Версия за печат

00211-2013-0024

BG-Хасково: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хасково, пл. "Общински" №1, За: Кръстина Мандажиева - директор на дирекция "Администрация", Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603333, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на компютърни конфигурации, монитори, принтери, мултифункционални устройства, скенери и аварийно захранване /UPS/ за нуждите на общинска администрация гр. Хасково”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предвижда се доставка, монтаж и гаранционно обслужване на компютри, монитори, принтери, скенери, мултифункционални устройства и аварийно захранване за нуждите на Община Хасково. Компютри - 95 бр. Монитори - 8 бр. Принтери - 19 бр. Скенери - 4 бр. Аварийно захранване - 4 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213000, 33195100, 30232110, 30216110, 31682530

Описание:

Персонални компютри
Монитори
Лазерни принтери
Скенери за компютри
Аварийно електрическо захранване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
57989 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложен гаранционен срок на оборудването; тежест: 30
Показател: Цена; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 558862 от 05.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 297 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на компютърни конфигурации, монитори, принтери, мултифункционални устройства, скенери и аварийно захранване /UPS/ за нуждите на общинска администрация гр. Хасково”
V.1) Дата на сключване договора
04.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Диджитек" ООД; ЕИК:030007837, ж.к. "Младост 1", бл. 39, вх.Г, ап.3, Република България 1784, София, Тел.: 02 9740900, E-mail: info@digiteq.com, Факс: 02 9740919

URL: www.digiteq.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 65700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 57989 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" №1, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор