Версия за печат

00601-2013-0008

BG-Долна Митрополия: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Долна Митрополия, ул."Св.Св.Кирил и Методий" №39, За: Свилен Янков - директор дирекция "ЕИХП", Р БЪЛГАРИЯ 5855, Долна Митрополия, Тел.: 06552 2490, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704

Място/места за контакт: Поля Цоновска - Кмет на Община Долна Митрополия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dolnamitropolia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dolnamitropolia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на информация и публичност” във връзка с изпълнение на проект “Повишаване на квалификацията на служителите в община Долна Митрополия”, Бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос: ІI „Управление на човешките ресурси”, ОП „Административен капацитет“, одобрен за финансиране с договор № А12-22-132 от 22.04.2013 год.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Мястото на провеждане на предмета на договора е Република България, община Долна Митрополия.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни срещу възнаграждение услуга с предмет: “Осигуряване на информация и публичност” във връзка с изпълнение на проект “Повишаване на квалификацията на служителите в община Долна Митрополия”, Бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос: ІI „Управление на човешките ресурси”, ОП „Административен капацитет“, одобрен за финансиране с договор № А12-22-132 от 22.04.2013 год. (2) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изпълнява поръчката при спазване клаузите на настоящия договор, Техническата спецификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, Техническото предложение и ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и Приложение 13 „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност” от Насоките за кандидатстване за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от Европейския социален фонд, чрез открита процедура за подбор на проекти, покриващи определени изисквания за качество с определен срок, Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, които са неразделна част от настоящия договор.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22000000

Описание:

Рекламни услуги
Печатни материали и свързани с тях продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5314.8 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1-Предложен график за изпълнение.; тежест: 60
Показател: П2-Предложена от участника цена.; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 555308 от 14.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-22-189 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Осигуряване на информация и публичност” по проект “Повишаване на квалификацията на служителите в община Долна Митрополия”, Бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос: ІI „Управление на човешките ресурси”, ОП „Административен капацитет“, одобрен за финансиране с договор № А12-22-132 от 22.04.2013 г.
V.1) Дата на сключване договора
26.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Мастър ПР" ЕАД - ЕИК 200070933, Община Триадица, ул."Цар Асен" №1,ет.1, Р БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9525418

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5314.8 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

“Осигуряване на информация и публичност” по проект “Повишаване на квалификацията на служителите в община Долна Митрополия”, Бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос: ІI „Управление на човешките ресурси”, ОП „Административен капацитет“, одобрен за финансиране с договор № А12-22-132 от 22.04.2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор