

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Васил Василев, Пламен Христов, Симона Боянова, Иванета Николова, Костадин Картулев, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139257; 02 8139113; 02 8139122; 02 8139106; 02 8139258, E-mail: lop@gdin.bg, Факс: 02 8139107; 02 8139215

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", стаи №№ 53, 58, 54 и 40

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gdin.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.gdin.bg/Pages/PublicOrders/Zop.aspx.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: изпълнение на наказаниятаДруго (моля пояснете): изпълнение на наказанията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поръчката е с предмет: „Доставка на топла и суха храна за нуждите на арести към областни служби „Изпълнение на наказанията”, като включва следните две обособени позиции: Обособена позиция №1 - Доставка на топла и суха храна за нуждите на Арест Добрич и Обособена позиция №2 - Доставка на топла и суха храна за нуждите на Арест Казанлък.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция ще се осъществява на адреса, посочен в колона 3 на таблицата по т. 2 от раздел I на част "Пълно описание на предмета на поръчката" от документацията за участие в процедурата, приложена към поканата (адреса на съответния арест).
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметър на поръчката е: „Доставка на топла и суха храна за нуждите на арести към областни служби „Изпълнение на наказанията” и включва следните две обособени позиции, всяка от които е предмет на договор: Обособена позиция №1 - Доставка на топла и суха храна за нуждите на Арест Добрич и Обособена позиция №2 - Доставка на топла и суха храна за нуждите на Арест Казанлък.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12241 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на топла и суха храна за нуждите на Арест Добрич
V.1) Дата на сключване договора
23.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Международен колеж" ООД, ЕИК 124596702, ул. "България" №3, Р. България 9300, Добрич, Тел.: 058 655629

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 91588.21 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 12672 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на топла и суха храна за нуждите на Арест Казанлък
V.1) Дата на сключване договора
01.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЙОГИ 5" ООД, ЕИК 123687992, ул. "Райна Княгиня" №9, Р. България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 65335

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 36422.56 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

През тази календарна година относно доставката на топла и суха храна за нуждите на: Арест Добрич, Арест Русе, Арест Казанлък, Арест Хасково, Арест Самоков и ЗО „Гълъбово” към Затвор Стара Загора, е проведена открита процедура с предмет включващ шест съответни обособени позиции, уникален номер от Регистъра на обществените поръчки: 02030-2013-0001. По обособена позиция №1: Доставка на топла и суха храна за нуждите на Арест Добрич и обособена позиция №3: Доставка на топла и суха храна за нуждите на Арест Казанлък, процедурата е прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП поради това, че за тях не е подадена нито една оферта. На това основание и във връзка с правната възможност по чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят е провел настоящата процедура на договаряне без обявление, без да променя първоначално обявените условия.